Seb zit ergens rond de 18 denk ik. Ik ga morgen een stel nieuwe leren slofjes kopen, want hij heeft nu alleen die blauwe van Kruidvat en zooitjes maar allebei donkerblauw. En wil wat variatiequote:Op maandag 21 december 2009 12:11 schreef Diaan73 het volgende:
Lennon gaat nu richting maat 18.. hij heeft maat 17 aan, maar die worden te klein. Ik heb begrepen dat Allstars wel iets groter uitvallen, maar dan hij met dit weer gewoon 2 paar sokken aan en in het voorjaar zitten ze helemaal goed. Lennon heeft wel een kleine voet en smal heb ik begrepen, normaal is maat 20 rond 1 jaar zeiden ze in de schoenwinkel.
Volgens mij kun je gewoon zn voet meten en daar 1 of 1,5 cm bij optellen. Bij sommige sites kun je dan zie welke maat het moet zijn.
quote:Op maandag 21 december 2009 12:18 schreef Jula het volgende:
Tan, wat een liefie, gefeliciteerd!
Tessie en Graeme en TheFrankey welkom!
En Basboussa ook welkom hier!
Seb beterschap mannetje! Hopelijk knapt ie snel op Estrys.
Diaan, ook beterschap voor Lennon! En die schoentjes zijn idd superschattig![]()
Hier heeft al het gekwijl geresulteerd in tand nummer 1En vanacht hebben we het roer omgegooid met slapen. De afgelopen weken ging hij steeds slechter slapen, werd vier keer wakker 's nachts, en vaak om half 6 's ochtends klaarwakker....Hij sliep eigenlijk steeds bij ons in bed, lekker makkelijk met voeden, dat vond ie zelf ook, dus maakte daar ook rustig vier keer per nacht gebruik van
En omdat hij steeds beweeglijker wordt begon hij ook snachts half over ons heen te tijgeren
. Daarbij slaapt hij ook overdag heel weinig. En gisteren was ik het opeens zat, hij moe, ik moe, dus tijd voor een andere aanpak.
Vanacht was mijn streven om hem in zijn eigen bed te houden, en dat was eigenlijk best succesvol! Om half 11 nog wat pap gegeven, toen in zijn eigen bed. Ik ben erbij blijven zitten totdat hij sliep. Om kwart voor 2 werd hij wakker, toen ben ik wel een half uur heen en weer gelopen en uiteindelijk even de borst gegeven, en toen sliep hij door van half 3 tot half 7Dat is dus echt voor het eerst dat hij zolang achter elkaar slaapt (als ik het zo opschrijf is het nog niet echt veel eigenlijk, maar 4 uurtjes
, naja, ik vind em knap
). Ik hoop echt dat hij nu ook vindt dat het best lekker is om in je eigen bedje te slapen, en hopelijk lukt het dan ook beter overdag. Heel verhaal, maar ik was zo blij dat ik het had besloten en dat het goed ging, moest het even kwijt
En dit soort dingen vind ik dus echt lastig, die patronen die je onbewust zelf hebt gecreeerd en in stand hebt gehouden, en dat het dan zo lastig is om daar op een prettige manier wat aan te veranderen
Seb is sowieso kleiner en fijner in bouw dan Elin. wij zijn allebei ook maar klein en kleine voeten ook ( 39 en 37)quote:
het is de tweede keer dat seb meegaat op wintersport maar vorige keer was hij net tien weken. Nu kan hij op een slee en krijgt hij er meer van mee. Als hij drie is kan hij in een klasje, dat lijkt me ook zo leuk en als hij het kan samen met mijn zoon de piste op. Ik ga natuurlik zelf skiën. Mijn man is niet zo fanatiek. En Opa en oma zijn er ook, die gaan met de trein.quote:Op maandag 21 december 2009 15:43 schreef mikoxx het volgende:
Wintersport met kids lijkt me zoEstrys, ga je zelf ook skieen? En nemen jullie dan opa/oma mee oid? Leuk! k Zou zo mee willen!
Hier tandje nr 1 voor Maxen nr 2 staat op springen!! Ook bij Tygo staat één en ander op springen
Van mij mogen ze doorkomen
![]()
In de box optrekken. Daarvoor was er niks te merken dat hij dat zou gaan doen.quote:Op maandag 21 december 2009 19:37 schreef Tinuviel het volgende:
Even een vraagje hoe begonnen jullie kindjes zich op te trekken. Waaraan trokken ze zich op en was er daarvoor al interesse te zien door aanraken en proberen iets boven hun hoofd vast te pakken?
ja op de lage stand volgens mij, hij trok zich op aan de spijlenquote:Op maandag 21 december 2009 19:42 schreef Tinuviel het volgende:
Estrys stond de Box toen nog op een hoge stand? Wij hadden dit ook bij box op de hoogste stand. Hij trok zich op aan de rand van de box. Nadat wij de box hebben verlaagd deed hij het niet meer.
Tandjesssss! Hebben ze er veel last van (gehad)?quote:Op maandag 21 december 2009 15:43 schreef mikoxx het volgende:
Wintersport met kids lijkt me zoEstrys, ga je zelf ook skieen? En nemen jullie dan opa/oma mee oid? Leuk! k Zou zo mee willen!
Hier tandje nr 1 voor Maxen nr 2 staat op springen!! Ook bij Tygo staat één en ander op springen
Van mij mogen ze doorkomen
![]()
Mila was op haar kamertje aan het spelen en trok zich op aan een lage verwarming (die altijd uitstaat). Kwam vanuit het niets. Toen ze het eenmaal gedaan had begon ze het steeds vaker te doen en probeerde ze het ook op andere plekken.quote:Op maandag 21 december 2009 19:37 schreef Tinuviel het volgende:
Even een vraagje hoe begonnen jullie kindjes zich op te trekken. Waaraan trokken ze zich op en was er daarvoor al interesse te zien door aanraken en proberen iets boven hun hoofd vast te pakken?
Die fles van 16 uur komt uiteindelijk te vervallen. Maar dat geven ze waarschijnlijk zelf wel aan wanneer dat kan, ze moeten genoeg hebben aan hun avondeten.. En wanneer dat zo is laten ze steeds meer van de fles staan, althans, zo ging dat bij Mila.quote:Op maandag 21 december 2009 21:01 schreef mikoxx het volgende:
We zitten hier op vier flessen van 180/6. Ook krijgen de mannen een fruithap en een groentehap. We zitten alleen een beetje te klooien met een dagschema. Het is nu zo:
8u fles
10u fruit
12u fles
16u fles + groente --> hier twijfelen we of t mss andersom moetOf moet deze fles helemaal weg?
20u fles
Tips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |