abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75874075
quote:
Op maandag 21 december 2009 12:11 schreef Diaan73 het volgende:
Lennon gaat nu richting maat 18.. hij heeft maat 17 aan, maar die worden te klein. Ik heb begrepen dat Allstars wel iets groter uitvallen, maar dan hij met dit weer gewoon 2 paar sokken aan en in het voorjaar zitten ze helemaal goed. Lennon heeft wel een kleine voet en smal heb ik begrepen, normaal is maat 20 rond 1 jaar zeiden ze in de schoenwinkel.

Volgens mij kun je gewoon zn voet meten en daar 1 of 1,5 cm bij optellen. Bij sommige sites kun je dan zie welke maat het moet zijn.
Seb zit ergens rond de 18 denk ik. Ik ga morgen een stel nieuwe leren slofjes kopen, want hij heeft nu alleen die blauwe van Kruidvat en zooitjes maar allebei donkerblauw. En wil wat variatie
ti amo più di ieri ma meno di domani
  maandag 21 december 2009 @ 12:22:30 #102
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_75874194
quote:
Op maandag 21 december 2009 12:18 schreef Jula het volgende:
Tan, wat een liefie , gefeliciteerd!

Tessie en Graeme en TheFrankey welkom!
En Basboussa ook welkom hier!

Seb beterschap mannetje! Hopelijk knapt ie snel op Estrys.
Diaan, ook beterschap voor Lennon! En die schoentjes zijn idd superschattig

Hier heeft al het gekwijl geresulteerd in tand nummer 1 En vanacht hebben we het roer omgegooid met slapen. De afgelopen weken ging hij steeds slechter slapen, werd vier keer wakker 's nachts, en vaak om half 6 's ochtends klaarwakker....Hij sliep eigenlijk steeds bij ons in bed, lekker makkelijk met voeden, dat vond ie zelf ook, dus maakte daar ook rustig vier keer per nacht gebruik van En omdat hij steeds beweeglijker wordt begon hij ook snachts half over ons heen te tijgeren . Daarbij slaapt hij ook overdag heel weinig. En gisteren was ik het opeens zat, hij moe, ik moe, dus tijd voor een andere aanpak.

Vanacht was mijn streven om hem in zijn eigen bed te houden, en dat was eigenlijk best succesvol! Om half 11 nog wat pap gegeven, toen in zijn eigen bed. Ik ben erbij blijven zitten totdat hij sliep. Om kwart voor 2 werd hij wakker, toen ben ik wel een half uur heen en weer gelopen en uiteindelijk even de borst gegeven, en toen sliep hij door van half 3 tot half 7 Dat is dus echt voor het eerst dat hij zolang achter elkaar slaapt (als ik het zo opschrijf is het nog niet echt veel eigenlijk, maar 4 uurtjes , naja, ik vind em knap ). Ik hoop echt dat hij nu ook vindt dat het best lekker is om in je eigen bedje te slapen, en hopelijk lukt het dan ook beter overdag. Heel verhaal, maar ik was zo blij dat ik het had besloten en dat het goed ging, moest het even kwijt En dit soort dingen vind ik dus echt lastig, die patronen die je onbewust zelf hebt gecreeerd en in stand hebt gehouden, en dat het dan zo lastig is om daar op een prettige manier wat aan te veranderen
tand 1 zo schattig... en wat een goed besluit en wat fijn dat het vannacht redelijk goed ging, het begin van een nieuw slaaptijdperk!!

Estrys, wij wilden juist geen leren slofjes meer, omdat ik ze allemaal zo hetzelfde vind lijken en merendeels ook echt niet mooi vindt. En we dachten dat de allstars ook wat warmer waren. Nou ja we zullen zien.

Op deze site: www.baby-slofje.nl hadden ze trouwens wel leuke Vooral van het merk Baby Paws:

Make love, not war ☮
pi_75875709
Ik heb nog een bon van een winkel hier voor 75 euro die deze maand op moet, denk dat ik daar wat slofjes voor ga halen. Hij heeft 2 paar schoentjes maar daar kan hij niet goed mee lopen dus toch nog maar een paar slofjes voor te leren lopen binnen.

Ik heb ook nog deze in maat 22, ik hoop dat hij die in maart aan kan op wintersport. Maar ik heb geen idee hoe snel voeten groeien. Anders dikke sokken. ze zijn

pi_75876014
elin heeft mt 20
pi_75877292
quote:
Op maandag 21 december 2009 13:10 schreef Kleurdoos het volgende:
elin heeft mt 20
Seb is sowieso kleiner en fijner in bouw dan Elin. wij zijn allebei ook maar klein en kleine voeten ook ( 39 en 37)
  maandag 21 december 2009 @ 13:49:39 #106
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_75877589
Schoenmaat? Wat is dat? Alle slofjes e.d die Annicka heeft, hebben we gekregen, dus ik heb geen idee of er een schoenmaat bij hoort.

Annicka heeft volgens mij daarnet haar eerste losse stap gedaan. Ik weet het alleen niet heel zeker en volgens mij had zij het ook niet echt door. Gisteren liep ze aan de handen van papa, alleen vond hij dat op een gegeven moment niet zo'n succes meer, aangezien hij 1m92 is en dat nogal belastend was voor zijn rug. Daar was Annicka weer niet blij mee, want zij wilde blijven lopen...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_75881947
M. heeft maat 22, bleek bij het aanmeten van zijn schoentjes voor buiten. Best groot voor een eenjarige. Denk ik.
  maandag 21 december 2009 @ 15:33:22 #108
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75882113
Da's best heel groot idd volgens mij. Sasha heeft 23/24 nu!
pi_75882222
Bij van der Poel gemeten, dus zal wel goed zijn. Ik was er ook wel van onder de indruk eigenlijk.
Was wel maat 22 van shoesme, weet niet of die wat kleiner vallen.
  maandag 21 december 2009 @ 15:43:10 #110
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_75882604
Wintersport met kids lijkt me zo Estrys, ga je zelf ook skieen? En nemen jullie dan opa/oma mee oid? Leuk! k Zou zo mee willen!

Hier tandje nr 1 voor Max en nr 2 staat op springen!! Ook bij Tygo staat één en ander op springen Van mij mogen ze doorkomen
pi_75882993
Hier maar net wintersporten met de slee gedaan. De fotos heb ik in het fototopic gepost.

Kleurdoos jouw oplossing was ook goed. Daar heb je dan idd geen slee voor nodig.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_75884674
quote:
Op maandag 21 december 2009 15:43 schreef mikoxx het volgende:
Wintersport met kids lijkt me zo Estrys, ga je zelf ook skieen? En nemen jullie dan opa/oma mee oid? Leuk! k Zou zo mee willen!

Hier tandje nr 1 voor Max en nr 2 staat op springen!! Ook bij Tygo staat één en ander op springen Van mij mogen ze doorkomen
het is de tweede keer dat seb meegaat op wintersport maar vorige keer was hij net tien weken. Nu kan hij op een slee en krijgt hij er meer van mee. Als hij drie is kan hij in een klasje, dat lijkt me ook zo leuk en als hij het kan samen met mijn zoon de piste op. Ik ga natuurlik zelf skiën. Mijn man is niet zo fanatiek. En Opa en oma zijn er ook, die gaan met de trein.
  maandag 21 december 2009 @ 17:09:23 #113
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_75886160
Dank allen voor het hartelijke welkom!

En, ja, wij hebben hier een vijfde tandje.... (En oeke, hoe gaat het met Ko?) Gelukkig maar, want ik was die nachten goed zat, met name als mevrouw even vrolijk besluit dat het om half vijf wel allemaal gedaan is met de slaap... En dat moet dan allemaal met veel kabaal gepaard gaan, en nu heeft ze ook nog zo'n irritant neplachje 'uitgevonden'. Hysterisch bijna, maar ze vindt het zelf helemaal fantastisch.

Ook kruipt ze opeens, terwijl ze al wel zelf kan staan, en langs de tafel lopen is ook geen probleem, al gaat dat allemaal heel erg langzaam. Ik snap er niets van (alhoewel het niet echt vroeg is ofzo), want als ik mijn moeder mag geloven was ik niet vooruit te branden, en heb ik tot mijn eerste verjaardag enkel gerold. Onbewust was ik ervan uitgegaan dat kindlief een beetje dezelfde trend zou volgen. Maar nee dus, ze is veel kleiner dan ik op deze leeftijd was (en ook kleiner dan mijn broer en zussen), en veel actiever. (Nu is ze niet heel erg klein, maar ze hangt een beetje onder het gemiddelde, terwijl wij allemaal altijd tegen de bovenste lijn aanzaten.)

Als ik mijn schoonmoeder vraag naar mijn man, dan zegt ze alleen maar dat hij a) de meest fantastische en mooie baby was die ze ooit heeft gezien (en ze heeft er 7, dus ze heeft vergelijkingsmateriaal) en b) dat hij verantwoordelijk is voor haar grijze haren. Ik weet dus niet wanneer hij tandjes heeft gekregen (mikoxx), is gaan lopen, is gaan praten oid, en ik heb nog nooit een foto van hem gezien als baby.
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_75892160
Even een vraagje hoe begonnen jullie kindjes zich op te trekken. Waaraan trokken ze zich op en was er daarvoor al interesse te zien door aanraken en proberen iets boven hun hoofd vast te pakken?
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_75892439
quote:
Op maandag 21 december 2009 19:37 schreef Tinuviel het volgende:
Even een vraagje hoe begonnen jullie kindjes zich op te trekken. Waaraan trokken ze zich op en was er daarvoor al interesse te zien door aanraken en proberen iets boven hun hoofd vast te pakken?
In de box optrekken. Daarvoor was er niks te merken dat hij dat zou gaan doen.
pi_75892454
Estrys stond de Box toen nog op een hoge stand? Wij hadden dit ook bij box op de hoogste stand. Hij trok zich op aan de rand van de box. Nadat wij de box hebben verlaagd deed hij het niet meer.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_75892893
quote:
Op maandag 21 december 2009 19:42 schreef Tinuviel het volgende:
Estrys stond de Box toen nog op een hoge stand? Wij hadden dit ook bij box op de hoogste stand. Hij trok zich op aan de rand van de box. Nadat wij de box hebben verlaagd deed hij het niet meer.
ja op de lage stand volgens mij, hij trok zich op aan de spijlen
pi_75894127
Seb had vanavond weer een temp van 38.8. De vierde dag dat hij 's avonds koorts heeft. Overdag heb ik niet getempt maar volgens mij had hij nergens last van. Zal mij benieuwen wat hij morgen heeft want boven de 38 mag hij niet naar het kdv.
  maandag 21 december 2009 @ 20:40:46 #119
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_75895415
Nou zeg... ik vind het wel jammer dat niemand ziet dat Max zijn eerste tandje heeft....

Oeh... Seb... beterschap en hopelijk een fijne nacht Estrys!
pi_75895469
quote:
Op maandag 21 december 2009 15:43 schreef mikoxx het volgende:

Tandjesssss! Hebben ze er veel last van (gehad)?
quote:
Op maandag 21 december 2009 19:37 schreef Tinuviel het volgende:
Mila was op haar kamertje aan het spelen en trok zich op aan een lage verwarming (die altijd uitstaat). Kwam vanuit het niets. Toen ze het eenmaal gedaan had begon ze het steeds vaker te doen en probeerde ze het ook op andere plekken.
  maandag 21 december 2009 @ 20:55:21 #121
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_75896196
Haha, Raissa Ja, wel last gehad. Alle voorbodes wezen erop zullen we maar zeggen. Nu Tygo nog, manman, die had vandaag geloof ik miepdag ofzo..
  maandag 21 december 2009 @ 21:01:33 #122
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_75896549
We zitten hier op vier flessen van 180/6. Ook krijgen de mannen een fruithap en een groentehap. We zitten alleen een beetje te klooien met een dagschema. Het is nu zo:
8u fles
10u fruit
12u fles
16u fles + groente --> hier twijfelen we of t mss andersom moet Of moet deze fles helemaal weg?
20u fles

Tips?
pi_75897183
quote:
Op maandag 21 december 2009 21:01 schreef mikoxx het volgende:
We zitten hier op vier flessen van 180/6. Ook krijgen de mannen een fruithap en een groentehap. We zitten alleen een beetje te klooien met een dagschema. Het is nu zo:
8u fles
10u fruit
12u fles
16u fles + groente --> hier twijfelen we of t mss andersom moet Of moet deze fles helemaal weg?
20u fles

Tips?
Die fles van 16 uur komt uiteindelijk te vervallen. Maar dat geven ze waarschijnlijk zelf wel aan wanneer dat kan, ze moeten genoeg hebben aan hun avondeten.. En wanneer dat zo is laten ze steeds meer van de fles staan, althans, zo ging dat bij Mila.
  maandag 21 december 2009 @ 21:14:05 #124
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_75897361
Ja, dat is idd het meest logisch... gaf jij dan eerst de groentehap of eerst de fles?
  maandag 21 december 2009 @ 21:25:43 #125
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_75898069
Oh, Mikoxx, ik had je tandjes helemaal verkeerd gelezen, ik dacht dat ze op springen stonden....De tandjes dan, niet je mannen, natuurlijk.... Maar:

OMG, ik hoor een donder uit de playpen, kind zit vrolijk brabbelend een tandenluier te produceren... Ik ruik het hier.....
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')