Ik wil iedereen wel knuffelenquote:Op zaterdag 19 december 2009 12:35 schreef bijdehand het volgende:
Nu is de vraag, gaan we moslims of joden knuffelen?
Hij mag best in de publiciteit komen met zijn geloof en mag alle feesten meevieren, al is het midden op straat. Maar ga geen functies tijdens het feest uitvoeren die hem alleen maar zijn toebedeeld omdat hij burgemeester is. Op dat moment moet hij daarvoor passen vind ik. Omdat hij dan de politiek erbij betrekt.quote:
Inderdaad, en nu gaat hij er met een keppeltje bij staan waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:12 schreef Ascendancy het volgende:
Als het het suikerfeest was dan had Wilders wel zijn bek open getrokken
Nee, dat wint Enaitquote:Op zaterdag 19 december 2009 13:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Inderdaad, en nu gaat hij er met een keppeltje bij staan waarschijnlijk.
Wilders, de grappigste cabaretier van Nederland.˛
Ach, Joods-Christelijke samenleving hequote:Op zaterdag 19 december 2009 13:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wilders, de grappigste cabaretier van Nederland.˛
Echt raar is dat in de westerse wereld.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat was jij al hoor, althans op Fok! met je geweldige 'essay's'quote:Wilders, de grappigste cabaretier van Nederland.˛
http://www.spitsnieuws.nl(...)_open_op_zondag.htmlquote:Op zaterdag 19 december 2009 07:12 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Kerstdagen zijn geen verplichte feestdagen.
[..]
Zondagen zijn niet verboden om te winkelen.
[..]
Waarin?
Bedoel je dat partijtje wat sinds de oprichting nog geen deuk in een pakje boter heeft gemaakt en nu met die tranentrekkende jankerd meelift op het succes van wilders door hem steeds aan te vallen?quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:57 schreef HAKIM_1988 het volgende:
[..]
http://www.spitsnieuws.nl(...)_open_op_zondag.html
Wat raar dat D66 er dan een punt van maakt.
Job Cohen is van joodse afkomst. Voor zover ik weet is hij echter niet een aanhanger van het jodendom, of welke andere godsdienst dan ook.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:46 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Welke schijn zou hij tegen kunnen hebben? Het is algemeen bekend dat hij joods is.
Lees even je reactie terug en mijn reactie daarop.quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:22 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Bedoel je dat partijtje wat sinds de oprichting nog geen deuk in een pakje boter heeft gemaakt en nu met die tranentrekkende jankerd meelift op het succes van wilders door hem steeds aan te vallen?
Dat dus.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:09 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik wil het land nog wel zien als Aboutaleb in Rotterdam of Marcouch in z'n stadsdeel uitgebreid het suikerfeest op een nationaal in het oogspringende plek gaan staan vieren.
Vanwaar dan dat keppeltje?quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:41 schreef freako het volgende:
[..]
Job Cohen is van joodse afkomst. Voor zover ik weet is hij echter niet een aanhanger van het jodendom, of welke andere godsdienst dan ook.
Je begrijpt mijn vraag niet: waarom draagt Cohen een keppeltje als hij geen belijdend jood is? Een keppeltje is toch niet de nationale klederdracht van Israel?quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:13 schreef HAKIM_1988 het volgende:
[..]
Omdat religie niet thuis hoort in een publieke functie
Inderdaad!quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:06 schreef HAKIM_1988 het volgende:
[..]
Jij begrijpt mijn sarcasme niet
Deze uitspraak is zo 1939.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:00 schreef Sakura het volgende:
Heeft die zeker gezellig samen met wilders gevierd (of zit wilders met dit soort dagen weer bij zijn grote vrienden in israel?)
Maar hou er alvast maar rekening mee, als wilders het voor het zeggen krijgt worden we allemaal verplicht joodse feestdagen te vieren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |