dit dusquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:01 schreef BasEnAad het volgende:
Guttegut
1. Geen nieuwswaarde
2. Scheid godsdienst en staat nou eens!
Ik wil het land nog wel zien als Aboutaleb in Rotterdam of Marcouch in z'n stadsdeel uitgebreid het suikerfeest op een nationaal in het oogspringende plek gaan staan vieren.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:00 schreef remlof het volgende:
Prima toch? We hebben godsdienstvrijheid dus iedereen mag zijn geloof beleiden.
Volgens mij moet je je even bijspijkeren op het begrip Scheiding van Kerk en Staat.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:01 schreef BasEnAad het volgende:
Guttegut
2. Scheid godsdienst en staat nou eens!
Ik heb hem al bij diverse gelegenheden met zijn keppel gezien hoor.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:01 schreef HAKIM_1988 het volgende:
Wel apart om te zien. Ik zie hem normaal nooit met keppel op zijn hoofd.
Welnee, Wilders heeft toch het afgelopen Suikerfeest ook helemaal geen commentaar gehad? Ondanks alle tegemoetkomingen van de gemeente Amsterdam die vanwege de autoloze zondag busjes hebben ingezet om mensen naar hun familie te laten gaan met hun lekkernijen?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:12 schreef Ascendancy het volgende:
Als het het suikerfeest was dan had Wilders wel zijn bek open getrokken
Hij staat daar niet omdat hij Joods is hoor. M.a.w. als hij geen burgemeester was, had hij dat ding ook niet aangestoken.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Volgens mij moet je je even bijspijkeren op het begrip Scheiding van Kerk en Staat.
Je doet het nu net voorkomen alsof een politicus geen religie meer mag aanhangen.
Ben je nu cynisch of gewoon dom?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Welnee, Wilders heeft toch het afgelopen Suikerfeest ook helemaal geen commentaar gehad? Ondanks alle tegemoetkomingen van de gemeente Amsterdam die vanwege de autoloze zondag busjes hebben ingezet om mensen naar hun familie te laten gaan met hun lekkernijen?
Zal dan wel dom zijn. Zeg jij het maar.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:17 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ben je nu cynisch of gewoon dom?
Hij staat daar omdat hij beide is, ze zochten gewoon een bekende jood. So what, dat heeft niets te maken met enige vermenging van kerk en staat (en wat versta jij onder de scheiding van kerk en staat precies?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:15 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Hij staat daar niet omdat hij Joods is hoor. M.a.w. als hij geen burgemeester was, had hij dat ding ook niet aangestoken.
http://www.depers.nl/binn(...)n-discriminatie.htmlquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zal dan wel dom zijn. Zeg jij het maar.
Begrijp me niet verkeerd hoor, hij moet zelf weten wat hij doet. Maar als politicus vind ik niet dat je in de publiciteit moet komen met je geloof.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:18 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hij staat daar omdat hij beide is, ze zochten gewoon een bekende jood. So what, dat heeft niets te maken met enige vermenging van kerk en staat (en wat versta jij onder de scheiding van kerk en staat precies?
Duidelijk.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:20 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
http://www.depers.nl/binn(...)n-discriminatie.html
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:20 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
http://www.depers.nl/binn(...)n-discriminatie.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |