Vergis je niet, een Nederlandse stagiair kan ook gruwelijk veel fouten maken.quote:Op zondag 27 december 2009 15:45 schreef Brickboy het volgende:
Het lijkt eerder door een allochtone stagiair geschreven.
Journalistiek wordt voornamelijk vanuit een objectief oogpunt bedreven. Dit lijkt mij niet erg objectiefquote:STEEK NOOIT ILLEGAAL VUURWERK AF!
Subjectief lijkt me dan toch een redelijk begrip voor dit soort ondergrondse relatieve onderduiksels van menigsverschillen qua journalistiek?quote:Op zondag 27 december 2009 16:03 schreef Brickboy het volgende:
Vooral die laatste zin.
[..]
Journalistiek wordt voornamelijk vanuit een objectief oogpunt bedreven. Dit lijkt mij niet erg objectief.
Er zijn zat mensen die zulke dingen doenquote:Op zondag 27 december 2009 16:23 schreef Autodrop het volgende:
Je pijlen afsteken uit een bierflesje in nou niet echt verstandig te noemen...
Media, objectief?quote:Op zondag 27 december 2009 16:03 schreef Brickboy het volgende:
Vooral die laatste zin.
[..]
Journalistiek wordt voornamelijk vanuit een objectief oogpunt bedreven. Dit lijkt mij niet erg objectief.
Tja, dat kan ook een nederlandse vuurpijl zijn. Betekend het niet meteen dat illegaal vuurwerk super gevaarlijk is.quote:Op zondag 27 december 2009 16:25 schreef Gitaarmat het volgende:
En dan zul je zien als je zelf verstandig bent dat er in een mistige ouderjaarsavond vanuit het niets iets voor je hoofd ontploft.
Oranje kruitquote:Op zondag 27 december 2009 17:00 schreef SupDog het volgende:
Jongens, Jongens.
Een tip voor de mensen hier die de nederlandse vuurpijlen niks aan vinden.
Koop 5 pijlen, maakt niet uit welke. Zolang ze maar kruit bevatten ( Wel grote ofc)
Knip de stokken evan af.
Maak de buis bovenin open.
Haal het zwarte kruit en de bolletjes eruit.
Doe alles zwarte kruit enz alles in een doos.
Ontwijk de oranje kruit.
Vervolgens doe je wat olie en deo erbij.
Maak van het doosje een mooi vorm, net zoals bij een pijl.
Pak nu van de lange sterretjes en knip het draad beneden ervan.
Maak een gaatje in de doos die je zojuist hebt gemaakt met de kruit enzo.
Stop het sterretje erin. Maak het gaatje zo strak en klein mogelijk!
Vervolgens bespuit je het sterretje met deo.
Het doosje waar allemaal kruit in zit besmeer je nu met zwarte balletjes van romeinse kaarsen en vervolgens giet je er ongveer 500 ML olie op het doosje.
Zo nu is je doosje klaar, nu moet je alleen nog een mooie ''hoes'' maken om het doosje en een kop zetten.
Een hoppa je prachtige pijl is klaar.
400 gram pijl.
Als je het afsteekt zorg er dan minimaal voor dat je ongeveer 25 meter ver weg bent, ok steek dan het sterretje aan en rennen maar. En een prachtige resultaat
Ik raad trouwens niemand dit aan.
No Shit Sherlock!quote:Op zondag 27 december 2009 19:00 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Oranje kruit![]()
![]()
![]()
![]()
Da's klei.
Trouwens, vanavond Alberto Stegeman om half 10Deze keer heeft ie het over, jawel, illegaal vuurwerk.
Dit is dus een reactie waar ik niet zoveel mee kan.quote:Op zondag 27 december 2009 20:37 schreef Hondenfluitje het volgende:
Heb je geen andere dealers in de buurt? Als je met 15 man gaat kopen heb je denk ik wel een aardig bedrag en zou ik persoonlijk voor een andere dealer kiezen. Ik persoonlijk vind GBV nogal tegenvallen als je kijkt naar wat andere importeurs te bieden hebben.
Omg, jij bent vet stoer.quote:Op zondag 27 december 2009 15:06 schreef sararaats het volgende:
ik heb dit jaar geen vuurwerk gekocht
quote:
300 meter wegrennen?quote:Op zondag 27 december 2009 21:08 schreef Gitaarmat het volgende:
Meestal koopt mn vader op de laatste dag nog 1 mooie pot ofzo. Maar als je die dan afsteekt heb je na een minuut last van je nek of je moet 300m wegrennen en dat kan niet omdat iedereen dan vuurwerk afsteekt dus kun je net zo goed naar andere mensen kijken
300 meter wegrennenquote:Op zondag 27 december 2009 21:08 schreef Gitaarmat het volgende:
Meestal koopt mn vader op de laatste dag nog 1 mooie pot ofzo. Maar als je die dan afsteekt heb je na een minuut last van je nek of je moet 300m wegrennen en dat kan niet omdat iedereen dan vuurwerk afsteekt dus kun je net zo goed naar andere mensen kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |