quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:59 schreef Dagoduck het volgende:
Het orkaanseizoen...
ga er dan niet wonen
Dit komt elk uur hoor....quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:00 schreef Mdrop het volgende:
Ik wil verdomme muziek ipv deze 'kroam'.
Ik vind het juist andersom. Ik ben qua design echt een regelrecht drama.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:00 schreef naatje_1 het volgende:
Om eerlijk te zijn vind ik het design van 3fmfan.nl beter dan van 3fm.nl
Dat zeggen ze straks ook tegen ons als de zeespiegel een paar meter is gestegen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:59 schreef Dagoduck het volgende:
Het orkaanseizoen...
ga er dan niet wonen
Nu al genomineerd voor de slechtste SR opmerking 2009quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:59 schreef Dagoduck het volgende:
Het orkaanseizoen...
ga er dan niet wonen
Daarom vind ik 3fmfan.nl dus ook zo goed, het is niet echt gedesigned, maar het is gewoon simpelquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vind het juist andersom. Ik ben qua design echt een regelrecht drama.
Wie is de jury? Ik ga er voor zorgen dat ik ook een plek krijg bij de nominatiesquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:02 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nu al genomineerd voor de slechtste SR opmerking 2009
quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:02 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nu al genomineerd voor de slechtste SR opmerking 2009
Ik ga dan ook verhuizen hoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:02 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dat zeggen ze straks ook tegen ons als de zeespiegel een paar meter is gestegen.
De lat ligt al hoog, dus flink je best doen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:03 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Wie is de jury? Ik ga er voor zorgen dat ik ook een plek krijg bij de nominaties.
Daarom zeg ik het nu tegen hunnie, anders is het niet eerlijkquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:02 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dat zeggen ze straks ook tegen ons als de zeespiegel een paar meter is gestegen.
Het is nog ook niet eens officieel begonnenquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:04 schreef -Hans- het volgende:
Het begint al iets drukker te worden op de GM, maar het staat nog lang niet vol.
http://www.rtvnoord.nl/home/home_webcam.asp?wid=5
Over 2 uur zal het wel een stuk drukker zijn. Als ik nog weg wil dan moet de oven nu toch echt aan.. Anders komt het niet goed..quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het is nog ook niet eens officieel begonnen
Je hebt me op een idee gebrachtquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:04 schreef themauster het volgende:
Kunnen we geen geld doneren om Dagoduck geband te krijgen
Eenschquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:07 schreef marcodej het volgende:
"Hare schoonheid"
Dat zeg je toch niet tegen onze toekomste koningin!
Ach ja het was Timur, dat zegt alweer genoeg.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:07 schreef marcodej het volgende:
"Hare schoonheid"
Timur blijkbaar welquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:07 schreef marcodej het volgende:
"Hare schoonheid"
We wonen nu ook al onder de zeespiegel hoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daarom zeg ik het nu tegen hunnie, anders is het niet eerlijk
Ik vind Timur wel ok eigenlijk, verbazend hoeveel mensen hier negatief over hem zijn.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:08 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Ach ja het was Timur, dat zegt alweer genoeg.
Ze zegt niet mien, ze zegt hef to biequote:Op vrijdag 18 december 2009 17:09 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
"bien aloon at krismustaim dozzen mien a bet ting"
Ik vind Timur coolquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vind Timur wel ok eigenlijk, verbazend hoeveel mensen hier negatief over hem zijn.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:07 schreef marcodej het volgende:
"Hare schoonheid"
Lekker boeiendquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:07 schreef marcodej het volgende:
"Hare schoonheid"
quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:09 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
"bien aloon at krismustaim dozzen mien a bet ting"
Ik vind haar wel aangenaam om naar te luisteren eigenlijk. Denk dat ze het wel goed gaat doen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:10 schreef naatje_1 het volgende:
Annemieke, nou, t zal mij benieuwen
Ik heb geen hekel aan hem maar ik hoef hem ook niet te horen of te zien.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vind Timur wel ok eigenlijk, verbazend hoeveel mensen hier negatief over hem zijn.
maar leuk is andersquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vind haar wel aangenaam om naar te luisteren eigenlijk. Denk dat ze het wel goed gaat doen.
mwoah, gesteund door de sfeer daar gaat dat ook vast goed komenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |