Geloof me, je bent niet de enige.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als dat maar niet de hit van dit jaar wordt. k vervloek Miss Montreal inmiddels
quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:48 schreef Etcetera het volgende:
Ben ik dan de enige die dit een leuk liedje vind?![]()
Hier niet, UPC zeker?quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:47 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Hier op de analoog gewoon 101 op het 'preview' kanaal.
Nee hoor, maar zelfs de plaat van Nick en Simon vind ik beterquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:48 schreef Etcetera het volgende:
Voor vandaag misschien, maar ik verwacht hem nog regelmatig te horen de komende week. Zeker als Giel aan de knopjes staat.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:48 schreef ScottTracy het volgende:
Zo, die Miss Montreal hebben we dan alvast gehad.
Nah, ik sta onverschillig tegenover dit nummer. Ik heb wel een zwak voor Sanne Hans, maar ik vind die liedjes altijd zo simpel. Haar eerste single was nog wel te pruimenquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:48 schreef Etcetera het volgende:
Met 3fm kan je er vergif op innemen dat het nummer en de miss zelf vaak te horen zijn.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als dat maar niet de hit van dit jaar wordt. Ik vervloek Miss Montreal inmiddels
Denk je, die komt vast nog een keer of 546 voorbij hoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:48 schreef ScottTracy het volgende:
Zo, die Miss Montreal hebben we dan alvast gehad.
laat vorig jaar zich ajb niet herhalenquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:48 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Voor vandaag misschien, maar ik verwacht hem nog regelmatig te horen de komende week. Zeker als Giel aan de knopjes staat.
Normaal niet, maar idd hij is hier ook wel strakker als RTL4 enz. maar lang niet zoals NED1 HD!quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:48 schreef 3FMaster het volgende:
Dammit, jullie gaan gewoon te snel. Is 101tv HD? Het ziet er namelijk retestrak uit op den tv.
En dat alleen vandaag.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:49 schreef Krambo het volgende:
[..]
Denk je, die komt vast nog een keer of 546 voorbij hoor
Het hoeft toch ook niet altijd zo mooi en moeilijk en ingewikkeldquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:49 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Nah, ik sta onverschillig tegenover dit nummer. Ik heb wel een zwak voor Sanne Hans, maar ik vind die liedjes altijd zo simpel. Haar eerste single was nog wel te pruimen
Dat hoop ik inderdaad van niet.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
laat vorig jaar zich ajb niet herhalen
Neequote:Op vrijdag 18 december 2009 16:50 schreef ScottTracy het volgende:
Is 't niet zo dat alle liedjes maar 1x worden gedraaid?
Nee hoor.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:50 schreef ScottTracy het volgende:
Nee, ik vind deze van Miss Montreal ook leukquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:48 schreef Etcetera het volgende:
Nee johquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:50 schreef ScottTracy het volgende:
Nee hoor, ze worden wel afgevinkt enzo maar platen met veel requests komen gewoon vaker + natuurlijk de theme song.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:50 schreef ScottTracy het volgende:
Najaa, ik luister al sinds 't begin naar SR, maar ik heb nog nooit een liedje dubbel gehoord. Ligt misschien aan mij dan.quote:
Je vergeet het gewoonquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:51 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Najaa, ik luister al sinds 't begin naar SR, maar ik heb nog nooit een liedje dubbel gehoord. Ligt misschien aan mij dan.
Ja behalve de theme song danquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:50 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nee hoor, ze worden wel afgevinkt enzo maar platen met veel requests komen gewoon vaker + natuurlijk de theme song.
Ik word oudquote:
Tja helaas moet ook alles weer aangepast worden voor haar, tegen de tijd dat die muts het plein heeft verlaten wordt het pas leuk voor de 'gewone' bezoekerquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:51 schreef alors het volgende:
Jaaa![]()
Pff je zal Maxima maar zijn, altijd van die freaking beveiling overal waar je gaat
Leukquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:50 schreef James1988 het volgende:
Zo dan! De 1.0 van de Silverlight-applicatie is ook af. Er zal vast nog wel wat aan features missen, maar de basis is er. Streams bekijken. Vereisten: Silverlight. Werkt op Windows (XP en hoger) en OS X (10.4 en hoger, dacht ik).
[ afbeelding ]
De app is hier online te bekijken, én te installeren:
http://seriousrequest.i-clone.nl/SR09.VideoApp.html
De video kan schalen, en de kanalenkiezer links verschijnt alleen als er geen stream speelt, of als je aan de linkerkant van het scherm komt met je muis.
Als ze naar bed gaat met een ander, dan weet de hele hofhouding hetquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:51 schreef alors het volgende:
Jaaa![]()
Pff je zal Maxima maar zijn, altijd van die freaking beveiling overal waar je gaat
quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:51 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Najaa, ik luister al sinds 't begin naar SR, maar ik heb nog nooit een liedje dubbel gehoord. Ligt misschien aan mij dan.
Ik ben ook zo bang dat ik mocht ik naar de Suprisetruck gaan, dat zij er dan inzitquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Met 3fm kan je er vergif op innemen dat het nummer en de miss zelf vaak te horen zijn.
California Soul van Marlene Shawquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:52 schreef 3FMaster het volgende:
Van wie wat die mooie soul plaat net? Iets met California ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |