In hoeverre kan je de ouders eigenlijk aansprakelijk stellen voor die kosten ?quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:08 schreef The_Dean het volgende:
Maarrrrr, lichtpuntje!! Nieuwe [nouja, 'nieuwe'] stangen gevonden inmiddels, en als het meezit morgen meteen even monteren
Niet, want kinderen zijn heilig...quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
In hoeverre kan je de ouders eigenlijk aansprakelijk stellen voor die kosten ?
Geen idee van wie het kind is. Ben wel meteen uitgestapt, maar kind was nergens meer te vinden. Die mensen waar ik voor huis stond zagen het gebeuren, maar die wisten het ook niet.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
In hoeverre kan je de ouders eigenlijk aansprakelijk stellen voor die kosten ?
Run to the expandable youthquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:29 schreef Clif het volgende:
maiden en slayer op wackenzo dat moest ik even kwijt
Vette plaat blijft dat!quote:
Tuig!quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee...
Auto aan gort
Rolde rustig door de straat... komt er een kind aanvliegen... remmen, glijen, stoep, boem. Draagarm en stuurstang krom.
Jaquote:
Damn. Kutkinderen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee...
Auto aan gort
Rolde rustig door de straat... komt er een kind aanvliegen... remmen, glijen, stoep, boem. Draagarm en stuurstang krom.
quote:
Barby Brrrrr Qquote:Kom net van een BBQ () af... Ja, met -10 BBQ-en, de drank bevroor in de fles. Maar rond het vuur was het gelukkig nog warm
quote:Op zondag 20 december 2009 09:03 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
*Ik zie een beeld voor me van zwervers rond een brandend olievat
Ik zou vandaag ook evenquote:Op zondag 20 december 2009 10:57 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik wou naar glazen huis maar dat gaat dus niet door. We zouden de hele dag vandaag gratis met Qbuzz kunnen reizen maar die rijden niet.
Check!quote:Op zondag 20 december 2009 09:03 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
![]()
[..]
Barby Brrrrr Q![]()
*Ik zie een beeld voor me van zwervers rond een brandend olievat
Nee, verkocht. De Marshall 8040 aan een beginnende John Mayerquote:Op zondag 20 december 2009 11:51 schreef TeleluvR het volgende:
[TK] Gitaareffecten Distortion, Chorus, Compressor/Sustainer ?
Staat er nu al zo lang op, mag je vast wel hebben!
Wat voor versterker heb je gekocht?
maar maar blues is veeetquote:Op zondag 20 december 2009 11:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, verkocht. De Marshall 8040 aan een beginnende John Mayer
Had hier die Roland Spirit 50 nog staan [50 watt combo] maar het ruigste wat ik daar uit krijg is wat bluesige ovedrive...
quote:Op zondag 20 december 2009 11:32 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Check!
[ afbeelding ]
Het zag inderdaad echt uit als een stelletje zwervers rond 3 brandende olievaten.Alleen zwervers hebben geen jaccuzi erbij staan
quote:Op zondag 20 december 2009 11:51 schreef TeleluvR het volgende:
[TK] Gitaareffecten Distortion, Chorus, Compressor/Sustainer ?
Staat er nu al zo lang op, mag je vast wel hebben!
Wat voor versterker heb je gekocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |