Ik vind dat beeld persoonlijk een beetje achterhaald, maar goed, ieder z'n meningquote:Op maandag 21 december 2009 13:22 schreef DrD00m het volgende:
Als ik een geldbedrag zou krijgen wat evenredig staat aan de ego van Mustaine, dan had ik iedereen miljonair kunnen maken. Mustaine is gewoon iemand die heel erg het 'oh, look at me. im dave mustaine' syndroom heeft. Dat + zn looks + accent =![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
etc
Ligt eraan wat je vintage noemt. Ik dacht 11 jaar oud, maar het zijn er dus 21...quote:
Adolescent Vintage dusquote:Op maandag 21 december 2009 13:28 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je vintage noemt. Ik dacht 11 jaar oud, maar het zijn er dus 21...
Het is maar goed dat hij dat syndroom heeft.quote:Op maandag 21 december 2009 13:22 schreef DrD00m het volgende:
Mustaine is gewoon iemand die heel erg het 'oh, look at me. im dave mustaine' syndroom heeft.
quote:
me goede voornemens zijn dat ik volgend jaar wat aardiger ga doenquote:
Ga dan wel iemand bashen die je van repliek kan dienen.quote:Op maandag 21 december 2009 13:58 schreef genakt het volgende:
[..]
me goede voornemens zijn dat ik volgend jaar wat aardiger ga doen
dus nu mag ik nog lekker bashen
Tsja, als je zelfs uit Metallica geflikkerd wordt....quote:Op maandag 21 december 2009 14:03 schreef guitarist het volgende:
Hij is een kneus. Hij is niet voor niks uit Metallica geflikkkerd.
metallicaquote:Op maandag 21 december 2009 14:10 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Tsja, als je zelfs uit Metallica geflikkerd wordt....
/duikt weg...
Ik geloof er niks van. Post eerst maar eens vergelijkbare foto's danquote:Op maandag 21 december 2009 14:51 schreef Quantie het volgende:
[..]
Heb er zo eentje in m'n klas, ze heet Tessa..
quote:Op maandag 21 december 2009 15:13 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van. Post eerst maar eens vergelijkbare foto's dan
QFTquote:Op maandag 21 december 2009 15:13 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van. Post eerst maar eens vergelijkbare foto's dan
Dat is heul niet waar. Metallica hoeft niet eens moeite te doen om hun bassisten kwijt te rakenquote:Op maandag 21 december 2009 15:19 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
metallica gooit zelfs bassisten uit hun rijdende/rollende bus![]()
weg rent![]()
We waren vorig jaar gevraagd alleen toen had onze zangeres net haar amandelen laten weglaseren.quote:Op maandag 21 december 2009 14:43 schreef Gitaarmat het volgende:
Dat jullie niet met serious request spelen had ik wel verwacht. Guitarist.
Dat begin komt me bekend voor... maar ik weet niet meer waarvanquote:Op maandag 21 december 2009 15:59 schreef Dribbel_ het volgende:
Tof nummer om mee te gitaren, jammer van de stem
De Lambada.quote:Op maandag 21 december 2009 16:14 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Dat begin komt me bekend voor... maar ik weet niet meer waarvan.
zo wat een mega flikker zegquote:Op maandag 21 december 2009 15:59 schreef Dribbel_ het volgende:
Tof nummer om mee te gitaren, jammer van de stem
lol leuke familie moet jij hebbenquote:Op maandag 21 december 2009 18:14 schreef Dribbel_ het volgende:
JA als die treinen niet rijden kan ik ook niet saai kerst vieren met die kutfamilieal en ehh.... eh...
![]()
![]()
Leukste familie van Nederlandquote:Op maandag 21 december 2009 20:05 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
lol leuke familie moet jij hebben
Hij heeft gewoon gelijk, kerstmis is gewoon kutquote:Op maandag 21 december 2009 20:05 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
lol leuke familie moet jij hebben
Dat is Jimi Hendrix met een kerstmuts op. He maar hoe weet ik dat, hij deed het toch niet?quote:Op maandag 21 december 2009 20:39 schreef Metalfreak het volgende:
Nee, niet jij, GoodGawd, die van jou doet het niet eens
Bij mij doet die het nooit...quote:Op maandag 21 december 2009 21:14 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Dat is Jimi Hendrix met een kerstmuts op. He maar hoe weet ik dat, hij deed het toch niet?
Jimi Hendrix met een kerstmuts op is dan ook een taaie gozerquote:
Goeie vraag!! Ga daar maar over nadenken deze kerst!quote:Op maandag 21 december 2009 18:14 schreef The_Dean het volgende:
Wat moet je nu met een nieuwe gitaar
Die zie ik wel, maar je avatar nietquote:Op maandag 21 december 2009 21:23 schreef GoodGawd het volgende:
Als Sinterklaas weg is dan:
[ afbeelding ]
2 Weken voor kerst dan:
[ afbeelding ]
Oh nou dan moet je die laatste maar altijd inbeelden.quote:Op maandag 21 december 2009 21:42 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Die zie ik wel, maar je avatar niet
Hier idem!quote:Op maandag 21 december 2009 21:42 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Die zie ik wel, maar je avatar niet
Dat is toch al oud nieuws?quote:Op maandag 21 december 2009 22:46 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)it_band__.html?p=7,2
er is een vacature
![]()
Wie gaat een cv opsturen ?![]()
Dit danquote:Op maandag 21 december 2009 19:32 schreef Meursault het volgende:
Een van de weinige kerstnummers die ik nog kan waarderen.
Ook leukquote:Op maandag 21 december 2009 19:32 schreef Meursault het volgende:
Een van de weinige kerstnummers die ik nog kan waarderen.
Het zal je maar gezegd worden:quote:Op maandag 21 december 2009 22:53 schreef TeleluvR het volgende:
Volgens mij vriendin lijk ik wel op hem....
Iemand vroeg eens aan me waarom ik die week "weer" naar de tandarts ging. Ik zei "ik zing al als Shane MacGowan, ik hoef niet op hem te gaan lijken"quote:Op maandag 21 december 2009 23:12 schreef Cynic het volgende:
[..]
Het zal je maar gezegd worden:
[ afbeelding ]
Aan de andere kant, je zal maar met Shane Mcgowan worden vergeleken.
Hoewel die er flink op vooruit is gegaan de laatste tijd
Het zijn ook niet mijn woorden..quote:Op maandag 21 december 2009 23:12 schreef Cynic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ligt eraan welke stijl je een beetje wil spelen, noem eens wat namen van bands/artiestenquote:Op maandag 21 december 2009 23:16 schreef Dropdown het volgende:
Morgen mijn Yamaha PA012 + Roland Cube 15X halen, Iemand nog tips voor nummers waar ik mee kan beginnen? (Is eerste keer dat ik een gitaar heb, kan ook geen noten spelen
Master Of Puppets.quote:Op maandag 21 december 2009 23:16 schreef Dropdown het volgende:
Morgen mijn Yamaha PA012 + Roland Cube 15X halen, Iemand nog tips voor nummers waar ik mee kan beginnen? (Is eerste keer dat ik een gitaar heb, kan ook geen noten spelen
quote:Op maandag 21 december 2009 23:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ligt eraan welke stijl je een beetje wil spelen, noem eens wat namen van bands/artiesten
Blink 182 - All the small thingsquote:Op maandag 21 december 2009 23:22 schreef Dropdown het volgende:
[..]Helemaal vergeten
Green Day, Blink 182, Fall Out Boy, Billy Talent, Queen en ACDC. (Dus beetje 80's 90's rock die laatsten).
Dus eigenlijk nogal verspreid
Begin dan met ac/dc dan leer je strak spelen b.v whole lot of rosiequote:Op maandag 21 december 2009 23:22 schreef Dropdown het volgende:
[..]Helemaal vergeten
Green Day, Blink 182, Fall Out Boy, Billy Talent, Queen en ACDC. (Dus beetje 80's 90's rock die laatsten).
Dus eigenlijk nogal verspreid
Okquote:Op maandag 21 december 2009 23:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Blink 182 - All the small things
Greenday - Holiday/American Idiot
zijn goed te doen
Zelfs ik kan hem. Dus.quote:
Zit zo te kijken en is inderdaad veel van hetzelfde in dat hele nummerquote:
Ik houd je op de hoogtequote:Op maandag 21 december 2009 23:29 schreef TeleluvR het volgende:
Damn, pokkeweer. Ik wil snel een keer langs de Groove Factory...
Er is niks mis met Yamaha hoorquote:Op maandag 21 december 2009 23:45 schreef Quantie het volgende:
Drop, kun je al tabs lezen?
EN als ik jou was zo ik geen Yamaha nemen, maar dan een Fender of een Epiphone en als je echt geld hebt een Gibson. Ikzelf vind dat als je een beginnersgitaar koopt, dat het gelijk niet zo'n C-merk moet zijn.
Neem dan beter een B-merk en als je geld hebt kkun je gelijk voor een A-merk gaan, heb je er heel lang wat aan
Nee, het waren allemaal geruchten. Ik vind het zooo jammer dat John Frusciante gewoon er uit is.quote:
Niks mis met die yamaha als beginnersgitaar, genoeg gitaar voor je geld krijg jequote:Op maandag 21 december 2009 23:45 schreef Quantie het volgende:
EN als ik jou was zo ik geen Yamaha nemen, maar dan een Fender of een Epiphone en als je echt geld hebt een Gibson. Ikzelf vind dat als je een beginnersgitaar koopt, dat het gelijk niet zo'n C-merk moet zijn.
Neem dan beter een B-merk en als je geld hebt kkun je gelijk voor een A-merk gaan, heb je er heel lang wat aan
Maar dan neem jij gelijk een van z'n lelijkste foto's.quote:Op maandag 21 december 2009 23:12 schreef Cynic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Yamaha een C-merk noemenquote:Op maandag 21 december 2009 23:45 schreef Quantie het volgende:
Voor hun gitaren jaquote:
Het waren vorige week al geen geruchten meer.quote:Op maandag 21 december 2009 23:47 schreef Quantie het volgende:
[..]
Nee, het waren allemaal geruchten. Ik vind het zooo jammer dat John Frusciante gewoon er uit is.
Echt,hmpfff!!
Als ik je post goed lees, wil je dus zeggen dat Fender een B-merk is?quote:Op maandag 21 december 2009 23:45 schreef Quantie het volgende:
Ja, ga ff een beginnersgitaar vergelijken met een Gibson van 1000+ euroquote:Op maandag 21 december 2009 23:54 schreef Quantie het volgende:
[..]
Voor hun gitaren ja![]()
wanneer je het vergelijkt met een gibson.
Ja. ontzettend slecht zelfs als je het vergelijkt met hun oude werk.quote:Op maandag 21 december 2009 23:56 schreef Quantie het volgende:
Je vind Stadium Arcadium slecht..
Uhum, je vind Californication slecht?
Appels en peren man, mongool.quote:Op maandag 21 december 2009 23:54 schreef Quantie het volgende:
[..]
Voor hun gitaren ja![]()
wanneer je het vergelijkt met een gibson.
Lijkt me meer dan voldoende om te startenquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:05 schreef Dropdown het volgende:
Heb die Yamaha ook genomen omdat hij veel aangeraden wordt (behalve dan door enkelen hier). Stagg ging ik sowieso niet nemen, daar van weet ik al dat dat een kutmerk is
.
Heb nu een beginnerspakket voor ongeveer 350 euro. Vind ik wel zat voor nu, hoef nu nog geen Gibson hoor
Prima pakket om mee te beginnenquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:05 schreef Dropdown het volgende:
Heb die Yamaha ook genomen omdat hij veel aangeraden wordt (behalve dan door enkelen hier). Stagg ging ik sowieso niet nemen, daar van weet ik al dat dat een kutmerk is
.
Heb nu een beginnerspakket voor ongeveer 350 euro. Vind ik wel zat voor nu, hoef nu nog geen Gibson hoor
ze zijn zowiezo slecht.quote:Op maandag 21 december 2009 23:56 schreef Quantie het volgende:
Je vind Stadium Arcadium slecht..
Uhum, je vind Californication slecht?
dat is nog eens een goed ideequote:Op dinsdag 22 december 2009 00:13 schreef brother52 het volgende:
Je kunt ze nog beter zelf gaan bouwen. Scheelt redelijk wat euro's en je hebt meer eer van je werk.
Je hebt al de titel van de volgende topic verzonnenquote:Op dinsdag 22 december 2009 07:22 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Moggê![]()
Wort het een mijn merk is beter topic![]()
![]()
![]()
Nou ja bijna weer vol dus what de ****
Komt nog eens bij dat Yamaha ook behoorlijk dure high-end gitaren heeft.quote:Op dinsdag 22 december 2009 06:51 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
dat is nog eens een goed idee
yamaha gitaartjes hebben over het algemeen een heerlijke nek voor beginners
Wacht maar totdat er een in je schoot geworpen wordtquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Prima pakket om mee te beginnen
Ik wil helemaal geen gibson ook ik vind er 10x niks aan
Doorverkopenquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:29 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Wacht maar totdat er een in je schoot geworpen wordt
Die krijg je terug gegooid hoorquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:29 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Wacht maar totdat er een in je schoot geworpen wordt
Dé uitspraak denk ik wel!quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:17 schreef Aresdreams het volgende:
voor mij niet in iedergeval, ga liefst voor een gitaar die gewoon bij me past, onafhankelijk van het merk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |