Tsja, als je zelfs uit Metallica geflikkerd wordt....quote:Op maandag 21 december 2009 14:03 schreef guitarist het volgende:
Hij is een kneus. Hij is niet voor niks uit Metallica geflikkkerd.
metallicaquote:Op maandag 21 december 2009 14:10 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Tsja, als je zelfs uit Metallica geflikkerd wordt....
/duikt weg...
Ik geloof er niks van. Post eerst maar eens vergelijkbare foto's danquote:Op maandag 21 december 2009 14:51 schreef Quantie het volgende:
[..]
Heb er zo eentje in m'n klas, ze heet Tessa..
quote:Op maandag 21 december 2009 15:13 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van. Post eerst maar eens vergelijkbare foto's dan
QFTquote:Op maandag 21 december 2009 15:13 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van. Post eerst maar eens vergelijkbare foto's dan
Dat is heul niet waar. Metallica hoeft niet eens moeite te doen om hun bassisten kwijt te rakenquote:Op maandag 21 december 2009 15:19 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
metallica gooit zelfs bassisten uit hun rijdende/rollende bus![]()
weg rent![]()
We waren vorig jaar gevraagd alleen toen had onze zangeres net haar amandelen laten weglaseren.quote:Op maandag 21 december 2009 14:43 schreef Gitaarmat het volgende:
Dat jullie niet met serious request spelen had ik wel verwacht. Guitarist.
Dat begin komt me bekend voor... maar ik weet niet meer waarvanquote:Op maandag 21 december 2009 15:59 schreef Dribbel_ het volgende:
Tof nummer om mee te gitaren, jammer van de stem
De Lambada.quote:Op maandag 21 december 2009 16:14 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Dat begin komt me bekend voor... maar ik weet niet meer waarvan.
zo wat een mega flikker zegquote:Op maandag 21 december 2009 15:59 schreef Dribbel_ het volgende:
Tof nummer om mee te gitaren, jammer van de stem
lol leuke familie moet jij hebbenquote:Op maandag 21 december 2009 18:14 schreef Dribbel_ het volgende:
JA als die treinen niet rijden kan ik ook niet saai kerst vieren met die kutfamilieal en ehh.... eh...
![]()
![]()
Leukste familie van Nederlandquote:Op maandag 21 december 2009 20:05 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
lol leuke familie moet jij hebben
Hij heeft gewoon gelijk, kerstmis is gewoon kutquote:Op maandag 21 december 2009 20:05 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
lol leuke familie moet jij hebben
Dat is Jimi Hendrix met een kerstmuts op. He maar hoe weet ik dat, hij deed het toch niet?quote:Op maandag 21 december 2009 20:39 schreef Metalfreak het volgende:
Nee, niet jij, GoodGawd, die van jou doet het niet eens
Bij mij doet die het nooit...quote:Op maandag 21 december 2009 21:14 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Dat is Jimi Hendrix met een kerstmuts op. He maar hoe weet ik dat, hij deed het toch niet?
Jimi Hendrix met een kerstmuts op is dan ook een taaie gozerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |