Voor hun gitaren jaquote:
Het waren vorige week al geen geruchten meer.quote:Op maandag 21 december 2009 23:47 schreef Quantie het volgende:
[..]
Nee, het waren allemaal geruchten. Ik vind het zooo jammer dat John Frusciante gewoon er uit is.
Echt,hmpfff!!
Als ik je post goed lees, wil je dus zeggen dat Fender een B-merk is?quote:Op maandag 21 december 2009 23:45 schreef Quantie het volgende:
Drop, kun je al tabs lezen?
EN als ik jou was zo ik geen Yamaha nemen, maar dan een Fender of een Epiphone en als je echt geld hebt een Gibson. Ikzelf vind dat als je een beginnersgitaar koopt, dat het gelijk niet zo'n C-merk moet zijn.
Neem dan beter een B-merk en als je geld hebt kkun je gelijk voor een A-merk gaan, heb je er heel lang wat aan
Ja, ga ff een beginnersgitaar vergelijken met een Gibson van 1000+ euroquote:Op maandag 21 december 2009 23:54 schreef Quantie het volgende:
[..]
Voor hun gitaren ja![]()
wanneer je het vergelijkt met een gibson.
Ja. ontzettend slecht zelfs als je het vergelijkt met hun oude werk.quote:Op maandag 21 december 2009 23:56 schreef Quantie het volgende:
Je vind Stadium Arcadium slecht..
Uhum, je vind Californication slecht?
Appels en peren man, mongool.quote:Op maandag 21 december 2009 23:54 schreef Quantie het volgende:
[..]
Voor hun gitaren ja![]()
wanneer je het vergelijkt met een gibson.
Lijkt me meer dan voldoende om te startenquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:05 schreef Dropdown het volgende:
Heb die Yamaha ook genomen omdat hij veel aangeraden wordt (behalve dan door enkelen hier). Stagg ging ik sowieso niet nemen, daar van weet ik al dat dat een kutmerk is
.
Heb nu een beginnerspakket voor ongeveer 350 euro. Vind ik wel zat voor nu, hoef nu nog geen Gibson hoor
Prima pakket om mee te beginnenquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:05 schreef Dropdown het volgende:
Heb die Yamaha ook genomen omdat hij veel aangeraden wordt (behalve dan door enkelen hier). Stagg ging ik sowieso niet nemen, daar van weet ik al dat dat een kutmerk is
.
Heb nu een beginnerspakket voor ongeveer 350 euro. Vind ik wel zat voor nu, hoef nu nog geen Gibson hoor
ze zijn zowiezo slecht.quote:Op maandag 21 december 2009 23:56 schreef Quantie het volgende:
Je vind Stadium Arcadium slecht..
Uhum, je vind Californication slecht?
dat is nog eens een goed ideequote:Op dinsdag 22 december 2009 00:13 schreef brother52 het volgende:
Je kunt ze nog beter zelf gaan bouwen. Scheelt redelijk wat euro's en je hebt meer eer van je werk.
Je hebt al de titel van de volgende topic verzonnenquote:Op dinsdag 22 december 2009 07:22 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Moggê![]()
Wort het een mijn merk is beter topic![]()
![]()
![]()
Nou ja bijna weer vol dus what de ****
Komt nog eens bij dat Yamaha ook behoorlijk dure high-end gitaren heeft.quote:Op dinsdag 22 december 2009 06:51 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
dat is nog eens een goed idee
yamaha gitaartjes hebben over het algemeen een heerlijke nek voor beginners
Wacht maar totdat er een in je schoot geworpen wordtquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Prima pakket om mee te beginnen
Ik wil helemaal geen gibson ook ik vind er 10x niks aan
Doorverkopenquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:29 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Wacht maar totdat er een in je schoot geworpen wordt
Die krijg je terug gegooid hoorquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:29 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Wacht maar totdat er een in je schoot geworpen wordt
Dé uitspraak denk ik wel!quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:17 schreef Aresdreams het volgende:
voor mij niet in iedergeval, ga liefst voor een gitaar die gewoon bij me past, onafhankelijk van het merk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |