Logisch die stel, maar in het geval van de 1500 zal dat nooit gaan gebeuren. Maar als ik dat even buiten beschouwing laat, zal er eerst gepolst gaan worden wie die afstand willen gaan rijden en dan zullen ze AKT1 gaan aanhouden.quote:Op zondag 27 december 2009 13:22 schreef franklop het volgende:
M
[..]
Maar stel dat Tuitert als enige op 1500 mag. Wie laat je dan de overige plekken invullen als daar 4 man voor in aamerking komen? Op basis van AKT? Een skateoff op AKT 2?
Ik weet dat Sven zeker is en dacht dat op AKT een klassement van 1500 en 5k wordt opgesteld, waarvan de top 3 (?) naar EK magquote:Op zondag 27 december 2009 13:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wat is er al bekend mbt het EK? Wanneer worden mensen aangewezen en wat zijn de regels?
Als je AKT2 nodig hebt kun je je sowieso afvragen of de vorm er wel is natuurlijk.... tenzij je hier op valt ofzoquote:Op zondag 27 december 2009 13:27 schreef franklop het volgende:
vind 25 januari als datum voor AKT2 wel erg tricky als kwalificatiemoment, denk dat het net iets te ver van de spelen legt om die topvorm door te trekken, kan wel eens nadelig werken
En voor het WK Sprint?quote:Op zondag 27 december 2009 13:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wat is er al bekend mbt het EK? Wanneer worden mensen aangewezen en wat zijn de regels?
Lijkt mij ookquote:Op zondag 27 december 2009 13:28 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik weet dat Sven zeker is en dacht dat op AKT een klassement van 1500 en 5k wordt opgesteld, waarvan de top 3 (?) naar EK mag
Maar minder dan op andere afstanden. En dat is het probleem van de sterkte van Nederland.quote:Op zondag 27 december 2009 13:30 schreef Remzz het volgende:
[..]
Lijkt mij ook ::Y, trouwens raar dat de eerste plek op plaats 12 in de matrix komt. Mulder en Smeekers hebben naar mijn idee wel een reeele kans op een medaille,
Ok, als Verweij dan niet rijdt, dan houden we niet zó veel opties over. Betwijfel of Verheyen wil, anders wordt het waarschijnlijk Olde Heuvel - Blokhuijsen - Bloemen/Jongejan of iets dergelijks.quote:Op zondag 27 december 2009 13:28 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik weet dat Sven zeker is en dacht dat op AKT een klassement van 1500 en 5k wordt opgesteld, waarvan de top 3 (?) naar EK mag
Ze zijn trouwens nu al 11e toch, vanwege plaatsing Kramer op 2 afstanden?quote:Op zondag 27 december 2009 13:30 schreef Remzz het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, trouwens raar dat de eerste plek op plaats 12 in de matrix komt. Mulder en Smeekers hebben naar mijn idee wel een reeele kans op een medaille,
Als dat niet bij die 12e plek is inbegrepen welquote:Op zondag 27 december 2009 13:32 schreef franklop het volgende:
[..]
Ze zijn trouwens nu al 11e toch, vanwege plaatsing Kramer op 2 afstanden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |