Dat is ie dit jaar dan ook niet geworden.quote:Op zondag 27 december 2009 14:23 schreef Oidale het volgende:
Toch vind ik dit ook de makke van Kemkers hoor, als je ziet hoe die ploeg rijdt.... Coach van het jaar? Dacht het niet
Nee, dat weet ik zelf ook. Maar het stelt zijn 'heldenstatus' toch in een wat ander licht...quote:Op zondag 27 december 2009 14:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat is ie dit jaar dan ook niet geworden.
Ja maar wie wel?quote:Op zondag 27 december 2009 14:33 schreef TheVulture het volgende:
Gerritsen en Wust door
Al betwijfel ik of met name Gerritsen voor een plak kan zorgen op deze afstand
Wust zie ik daar nog wel enige kans op maken....quote:
Absoluut. Als die goed rijdt, maakt ze gewoon dikke kans op het podium.quote:Op zondag 27 december 2009 14:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wust zie ik daar nog wel enige kans op maken....
Duo-ticket samen met onze grote vriend Martinquote:Op zondag 27 december 2009 14:35 schreef Wilskracht het volgende:
Kan Iemand Herbert Dijkstra in januari en februari een enkeltje Nieuw Zeeland aanbieden?
Zo treurig.... en al twee seizoenen lang he... onbegrijpelijkquote:
En dan Frank Snoeks alleenquote:Op zondag 27 december 2009 14:36 schreef Hankster het volgende:
[..]
Duo-ticket samen met onze grote vriend Martin
Mhua, Boer rijdt gewoon op haar 1500 niveau. Gerritsen rijdt voor haar doen wel een zeer goede tijd in Thialf.quote:Op zondag 27 december 2009 14:36 schreef Remzz het volgende:
Knappe tijden van vooral Boer en Geritssen
Samen met Bart.quote:Op zondag 27 december 2009 14:36 schreef Remzz het volgende:
Knappe tijden van vooral Boer en Geritssen
[..]
En dan Frank Snoeks alleen
Bij de vrouwen wordt het aantal van 10 niet echt een probleem (als je ziet hoe Leenstra, Van Deutekom en Voorhuis hier schaatsen), dus gaat bij de 3 kortste afstanden de top 4, op de 3km de top 3 en op de 5km de top 2.quote:Op zondag 27 december 2009 14:37 schreef Klopkoek het volgende:
Ik snap er niks meer van wie zich plaatst. Wust en Gerritsen zijn zeker maar wie daarna?
Die TP zal dan ook nog ergens in de prestatiematrix opgenomen worden mits er te weinig dames zich plaatsen die dat kunnen. Maar aan de andere kant, Wüst is zeker, daar kunnen Groenewold, Valkenburg en De Vries nog bijkomen. Als dat gebeurt, heb je toch het team dat het zou moeten doen.quote:Op zondag 27 december 2009 14:37 schreef Montov het volgende:
Wordt nog lastig om een goede dames achtervolgingsploeg samen te stellen...
Ja maar vooral het feit dat het toch 2 echte sprinters zijn. Zie ik internationaal weinig sprinters na doen.quote:Op zondag 27 december 2009 14:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mhua, Boer rijdt gewoon op haar 1500 niveau. Gerritsen rijdt voor haar doen wel een zeer goede tijd in Thialf.
Die hoeft nog net niet aangeduwd te worden...quote:Op zondag 27 december 2009 14:37 schreef TheVulture het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met Groenewold, die is toch ook hopeloos uit vorm of niet?
Het zou mij niets verbazen als ze stopt na dit seizoen ... Ik vraag mij echt af of zij het nog op kan brengen om er volgend seizoen er weer voor te gaan.quote:Op zondag 27 december 2009 14:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zo treurig.... en al twee seizoenen lang he... onbegrijpelijk
als gerritsen, boer, wust, v.riessen zich voor nog 2 afstanden plaatsen (kans = groot), is er vast nog wel ruimte voor een aanwijsplek team pursuit bij de dames.quote:Op zondag 27 december 2009 14:37 schreef Montov het volgende:
Wordt nog lastig om een goede dames achtervolgingsploeg samen te stellen...
Kodaira is de enige die ik dat ik zie doen. Voor de rest moet je dan al zoeken naar een Angermüller, al is dat geen top-500 rijdster en vooral een dame voor de 1000.quote:Op zondag 27 december 2009 14:39 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja maar vooral het feit dat het toch 2 echte sprinters zijn. Zie ik internationaal weinig sprinters na doen.
Daar weten we helemaal niets van. Ze is geopereerd en daarna was het stil. Maar de kans is zeker aanwezig dat ze straks op de 3 km. gewoon een goede tijd rijdt en dan gaat.quote:Op zondag 27 december 2009 14:39 schreef Oidale het volgende:
[..]
Die hoeft nog net niet aangeduwd te worden...
Dat zal ze ook nog wel doen, denk ik.quote:Op zondag 27 december 2009 14:47 schreef Hankster het volgende:
De Vries lijkt elk moment in tranen uit te kunnen barsten ...
Dat duurde niet lang.quote:Op zondag 27 december 2009 14:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat zal ze ook nog wel doen, denk ik.
Zeker met die zuigertjes van de NOS.quote:Op zondag 27 december 2009 14:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat zal ze ook nog wel doen, denk ik.
EDIT: Daar heb je het al.
Het gekke Maalderink-virus onder de interviewers.quote:Op zondag 27 december 2009 14:48 schreef Hankster het volgende:
[..]
Zeker met die zuigertjes van de NOS.
"Stort dan je wereld in?.." Subtiel hoor
Ik vind het niet meer dan logisch. Zijn doel is bereikt en hij kan dan alleen maar verliezen. Je zal maar vallen en de OS aan je voorbij zien gaan.quote:
waarom?quote:
Nou Jeroen 'ik-luister-totaal-niet-naar-het-antwoord' Stekelenburg kan er ook wat vanquote:Op zondag 27 december 2009 14:49 schreef TheVulture het volgende:
Nou ik vind Bert Maalderink nog een graadje erger....
Ja dat is ook wel zo maar zal hij echt tevreden zijn met een PR verbetering van 3 hondersten?quote:Op zondag 27 december 2009 14:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik vind het niet meer dan logisch. Zijn doel is bereikt en hij kan dan alleen maar verliezen. Je zal maar vallen en de OS aan je voorbij zien gaan.
Het ging hem om de startpositie bij het EK niet om het PRquote:Op zondag 27 december 2009 14:52 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel zo maar zal hij echt tevreden zijn met een PR verbetering van 3 hondersten?
Daar ging het hem niet om. Hij moest voor het EK allround een tijd op de 500 neerzetten in een officiële wedstrijd om niet in één van de eerste ritten van de 500 op het EK te moeten starten. En dat heeft hij zeker gedaan.quote:Op zondag 27 december 2009 14:52 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel zo maar zal hij echt tevreden zijn met een PR verbetering van 3 hondersten?
logisch ook wel, maar had zeker meer in gezeten met zo'n slechte openingquote:Op zondag 27 december 2009 14:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik vind het niet meer dan logisch. Zijn doel is bereikt en hij kan dan alleen maar verliezen. Je zal maar vallen en de OS aan je voorbij zien gaan.
Ik verheug me nu al op de spelen en het WK voetbal... Incl. Jack van Gelder/Mart Smeets die avonden achtereen dezelfde wedstrijden herhaalt met een ander, wisselend muziekje eronder. "Omdat het zo lekker is".quote:Op zondag 27 december 2009 14:51 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nou Jeroen 'ik-luister-totaal-niet-naar-het-antwoord' Stekelenburg kan er ook wat van
Dat gezuig de hele tijd iddquote:Op zondag 27 december 2009 14:48 schreef Hankster het volgende:
[..]
Zeker met die zuigertjes van de NOS.
"Stort dan je wereld in?.." Subtiel hoor
Ow wist ik nietquote:Op zondag 27 december 2009 14:53 schreef Remzz het volgende:
[..]
Het ging hem om de startpositie bij het EK niet om het PR
Dat bewaart ie dan maar voor het EKquote:Op zondag 27 december 2009 14:55 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ow wist ik nietMet een 35'er maakt hij namelijk weer kans op de eerste plaats in de adelskalender, voor wat dat waard is.
Gerritsen en Wust zeker op 1500 voor Vancouver, Boer en Van Riessen ook bijna zeker.quote:Op zondag 27 december 2009 14:54 schreef Wombcat het volgende:
Wat is er tot nog toe gebeurd?
Ik zag dat Kramer een PR had op de 500.
Tnxquote:Op zondag 27 december 2009 14:56 schreef franklop het volgende:
[..]
Gerritsen en Wust zeker op 1500 voor Vancouver, Boer en Van Riessen ook bijna zeker.
500 meter was Smeekens 0,16 sneller dan Mulder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |