En dan Frank Snoeks alleenquote:Op zondag 27 december 2009 14:36 schreef Hankster het volgende:
[..]
Duo-ticket samen met onze grote vriend Martin
Mhua, Boer rijdt gewoon op haar 1500 niveau. Gerritsen rijdt voor haar doen wel een zeer goede tijd in Thialf.quote:Op zondag 27 december 2009 14:36 schreef Remzz het volgende:
Knappe tijden van vooral Boer en Geritssen
Samen met Bart.quote:Op zondag 27 december 2009 14:36 schreef Remzz het volgende:
Knappe tijden van vooral Boer en Geritssen
[..]
En dan Frank Snoeks alleen
Bij de vrouwen wordt het aantal van 10 niet echt een probleem (als je ziet hoe Leenstra, Van Deutekom en Voorhuis hier schaatsen), dus gaat bij de 3 kortste afstanden de top 4, op de 3km de top 3 en op de 5km de top 2.quote:Op zondag 27 december 2009 14:37 schreef Klopkoek het volgende:
Ik snap er niks meer van wie zich plaatst. Wust en Gerritsen zijn zeker maar wie daarna?
Die TP zal dan ook nog ergens in de prestatiematrix opgenomen worden mits er te weinig dames zich plaatsen die dat kunnen. Maar aan de andere kant, Wüst is zeker, daar kunnen Groenewold, Valkenburg en De Vries nog bijkomen. Als dat gebeurt, heb je toch het team dat het zou moeten doen.quote:Op zondag 27 december 2009 14:37 schreef Montov het volgende:
Wordt nog lastig om een goede dames achtervolgingsploeg samen te stellen...
Ja maar vooral het feit dat het toch 2 echte sprinters zijn. Zie ik internationaal weinig sprinters na doen.quote:Op zondag 27 december 2009 14:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mhua, Boer rijdt gewoon op haar 1500 niveau. Gerritsen rijdt voor haar doen wel een zeer goede tijd in Thialf.
Die hoeft nog net niet aangeduwd te worden...quote:Op zondag 27 december 2009 14:37 schreef TheVulture het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met Groenewold, die is toch ook hopeloos uit vorm of niet?
Het zou mij niets verbazen als ze stopt na dit seizoen ... Ik vraag mij echt af of zij het nog op kan brengen om er volgend seizoen er weer voor te gaan.quote:Op zondag 27 december 2009 14:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zo treurig.... en al twee seizoenen lang he... onbegrijpelijk
als gerritsen, boer, wust, v.riessen zich voor nog 2 afstanden plaatsen (kans = groot), is er vast nog wel ruimte voor een aanwijsplek team pursuit bij de dames.quote:Op zondag 27 december 2009 14:37 schreef Montov het volgende:
Wordt nog lastig om een goede dames achtervolgingsploeg samen te stellen...
Kodaira is de enige die ik dat ik zie doen. Voor de rest moet je dan al zoeken naar een Angermüller, al is dat geen top-500 rijdster en vooral een dame voor de 1000.quote:Op zondag 27 december 2009 14:39 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja maar vooral het feit dat het toch 2 echte sprinters zijn. Zie ik internationaal weinig sprinters na doen.
Daar weten we helemaal niets van. Ze is geopereerd en daarna was het stil. Maar de kans is zeker aanwezig dat ze straks op de 3 km. gewoon een goede tijd rijdt en dan gaat.quote:Op zondag 27 december 2009 14:39 schreef Oidale het volgende:
[..]
Die hoeft nog net niet aangeduwd te worden...
Dat zal ze ook nog wel doen, denk ik.quote:Op zondag 27 december 2009 14:47 schreef Hankster het volgende:
De Vries lijkt elk moment in tranen uit te kunnen barsten ...
Dat duurde niet lang.quote:Op zondag 27 december 2009 14:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat zal ze ook nog wel doen, denk ik.
Zeker met die zuigertjes van de NOS.quote:Op zondag 27 december 2009 14:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat zal ze ook nog wel doen, denk ik.
EDIT: Daar heb je het al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |