Een gewone avond stappen met Remlof dusquote:Op zondag 27 december 2009 17:37 schreef Quickie_Butt het volgende:
O.a een Remlof die volledig uit zijn dak gaat op een zingende neger (keihard meezingt en de meest wilde moves maakt). Remlof die mij steeds opzij beukt waardoor ik steeds tegen mensen aanviel
. Remlof die de dansvloer ownde samen met Seven. bij Bar41. Och waarom was dat geheugen vol
Hij heeft je mee naar de Buik genomen?quote:Op zondag 27 december 2009 18:41 schreef Seven. het volgende:![]()
Het was tof, eten was lekker én gezellig. Barron: best toffe tent eigenlijk! Dan Bar41, even bootyshaken gedaan, ik ben altijd enthousiast als ik wat drank op heb. The Move, net op tijd terug voor de jassen
. De Buik? Ernhemser wordt het niet volgens mij
. In eerste instantie alleen een paar anita's op de dansvloer, een half uur later kon je je kont niet meer keren.
Dan nog die zelfmoordpoging: kerel was van een brug gesprongen en op het asfalt eronder geland. En hij heeft het overleefd. Merry Christmas. remlofs katten hebben zich gedragen, ik eigenlijk ook wel afgezien van het dansen. En zelfs remlof heeft zich gedragen.
.Voor herhaling vatbaar wel.
mwoah, niet lower class arnhem hoorquote:Op zondag 27 december 2009 18:49 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Hij heeft je mee naar de Buik genomen?Och arme
Remlof, de Buik is iets waar Arnhem zich voor schaamt ja?
Ik moet af en toe bevestiging hebben dat het écht een kuttent isquote:Op zondag 27 december 2009 18:49 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Hij heeft je mee naar de Buik genomen?Och arme
Remlof, de Buik is iets waar Arnhem zich voor schaamt ja?
Ach, mag je altijd nog wel een keer inhalenquote:Op zondag 27 december 2009 21:20 schreef Sander het volgende:
En uiteraard had ik gepind de hele avond dus toen ik een rondje moest geven stond ik een beetje beschaamd te kijken.
quote:Op zondag 27 december 2009 21:20 schreef Sander het volgende:
En uiteraard had ik gepind de hele avond dus toen ik een rondje moest geven stond ik een beetje beschaamd te kijken.
quote:'Korenmarkt on Ice' in Arnhem beste kunstijsbaan van Nederland
ARNHEM - De kunstijsbaan op de Korenmarkt is uitgeroepen tot de beste van Nederland.
In de top vijf van de VVV eindigde 'Korenmarkt On Ice' op de eerste plaats. De VVV roemt de gezellige winterse sfeer die op en rond de baan is gecreëerd, evenals het familiaire karakter. De baan heeft last gehad van het extreme weer, maar is weer gerepareerd. Tot en met 3 januari kan er worden geschaatst.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:15 schreef Sally het volgende:
Veel succes met verhuizen en veel plezier in je nieuwe huisje, Muck!
Hahahahahahahaquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:27 schreef Muck het volgende:
Thanks!
Het koffiezetapparaat staat er over een uurtje, dus het belangrijkste is er dan al
Het was idd stervensdruk gisterenquote:Topdrukte in binnenstad van Arnhem
ARNHEM - Rijen auto's voor volle parkeergarages, files op de toevoerwegen, drukke winkelstraten en veel verkopen. De ondernemers in de Arnhemse binnenstad beleven tussen kerst en oud en nieuw een topdrukte.
Volgens binnenstadsmanager Han Overkamp is de drukte meteen begonnen op de extra koopzondag op 'derde kerstdag', geholpen door de uitverkoop en het draaiorgelfestival dat die dag in het centrum van Arnhem werd gehouden.
"Je zou zeggen dat mensen het winkelen wel beu zijn, zo na de feestdagen, maar het tegendeel lijkt het geval", zegt Overkamp. Hij vermoedt dat de consument een inhaalslag maakt, na de winterse omstandigheden van voor de kerstdagen.
De borden die aangeven hoeveel plek er in de diverse parkeergarages is, lichtten de afgelopen dagen regelmatig rood op: 'vol'. "Het is hartstikke druk", zegt een woordvoerder van de Q-Parkgarage in de Broerenstraat. "We zaten om kwart voor twaalf al vol en dat is de hele middag zo gebleven", zegt hij.
Bij Parkeerbedrijf Arnhem is het ook druk, maar niet drukker dan anders tussen Kerstmis en de jaarwisseling, laat een woordvoerder weten.
Bestuurslid Wim Bouwman van City Centrum Arnhem spreekt van 'topdrukte'. "Het is ontzettend druk en er wordt heel veel gekocht. De maandag was zelfs te vergelijken met een goede zaterdag." Rijen auto's voor volle parkeergarages, files op de toevoerwegen, drukke winkelstraten en veel verkopen. De ondernemers in de Arnhemse binnenstad beleven tussen kerst en oud en nieuw een topdrukte.
Volgens binnenstadsmanager Han Overkamp is de drukte meteen begonnen op de extra koopzondag op 'derde kerstdag', geholpen door de uitverkoop en het draaiorgelfestival dat die dag in het centrum van Arnhem werd gehouden.
"Je zou zeggen dat mensen het winkelen wel beu zijn, zo na de feestdagen, maar het tegendeel lijkt het geval", zegt Overkamp. Hij vermoedt dat de consument een inhaalslag maakt, na de winterse omstandigheden van voor de kerstdagen.
De borden die aangeven hoeveel plek er in de diverse parkeergarages is, lichtten de afgelopen dagen regelmatig rood op: 'vol'. "Het is hartstikke druk", zegt een woordvoerder van de Q-Parkgarage in de Broerenstraat. "We zaten om kwart voor twaalf al vol en dat is de hele middag zo gebleven", zegt hij.
Bij Parkeerbedrijf Arnhem is het ook druk, maar niet drukker dan anders tussen Kerstmis en de jaarwisseling, laat een woordvoerder weten.
Bestuurslid Wim Bouwman van City Centrum Arnhem spreekt van 'topdrukte'. "Het is ontzettend druk en er wordt heel veel gekocht. De maandag was zelfs te vergelijken met een goede zaterdag." Rijen auto's voor volle parkeergarages, files op de toevoerwegen, drukke winkelstraten en veel verkopen. De ondernemers in de Arnhemse binnenstad beleven tussen kerst en oud en nieuw een topdrukte."
Was het trouwens wat je verwachtte?quote:Op zondag 27 december 2009 21:19 schreef Sander het volgende:
Ja, het was leuk. Voelde me een beetje out-of-place in mijn nette kloffie maar het was leuk om even een gezicht bij een naam te zien, want Seven. had ik nooit eerder gezien. Verder erg tof, maar ik had een lange kerst achter de rug, dus ik was allang blij dat ik nog stond
Daar hou ik je natuurlijk aan.quote:Op maandag 28 december 2009 21:36 schreef Vork het volgende:
Sorry voor het plotselinge vertrek. Was even niet anders. Volgende keer krijgen jullie een rondje van mij en blijf ik ook wat langer. Mits jullie je natuurlijk wel in een fatsoenlijke tent bevinden als ik op het punt sta om de stad weer in te lopen.
In Elden, vlakbij mijn werkquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:31 schreef Sally het volgende:
Waar is het eigenlijk, Muck?
Nou, dan kan je eindelijk koffie zetten (met een scheutje whiskey er inquote:Op woensdag 30 december 2009 19:33 schreef Muck het volgende:
[..]
In Elden, vlakbij mijn werk
en ik ben klaar, alles staat er nu
ik voel spieren waarvan ik niet eens wist dat ik ze had, maar ik hoef niet meer te sjouwen. nu alleen de komende week op mijn gemak de dozen uitpakken
Ik wist echt niet wat ik moest verwachtenquote:Op woensdag 30 december 2009 13:05 schreef Seven. het volgende:
[..]
Was het trouwens wat je verwachtte?![]()
quote:Op woensdag 30 december 2009 20:07 schreef LasTeR het volgende:
Het vuurwerk knalt al weer lekker de hele dag.Stond net nog bij velperplein, gooit iemand een vlinder (of die nitraten zijn flink sterker geworden de afgelopen jaren) tussen een paar geparkeerde auto's bij Musis.
Paupers.
Die is de afgelopen maand ook al 20 keer voorbij gekomen op Fok.quote:
Oh alleen ik zoek de vuurwerk topics al af om ze te posten, dus dat moet meer zijnquote:Op woensdag 30 december 2009 20:10 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Die is de afgelopen maand ook al 20 keer voorbij gekomen op Fok.
volgende keer gewoon in een fatsoenlijke kroeg waar je ook gewoon kunt zitten en kunt ouwehoerenquote:Op maandag 28 december 2009 21:36 schreef Vork het volgende:
Sorry voor het plotselinge vertrek. Was even niet anders. Volgende keer krijgen jullie een rondje van mij en blijf ik ook wat langer. Mits jullie je natuurlijk wel in een fatsoenlijke tent bevinden als ik op het punt sta om de stad weer in te lopen.
definieer volgende keerquote:Op woensdag 30 december 2009 20:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
volgende keer gewoon in een fatsoenlijke kroeg waar je ook gewoon kunt zitten en kunt ouwehoerenen waar ze lekker bier hebben
Eeh, goeie vraag, vroeger heette het No.15 en daar heb ik tussen '88 en '91 ongeveer al m'n studiefinanciering in bier omgezetquote:Op woensdag 30 december 2009 20:20 schreef Bob-B het volgende:
[..]
definieer volgende keer
Trouwens, Remlof, hoe heet die eenmanskroeg net in dat zijstraatje van de korenmarkt? Zijn wij volgens mij ook een keer geweest. Daar hebben ze goed bier en kan je goed zitten.
Goede punten.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:18 schreef motorbloempje het volgende:
volgende keer gewoon in een fatsoenlijke kroeg waar je ook gewoon kunt zitten en kunt ouwehoerenen waar ze lekker bier hebben
You betquote:Op woensdag 30 december 2009 19:42 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Nou, dan kan je eindelijk koffie zetten (met een scheutje whiskey er in)
Als ik hard gooi, komt de steen vanaf mijn balkon ook in Elden terechtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |