homo'squote:Op dinsdag 22 december 2009 11:58 schreef tliciouz het volgende:
Wij haken af met 2e kerstdag, moeten alsnog naar fam.
Ik ben er ook niet blij mee nee. Maar er zit niets anders opquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
homo's
(je vriendje kan trouwens wel wat stemmen gebruiken nog: [STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR
Da was zeker heul geen typo!quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:53 schreef Seven. het volgende:
Zelf weten. Dan zuip ik wel met ramlof.
Eusebiusbuitensingelquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:43 schreef Guppyfriend het volgende:
Je hebt er een boel hoor! Maar waar woon je dan?
Bij ons in de buurt is er ook begeleid wonen, maar daar hoor je nooit wat van
Woon jij in Arnhemquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:14 schreef Seven. het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
A en E zit iets te ver verwijderd van elkaar daarvoor.
Ahquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:06 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee. Ik heb er wel een heel jaar op school gezeten!
Ik moet elke dag mijn fiets over zo n sneeuwheuvel tillen op de Velperwegquote:Op woensdag 23 december 2009 06:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Ja, ze hebben de sneeuw van de rijbaan consequent op het fietspad geschoven
Als hier de keus op valt kom ik niet hoor!quote:Op woensdag 23 december 2009 13:51 schreef remlof het volgende:
[..]
The Move, Barron, Moortgat gok ik
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:06 schreef Sander het volgende:
Als jullie naar de Move gaan mogen jullie het ook zonder mij doen
Joh, je zal eens een keer naar iets anders dan Nescio gaanquote:Op woensdag 23 december 2009 14:05 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Als hier de keus op valt kom ik niet hoor!
Ik heb een alternatief voorstel gedaanquote:Op woensdag 23 december 2009 14:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Joh, je zal eens een keer naar iets anders dan Nescio gaan
Nee, het gaat gewoon een een aantal mensen die geen reet zin hebben in de verplichtingen en het geforceerde kerstsfeertje.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:10 schreef Seven. het volgende:
Alsof de locatie ertoe doet. Het gaat toch om elkaars gezelschap?
![]()
Bar41 is wel héél alternatief inderdaadquote:Op woensdag 23 december 2009 14:08 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Ik heb een alternatief voorstel gedaan
En dat MOET gevierd worden.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:11 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee, het gaat gewoon een een aantal mensen die geen reet zin hebben in de verplichtingen en het geforceerde kerstsfeertje.
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:10 schreef Seven. het volgende:
Alsof de locatie ertoe doet. Het gaat toch om elkaars gezelschap het bier?
![]()
Bar41 is da bomquote:Op woensdag 23 december 2009 14:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Bar41 is wel héél alternatief inderdaad
Omg, gevaarlijke topicwendingquote:Op woensdag 23 december 2009 14:16 schreef Quickie_Butt het volgende:
Aspen Valley is ook nog een optie!!!!!
Ik kom d'r al vaak genoeg, nee dank jequote:Op woensdag 23 december 2009 14:16 schreef Quickie_Butt het volgende:
Aspen Valley is ook nog een optie!!!!!
Je bent pooier?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:24 schreef Plasterk het volgende:
Ik ben een keer in Aspen Vally geweest toen ik wat vrienden op bezoek had. De garderobe is waardeloos. Toen ik mn jas terugkreeg werd mij vriendelijk verzocht naar buiten te gaan. Alsof ik een kant op kon. Voor de rest is deze tent net als vele ander tenten aan de Korenmarkt --> skihut. Vrouwen zijn volgens mij wel heel makkelijk te regelen daar.
Tussen Remlof en mij in.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:17 schreef Plasterk het volgende:
Ik woon sinds kort aan de Akkerstraat in Klarendal Arnhem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |