homo'squote:Op dinsdag 22 december 2009 11:58 schreef tliciouz het volgende:
Wij haken af met 2e kerstdag, moeten alsnog naar fam.
Ik ben er ook niet blij mee nee. Maar er zit niets anders opquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
homo's
(je vriendje kan trouwens wel wat stemmen gebruiken nog: [STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR
Da was zeker heul geen typo!quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:53 schreef Seven. het volgende:
Zelf weten. Dan zuip ik wel met ramlof.
Eusebiusbuitensingelquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:43 schreef Guppyfriend het volgende:
Je hebt er een boel hoor! Maar waar woon je dan?
Bij ons in de buurt is er ook begeleid wonen, maar daar hoor je nooit wat van
Woon jij in Arnhemquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:14 schreef Seven. het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
A en E zit iets te ver verwijderd van elkaar daarvoor.
Ahquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:06 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee. Ik heb er wel een heel jaar op school gezeten!
Ik moet elke dag mijn fiets over zo n sneeuwheuvel tillen op de Velperwegquote:Op woensdag 23 december 2009 06:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Ja, ze hebben de sneeuw van de rijbaan consequent op het fietspad geschoven
Als hier de keus op valt kom ik niet hoor!quote:Op woensdag 23 december 2009 13:51 schreef remlof het volgende:
[..]
The Move, Barron, Moortgat gok ik
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:06 schreef Sander het volgende:
Als jullie naar de Move gaan mogen jullie het ook zonder mij doen
Joh, je zal eens een keer naar iets anders dan Nescio gaanquote:Op woensdag 23 december 2009 14:05 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Als hier de keus op valt kom ik niet hoor!
Ik heb een alternatief voorstel gedaanquote:Op woensdag 23 december 2009 14:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Joh, je zal eens een keer naar iets anders dan Nescio gaan
Nee, het gaat gewoon een een aantal mensen die geen reet zin hebben in de verplichtingen en het geforceerde kerstsfeertje.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:10 schreef Seven. het volgende:
Alsof de locatie ertoe doet. Het gaat toch om elkaars gezelschap?
![]()
Bar41 is wel héél alternatief inderdaadquote:Op woensdag 23 december 2009 14:08 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Ik heb een alternatief voorstel gedaan
En dat MOET gevierd worden.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:11 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee, het gaat gewoon een een aantal mensen die geen reet zin hebben in de verplichtingen en het geforceerde kerstsfeertje.
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:10 schreef Seven. het volgende:
Alsof de locatie ertoe doet. Het gaat toch om elkaars gezelschap het bier?
![]()
Bar41 is da bomquote:Op woensdag 23 december 2009 14:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Bar41 is wel héél alternatief inderdaad
Omg, gevaarlijke topicwendingquote:Op woensdag 23 december 2009 14:16 schreef Quickie_Butt het volgende:
Aspen Valley is ook nog een optie!!!!!
Ik kom d'r al vaak genoeg, nee dank jequote:Op woensdag 23 december 2009 14:16 schreef Quickie_Butt het volgende:
Je bent pooier?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:24 schreef Plasterk het volgende:
Ik ben een keer in Aspen Vally geweest toen ik wat vrienden op bezoek had. De garderobe is waardeloos. Toen ik mn jas terugkreeg werd mij vriendelijk verzocht naar buiten te gaan. Alsof ik een kant op kon. Voor de rest is deze tent net als vele ander tenten aan de Korenmarkt --> skihut. Vrouwen zijn volgens mij wel heel makkelijk te regelen daar.
Tussen Remlof en mij in.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:17 schreef Plasterk het volgende:
Ik woon sinds kort aan de Akkerstraat in Klarendal Arnhem
Eind januari/begin februari. Maar ze zijn er druk bezig, dus misschien wel eerder.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:27 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik had nog nooit van Bar41 gehoord, maar het ziet er bijzonder gezellig uit.![]()
Aspen Valley heb ik weleens naar gekeken, dat was wel weer genoeg.
Wanneer gaat Bosch weer open, is dat al bekend?
Ik vind alles best, als er maar gerookt mag wordenquote:Op woensdag 23 december 2009 14:30 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ik begrijp dus dat iedereen laaiend enthousiast is over Bar41?
Mooi
Aangezien ik tegen die tijd al zat ben, zal ik er niet over klagen.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:16 schreef Quickie_Butt het volgende:
That's the spiwitquote:Op woensdag 23 december 2009 14:32 schreef Seven. het volgende:
[..]
Aangezien ik tegen die tijd al zat ben, zal ik er niet over klagen.
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:18 schreef Sander het volgende:
[..]
Ik kom d'r al vaak genoeg, nee dank je
Slechter kan het natuurlijk niet wordenquote:Op woensdag 23 december 2009 14:26 schreef remlof het volgende:
Syntus verliest openbaar vervoer Achterhoek aan Arriva!
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:41 schreef Seven. het volgende:
Ik heb niet perse een dansvloer nodig, tanzen kann auch auf dem Bar.
Deal.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:09 schreef Sander het volgende:
Bar41 it is. Jullie zien me wel verschijnen
Pas maar op, straks vermaken we ons nog zonder jouquote:Op woensdag 23 december 2009 15:35 schreef Quickie_Butt het volgende:
Tof ik krijg gewoon mijn zin.
Zal ik dan gewoon keihard afhaken op het laatste moment en jullie daar allemaal in die kuttent staan
Goeie site. Lekkere chicks.quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:35 schreef Quickie_Butt het volgende:
Zal ik dan gewoon keihard afhaken op het laatste moment en jullie daar allemaal in die kuttent staan
De Barron is aan de overkant, dus ver hoef ik niet te gaanquote:Op woensdag 23 december 2009 15:35 schreef Quickie_Butt het volgende:
Speciaal voor jou:quote:Op woensdag 23 december 2009 21:35 schreef Seven. het volgende:
En schijnbaar draaien ze daar mijn muziek!![]()
Aight, tof! Ik kan me er dus zelfs in mijn eentje vermaken, als niemand meer aanspreekbaar is en ik onvermoeibaar met de dames schjans.
Oh wacht, het is wel Arnhem, hè?
In your face zaterdag. Ik zal de tekst vast opzoeken.quote:
Heeft je vriendje eigen Eleven. als nick?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:44 schreef Seven. het volgende:
[..]
In your face zaterdag. Ik zal de tekst vast opzoeken.
De hele reden dat ik een toffe tweede kerstdag ga hebben, is juist dat ik geen vriendje heb. Maar ik val doorgaans op meisjesquote:Op donderdag 24 december 2009 07:31 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Heeft je vriendje eigen Eleven. als nick?
Over jouw humor kunnen ze ook een boek volschrijven zegquote:Op donderdag 24 december 2009 07:31 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Heeft je vriendje eigen Eleven. als nick?
Gelukkig haal jij het niveau hier wel omhoog...o, wachtquote:Op donderdag 24 december 2009 12:10 schreef Sander het volgende:
[..]
Over jouw humor kunnen ze ook een boek volschrijven zeg.
Ik probeer het niet eens, en dat is maar goed ookquote:Op donderdag 24 december 2009 14:12 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Gelukkig haal jij het niveau hier wel omhoog...o, wacht
Haha ja ik zag door de gordijnen vanochtend van die blauwe flitsjes, vroeg me al af wat het was, even later zag ik dat het van lijn 1 vandaan kwamquote:Op donderdag 24 december 2009 08:17 schreef Guppyfriend het volgende:
De trolleys vonkten echt heel erg in Arnhen vanmorgen, in combinatie met de sneeuw!
Ik ga het proefondervindelijk uitzoekenquote:Op donderdag 24 december 2009 16:58 schreef Quickie_Butt het volgende:
Aaaaargh zijn alle horecazaken dicht vanavond?? Of zou er op de korenmarkt nog wel wat open zijn?
Ik zat nog in the Move gisterquote:Op donderdag 24 december 2009 17:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga het proefondervindelijk uitzoeken
quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:25 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Ik zat nog in the Move gister![]()
Dat is bij nader inzien een leukere tent dan Bar41
quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:04 schreef remlof het volgende:
[..]!
Ik was ook nog in The Move rond één uur.
We hebben onafhankelijk van elkaar al gereserveerd bij verschillende restaurantsquote:Op vrijdag 25 december 2009 18:13 schreef motorbloempje het volgende:
ok.. geen animo voor gezamenlijk ergens eten + bieren?
Want anders hebben wij zoiets van 'we blijven niet heen en weer rijden'...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |