quote:Patrica Paay (6) is aandachtsgeil.
En bejaardenmishandeling.quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:38 schreef Yi-Long het volgende:
Mwah, ik heb wel een stevige kinderwens... maar om ze nou Patricia Paay als moeder te geven, neigt nogal naar kindermishandeling...
Dat vind ik in dit geval minder ergquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:43 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
En bejaardenmishandeling.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Neemt ze toch een eicel van d'r dochter![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, dat zou zelfs Patricia onethisch vinden. Ze zal het dus live uitzenden via haar eigen website en daar slechts mondjesmaat 'reclame' voor maken bij kleine media als Revu, DWDD, P&W, Jensen en omroep Max.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:25 schreef Copycat het volgende:
Misschien mogen we straks de bevalling wel live meemaken. Via SBS6. Zodat we allemaal kunnen aanschouwen dat haar 60+kut nog prima in vorm is.
''Nederland is in de ban van de bevalling van Patricia Paay''quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:25 schreef Copycat het volgende:
Misschien mogen we straks de bevalling wel live meemaken. Via SBS6. Zodat we allemaal kunnen aanschouwen dat haar 60+kut nog prima in vorm is.
Bejaardentehuis ?quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:21 schreef Desunoto het volgende:
Jezus.
Dat doe je dat kind toch niet aan. Zit je kind op de middelbare school en zit haar moeder in het bejaardentehuis. Lekker hoor.
Typische Paay redenatie. Voor mij is het goed, dus ís het goed.quote:Het schijnt trouwens ook heel gezond te zijn om op oudere leeftijd nog een kind te baren.
Die hormonen houden je vers".
Die fhm ligt hier .quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:03 schreef Anaaliseert het volgende:
hoe heet die dochter van Patricia ook alweer?? en zijn daar nu al foto's van waar ze mee in de FHM stond?!?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[quote]Op vrijdag 18 december 2009 12:48 schreef Haaibaaike het volgende:
Het schijnt dat ze een vriend heeft Remco Bastiaansen.[ afbeelding ] Niet doen Remco.
[/quote
Die ziet er behoorlijk gay uit
Joh ze zegt toch helemaal niet dat ze het gaat doen , alleen dat het zou kunnenquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:22 schreef deedeetee het volgende:
Hoe haalt ze t in haar hoofd.Zo gemakkelijk het belang van een kind ondergeschikt maken aan je eigen dromen
Ze zegt 't wél !quote:Patricia Paay sluit niet uit dat ze nog een keer zwanger wordt
En dat ze haar zo uitscheuren dat haar lichaam onder haar middel geamputeerd moet wordenquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:23 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik hoop voor haar dat het een 8ling wordt
Het is puur medisch gezien voor een kind ongezond als het zo'n oude moeder heeft. Opvoedkundigheden daar gelaten, dat is al schadelijk.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:26 schreef ShadyLane het volgende:
Niet dat ik een Paay-fan ben hoor, of het toejuich dat mensen op hun 60e nog aan kinderen beginnen.
Maar ik zou niet direct durven roepen dat het voor het kind zo schadelijk is. Ik heb een leerling gehad wier vader tegen de 60 was toen ze geboren werd en ik had niet de indruk dat dat meisje daaronder leed.
En hoe oud was mams in dit geval?quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:26 schreef ShadyLane het volgende:
Niet dat ik een Paay-fan ben hoor, of het toejuich dat mensen op hun 60e nog aan kinderen beginnen.
Maar ik zou niet direct durven roepen dat het voor het kind zo schadelijk is. Ik heb een leerling gehad wier vader tegen de 60 was toen ze geboren werd en ik had niet de indruk dat dat meisje daaronder leed.
Dat heb je zelf niet in de hand maar een eicel kopen dat kan wel.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:26 schreef N.icka het volgende:
[..]
Nee en ik sluit niet uit dat ik ook koningin word
Een stuk jonger natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:23 schreef Mort...The_Mouse_Lemur het volgende:
En hoe oud was mams in dit geval?
Volgens mij is ze nooit de slimste geweest, om het zacht uit te drukken.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:15 schreef Pulzzar het volgende:
Haar lijf is misschien nog prima in vorm, maar mentaal begint ze af te takelen...
Of was ze altijd al zo?
\quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:25 schreef Copycat het volgende:
quote:Op zondag 20 december 2009 04:20 schreef Meiscream het volgende:
Dat Hugh Hefner jonge blaadjes neukt en op zijn 320498320499304ste nog kids eruit spuit dat vind niemand erg en dit is ineens een crime.
Hoer zoekt kindquote:Op maandag 21 december 2009 21:39 schreef hetismijrobbert het volgende:
format voor een nieuwe sbs show?? Eicel voor patries gezocht.
Hugh doet het niet enkel om aandacht te genereren.quote:Op zondag 20 december 2009 04:20 schreef Meiscream het volgende:
Dat Hugh Hefner jonge blaadjes neukt en op zijn 320498320499304ste nog kids eruit spuit dat vind niemand erg en dit is ineens een crime.
stil maar dat is ook ergquote:Op zondag 20 december 2009 04:20 schreef Meiscream het volgende:
Ach jawel, zo'n kind komt er wel overheen. De moeder is een ander verhaal. Het is triest dat iemand van 60 niet wil accepteren dat het leven een bepaald 'natuurlijk' verloop heeft, en het lichaam ook. Patricia Paay heeft nota bene een kind gekregen, deze geflipte kinderwens komt dus niet voort uit een diepe frustratie of een groot gemis, want dat zou misschien nog wel begrijpelijk zijn. Dit is gewoon aandachttrekkerij. Die scheiding heeft er wel héél diep ingehaktquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:01 schreef Taurus het volgende:
Volgens mij zijn de kansen dat er iets mis gaat met je baby veel groter als je op late leeftijd kinderen krijgt. Laat staan 60. In het belang van het kind lijkt 't me onwenselijk. Maar ach, er zijn zieligere kindjes op de wereld, zo kun je 't ook zien.
Daar kan ik me wel wat bij voorstellen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:20 schreef erik666 het volgende:
Ze is als de dood dat Micky straks zwanger is.
Alsof ze nog op natuurlijke wijze zwanger zou kunnen worden....quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:51 schreef DjinN het volgende:
Belachelijk wijfkunnen ze er geen gedwongen knoop inleggen bij haar ? Krijg nu al medelijden met dat eventuele kind...die is dan alleen maar geboren omdat zn mammie weer zo nodig aandacht moest hebben...
![]()
quote:Op donderdag 2 september 2010 11:42 schreef nienja het volgende:
http://giel.vara.nl/Nieuws.809.0.html?&tx_ttnews[tt_news]=15016&tx_ttnews[backPid]=809&cHash=9873b4ff2996c02c2b075e0d6e42ebbc
Bovenste filmpje kijken
Kind 20, zij 80.....quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:21 schreef Desunoto het volgende:
Jezus.
Dat doe je dat kind toch niet aan. Zit je kind op de middelbare school en zit haar moeder in het bejaardentehuis. Lekker hoor.
En dit mijnquote:Op donderdag 2 september 2010 12:02 schreef mazaru het volgende:
En iedereen die vraagt aan het kind of het fijn met opoe op stap is. Moet dat kind zeggen dat het zijn moeder is. Arm kind!
Gelukkig maar. Dan is Christina gespeeld typisch.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:03 schreef Noek het volgende:
Rustig maar, kinders. Het is niet echt.
Haha. Beetje theatraliteit is haar niet vreemd volgens mij.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:04 schreef Copycat het volgende:
SLET! JE BENT GEWOON EEN SLET, MAMMA!
Is dit echt of gespeeld?
Jammer....quote:Op donderdag 2 september 2010 12:03 schreef Noek het volgende:
Rustig maar, kinders. Het is niet echt.
quote:Op donderdag 2 september 2010 12:04 schreef Copycat het volgende:
SLET! JE BENT GEWOON EEN SLET, MAMMA!
Is dit echt of gespeeld?
quote:Schoonmoeder Patries;
Ik vind het vreselijk, mijn zoon is 26 en die oude vrouw van 61, dat is toch niet normaal? Maar geloof me, het gaat uit tussen hen en dat duurt echt niet lang meer. Maar liefst 35 jaar leeftijdsverschil. Moet je nagaan: ik ben 56. Ik moet toch niet denken aan een jongetje van 26. Wat een smerig idee....
WTF dat is toch nep zeker.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:42 schreef nienja het volgende:
http://giel.vara.nl/Nieuws.809.0.html?&tx_ttnews[tt_news]=15016&tx_ttnews[backPid]=809&cHash=9873b4ff2996c02c2b075e0d6e42ebbc
Bovenste filmpje kijken
Tsja, met een huis in Marbella zou ik het ook niet redden zonder de financiële steun van een exquote:Op donderdag 2 september 2010 14:10 schreef Eef999 het volgende:
Het verhaal van de schoonmoeder van Patries in de Weekend gaat voornamelijk over Conny Mus.
Tina had 6 jaar een affaire met Conny......
En ze is al 22 jaar gescheiden van de vader van Nicky, maar hij steunt haar nog financiëel, ander zou ze het niet redden. Maar ze heeft wel een huis in Marbella, daar kent ze Rene Froger weer van.....
Tjonge wat een wereld
O, ja en Nicky krijgt ook financiële hulp van pa![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |