Goede ervaringen met Pieter Bas, zit op de Hoge Gouwequote:Op maandag 21 december 2009 21:35 schreef muisje-eliza het volgende:
Gezocht:
-fijne meelevende huisarts in centrum van Gouda
En het winnende huisnummer is ?quote:Op maandag 21 december 2009 17:42 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
keizerstraatmorgen tekenen enzo
deze? http://www.pieterbas.com/quote:Op maandag 21 december 2009 21:41 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Goede ervaringen met Pieter Bas, zit op de Hoge Gouwe
ja dan staat straks heul Fok bij me op de stoepquote:Op maandag 21 december 2009 22:01 schreef waterkip het volgende:
[..]
En het winnende huisnummer is ?
6-10-12-66
9-15- of 27
dat is toch voor je goudvisquote:Op maandag 21 december 2009 21:41 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Goede ervaringen met Pieter Bas, zit op de Hoge Gouwe
Let niet op de websitequote:Op maandag 21 december 2009 22:02 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
deze? http://www.pieterbas.com/
quote:Op maandag 21 december 2009 22:05 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Let niet op de website![]()
Mijn kat is er twee maanden geleden geopereerd ging helemaal prima, ook goede nazorg en service achteraf
muis-arts toch?quote:
quote:
Ttsja het leukste cafe van gouda :Cafe het Zonnetje Keizerstraat 1 is dicht .quote:Op maandag 21 december 2009 22:02 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ja dan staat straks heul Fok bij me op de stoep
quote:Op maandag 21 december 2009 22:20 schreef waterkip het volgende:
[..]
Ttsja het leukste cafe van gouda :Cafe het Zonnetje Keizerstraat 1 is dicht .![]()
Je buren hebben wel een leuke hond
[ afbeelding ]
Hij heet Aiko ,maar het is vaker eikel
en dan heb je Bopper:
[ afbeelding ]
en Toy:
[ afbeelding ]
en Kaa
[ afbeelding ]
en Cleo (Ze doet niks)
[ afbeelding ]
en nog een zooi katten
quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:37 schreef waterkip het volgende:
He he , eindelijk een positief bericht over de nieuwe nederlanders.
Ze werken samen, spelen met sneeuw en er is interactie met de autochtone medelander.
moet het per se in het centrum zijn?quote:Op maandag 21 december 2009 21:35 schreef muisje-eliza het volgende:
Gezocht:
-jonge hippe tandarts in centrum van Gouda
ziet er wel net uit die site, ik heb een mail gestuurd.quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:28 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
moet het per se in het centrum zijn?
zo niet raadt ik je E.Oskam aanhttp://www.tandartspraktijkoskam.nl
ik hoef niet vaak naar het ziekenhuisquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:01 schreef knars het volgende:
tandarts buiten het centrum (maar dichtbij het ziekenhuis) : Dental Vision.
Oh ,dan zit je vlak naast de Zonnekoningquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:24 schreef muisje-eliza het volgende:
keizerstraat vandaag
[ afbeelding ]
uitzicht uit 1 van de ramen
[ afbeelding ]
Nee, da's gewoon de dooiquote:Op woensdag 23 december 2009 13:26 schreef Black_king het volgende:
En eindelijk zijn de fietspaden schoongemaakt.... Aan de Burg. van Reenensingel, that is..
Geldt blijkbaar voor heel Gouda deze week.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar de vuilnis is niet opgehaald.
Bij ons gister welquote:Op woensdag 23 december 2009 15:25 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Geldt blijkbaar voor heel Gouda deze week.
ik heb gister nog naar binnengeloerd daar...maar t is erg donkerquote:Op woensdag 23 december 2009 13:19 schreef waterkip het volgende:
[..]
Oh ,dan zit je vlak naast de Zonnekoning
Ik had al geinformeerd wanneer de feestelijke opening was :quote:Op woensdag 23 december 2009 19:53 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik heb gister nog naar binnengeloerd daar...maar t is erg donker
"nogal beperkt" is nog zacht uitgedruktquote:Op woensdag 23 december 2009 22:37 schreef knars het volgende:
Die Ierse pub mag inmiddels ook wel eens open. Het kroegaanbod rondom de Markt is nogal beperkt.
voor 2 rooitjes in de week kan je er aan.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:37 schreef knars het volgende:
Die Ierse pub mag inmiddels ook wel eens open. Het kroegaanbod rondom de Markt is nogal beperkt.
dat lijkt me wel tof...kan ik elke avond na t werk even buurten daarquote:Op donderdag 24 december 2009 21:03 schreef naatje_1 het volgende:
http://michel.klijmij.net/2009/12/20/glazen-huis-naar-gouda/
Ze motten w'veen zeker er boven op helpen na die faal met dat winkelcentrumquote:Op donderdag 24 december 2009 21:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat kan de gemeente helemaal niet betalen.
En nog wat wijken ophogenquote:Op donderdag 24 december 2009 21:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze motten w'veen zeker er boven op helpen na die faal met dat winkelcentrum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |