Succesquote:
Schaatsbaan op de markt...?quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:43 schreef knars het volgende:
vanaf vanavond trouwens weer Gouda bij Kunstlicht!
http://www.goudabijkunstlicht.nl/
Vanavond om 19 uur de opening met Lisa Lois (die van X Factor of Idols, je weet wel) bij de ijsbaan op de Markt.
[ afbeelding ]
't Is net een grote suikertaart, zou je er van kunnen eten?quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:43 schreef knars het volgende:
vanaf vanavond trouwens weer Gouda bij Kunstlicht!
http://www.goudabijkunstlicht.nl/
Vanavond om 19 uur de opening met Lisa Lois (die van X Factor of Idols, je weet wel) bij de ijsbaan op de Markt.
[ afbeelding ]
Gelukt! Haar gesnoeid en nu zelfs in Den Haag!quote:
Ah, een anti-strooibeleid... dan blijf ik gewoon nog even binnen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:07 schreef Enfermera het volgende:
Echt bizar dat ze gewoon bijna nergens gestrooid hebbenAan het begin van het jaar sneeuwde het ook, en toen strooiden ze wel op de autowegen in de stad. Ik zei dat tegen mn vader en hij zei: het geld is zeker op
![]()
Brunel is erg goed idd, maar ook aan de prijs. Vaak hebben ze rond oud en nieuw speciale acties; 2010 = een 3-gangen menu voor ¤20,10.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:52 schreef Black-Hole het volgende:
Nou dan ga ik Brunel snel een keer opzoeken
Gelijk heb je, wordt alleen maar erger want alles gaat natuurlijk aanvriezen vannacht. En dat terwijl het nu al glibberen is op de fiets. Ben zelf bepaalde stukken maar gaan lopenquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, een anti-strooibeleid... dan blijf ik gewoon nog even binnen.
http://www.deweekkrant.nl(...)ik_in_elkaar_gebeuktquote:
Het zou je nog verbazen wat voor materiaal ze hebben ,wat niet gebruikt word .quote:Op zondag 20 december 2009 10:51 schreef Black-Hole het volgende:
Vast ook de enige die ze hebben
Ze mogen hier best eens langskomen, hele stationsplein ligt vol met sneeuw.
Op het stationsplein is al de hele ochtend geen bus te zien dus heb zo'n vermoeden dat ze (nog) niet rijden.quote:Op zondag 20 december 2009 11:34 schreef Leandra het volgende:
Het is vandaag koopzondag hè, weet iemand of de bussen rijden want met de auto naar de stad zal wel een regelrecht drama worden....
Mwah, ik ben niet degene die de deur uitgaat, maar er wil hier iemand kerstcadeautjes gaan kopen...quote:Op zondag 20 december 2009 11:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zou alleen naar de stad gaan als je zelf en je volledige buurt niks meer te eten en te drinken hebben.
Waar ga je wonen dan?quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:27 schreef muisje-eliza het volgende:
teeveepee
leuk om te lezen dat de toekomstige straat waar ik ga wonen spekglad is
Vanochtend bij mijn auto aangekomen ligt de voorruit eruit en een deuk in de motorkap.quote:Op zondag 13 december 2009 13:36 schreef Brighteyes het volgende:
Mensen zoals Waterkip zijn nou voor mij de reden om me te schamen voor Gouda.
*verdwijnt uit dit topic, hiermee wil ik echt niet geassocieerd worden...
Buurman constateerde zeker ook een Noord-Afrikaans uiterlijk?quote:Op maandag 21 december 2009 16:31 schreef waterkip het volgende:
[..]
Vanochtend bij mijn auto aangekomen ligt de voorruit eruit en een deuk in de motorkap.
Overbuurman geconstateerd dat een stel capouchonklootzakkies via motorkap/dak hun weg vervolgd hebben.
Aangifte :meneer ze lopen allemaal met dezelfde jas .
Nou nieuwe voorruit,motorkap uitdeuken ,voorschermen uitspuiten ,ongeveer ¤ 1000,- euro als het meezit.
Geloof dat Brighteyes het niet zo scherp meer zietals het aan de Waterkippen ligt ,dat Gouda een KUTSTAD is geworden door dat vulles.
Buurman is zelf Noord-Afrikaans,het was dat hij ongekleed en twee verdiepingen af moest ,quote:Op maandag 21 december 2009 17:29 schreef FullEnergy het volgende:
[..]
Buurman constateerde zeker ook een Noord-Afrikaans uiterlijk?
Ra Ra Ra..
Het potentieel van Gouda daalt, en blijft dalen.
Mja, ik kom ook niet direct voor de gezelligheid daarquote:Op maandag 21 december 2009 17:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vorige week bij Sportcity gesquasht, best groot daar. Wel enorm ongezellig een zo'n grote hal met al die apparaten
.
keizerstraatquote:Op maandag 21 december 2009 16:14 schreef FullEnergy het volgende:
[..]
Waar ga je wonen dan?
Ben pas ook verhuist. Van het centrum van de stad, naar een andere plek in het centrum![]()
.
Sporten bij Living Well is veel leuker en gezelliger. Helemaal met de nieuwe locatie die ze sinds september hebbenquote:Op maandag 21 december 2009 17:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vorige week bij Sportcity gesquasht, best groot daar. Wel enorm ongezellig een zo'n grote hal met al die apparaten
.
Goede ervaringen met Pieter Bas, zit op de Hoge Gouwequote:Op maandag 21 december 2009 21:35 schreef muisje-eliza het volgende:
Gezocht:
-fijne meelevende huisarts in centrum van Gouda
En het winnende huisnummer is ?quote:Op maandag 21 december 2009 17:42 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
keizerstraatmorgen tekenen enzo
deze? http://www.pieterbas.com/quote:Op maandag 21 december 2009 21:41 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Goede ervaringen met Pieter Bas, zit op de Hoge Gouwe
ja dan staat straks heul Fok bij me op de stoepquote:Op maandag 21 december 2009 22:01 schreef waterkip het volgende:
[..]
En het winnende huisnummer is ?
6-10-12-66
9-15- of 27
dat is toch voor je goudvisquote:Op maandag 21 december 2009 21:41 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Goede ervaringen met Pieter Bas, zit op de Hoge Gouwe
Let niet op de websitequote:Op maandag 21 december 2009 22:02 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
deze? http://www.pieterbas.com/
quote:Op maandag 21 december 2009 22:05 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Let niet op de website![]()
Mijn kat is er twee maanden geleden geopereerd ging helemaal prima, ook goede nazorg en service achteraf
muis-arts toch?quote:
quote:
Ttsja het leukste cafe van gouda :Cafe het Zonnetje Keizerstraat 1 is dicht .quote:Op maandag 21 december 2009 22:02 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ja dan staat straks heul Fok bij me op de stoep
quote:Op maandag 21 december 2009 22:20 schreef waterkip het volgende:
[..]
Ttsja het leukste cafe van gouda :Cafe het Zonnetje Keizerstraat 1 is dicht .![]()
Je buren hebben wel een leuke hond
[ afbeelding ]
Hij heet Aiko ,maar het is vaker eikel
en dan heb je Bopper:
[ afbeelding ]
en Toy:
[ afbeelding ]
en Kaa
[ afbeelding ]
en Cleo (Ze doet niks)
[ afbeelding ]
en nog een zooi katten
quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:37 schreef waterkip het volgende:
He he , eindelijk een positief bericht over de nieuwe nederlanders.
Ze werken samen, spelen met sneeuw en er is interactie met de autochtone medelander.
moet het per se in het centrum zijn?quote:Op maandag 21 december 2009 21:35 schreef muisje-eliza het volgende:
Gezocht:
-jonge hippe tandarts in centrum van Gouda
ziet er wel net uit die site, ik heb een mail gestuurd.quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:28 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
moet het per se in het centrum zijn?
zo niet raadt ik je E.Oskam aanhttp://www.tandartspraktijkoskam.nl
ik hoef niet vaak naar het ziekenhuisquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:01 schreef knars het volgende:
tandarts buiten het centrum (maar dichtbij het ziekenhuis) : Dental Vision.
Oh ,dan zit je vlak naast de Zonnekoningquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:24 schreef muisje-eliza het volgende:
keizerstraat vandaag
[ afbeelding ]
uitzicht uit 1 van de ramen
[ afbeelding ]
Nee, da's gewoon de dooiquote:Op woensdag 23 december 2009 13:26 schreef Black_king het volgende:
En eindelijk zijn de fietspaden schoongemaakt.... Aan de Burg. van Reenensingel, that is..
Geldt blijkbaar voor heel Gouda deze week.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar de vuilnis is niet opgehaald.
Bij ons gister welquote:Op woensdag 23 december 2009 15:25 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Geldt blijkbaar voor heel Gouda deze week.
ik heb gister nog naar binnengeloerd daar...maar t is erg donkerquote:Op woensdag 23 december 2009 13:19 schreef waterkip het volgende:
[..]
Oh ,dan zit je vlak naast de Zonnekoning
Ik had al geinformeerd wanneer de feestelijke opening was :quote:Op woensdag 23 december 2009 19:53 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik heb gister nog naar binnengeloerd daar...maar t is erg donker
"nogal beperkt" is nog zacht uitgedruktquote:Op woensdag 23 december 2009 22:37 schreef knars het volgende:
Die Ierse pub mag inmiddels ook wel eens open. Het kroegaanbod rondom de Markt is nogal beperkt.
voor 2 rooitjes in de week kan je er aan.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:37 schreef knars het volgende:
Die Ierse pub mag inmiddels ook wel eens open. Het kroegaanbod rondom de Markt is nogal beperkt.
dat lijkt me wel tof...kan ik elke avond na t werk even buurten daarquote:Op donderdag 24 december 2009 21:03 schreef naatje_1 het volgende:
http://michel.klijmij.net/2009/12/20/glazen-huis-naar-gouda/
Ze motten w'veen zeker er boven op helpen na die faal met dat winkelcentrumquote:Op donderdag 24 december 2009 21:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat kan de gemeente helemaal niet betalen.
En nog wat wijken ophogenquote:Op donderdag 24 december 2009 21:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze motten w'veen zeker er boven op helpen na die faal met dat winkelcentrum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |