dr ligt vast ook wel sneeuw in duitsland. als je geen winterbanden onder de auto hebt en sneeuwkettingen in de auto hebt liggen kun je daar beter niet naar toe gaan met dit weer. t risico dat er wat gebeurd en dat de verzekering niet uitbetaald is dan groter....quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Fuck dat dat noodzaak is
Mn ma belde gisteren al ;
Als het sneeuwt hoef je niet te komen hoor op mn verjaardag!
Ik : Ja, leuk dat dat niet hoeft, maar ik moet heulegaar naar duitsland!ze was niet zo happy
Omdat het anders geen doen is. Dat zie je zelf ook wel in toch? Wil je dus nu even bevestigen of ontkennen dat je Maes haar SS bent?quote:
Je ziet er heel anders uit dan ik gedacht had!quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:05 schreef Pagan het volgende:
Plaatje van gisteravond.
[ afbeelding ]
Drank is veul goedkoper in Duitsland, wij gaan voor de kerst ws. ook nog even.
idd gewoon bevestigen of ontkennen. doet iedereen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Omdat het anders geen doen is. Dat zie je zelf ook wel in toch? Wil je dus nu even bevestigen of ontkennen dat je Maes haar SS bent?
Ah. Mijn meneer is ook in pak en ik in jurkje omdat we aansluitend kerstdiner hebben vanavond hier op het werk.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:20 schreef JJH het volgende:
Zo. All suited up. Als het goed is word ik met een minuut of tien opgehaald. Dan tweede zwarte auto ophalen en aan de slag...
sterkte (ik kan me voorstellen dat zoiets toch zwaar is?)quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:20 schreef JJH het volgende:
Zo. All suited up. Als het goed is word ik met een minuut of tien opgehaald. Dan tweede zwarte auto ophalen en aan de slag...
Oh hieruit maak ik op dat ik iets naars gemist heb? Sorry JJHquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:21 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
sterkte (ik kan me voorstellen dat zoiets toch zwaar is?)
hij moet een rouwtje rijden vandaagquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh hieruit maak ik op dat ik iets naars gemist heb? Sorry JJH
Dat is nou al de derde keer dat ik het lees en ik vind 'rouwtje' zo stom klinkenquote:Op vrijdag 18 december 2009 @ 11:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
hij moet een rouwtje rijden vandaag
sorryquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat is nou al de derde keer dat ik het lees en ik vind 'rouwtje' zo stom klinken
Zeg dan gewoon rouwstoet
Maar sterkte vanmiddag JJH!
En sterkte vanavond MrSubtle!
Hooooi allemaal!
Ja nee, jij herhaalt wat JJH zei, hoef je geen sorry voor te zeggen.quote:
quote:Witte Kerst
WAGENINGEN - Volgens Reinier van den Berg van Meteo Consult in wageningen kan Nederland zich vrijwel zeker opmaken voor een witte kerst. De sneeuw die er reeds ligt, blijft tot en met de kerstdagen liggen. De temperatuur blijft, behalve vlak aan zee, in het algemeen onder nul.
De korte tijd dat het vooral volgende week soms wel even dooit, is bij lange na niet voldoende om de sneeuw serieus te laten dooien. Bovendien komt er nog sneeuw bij. Zowel zondag als dinsdag kan er in het hele land weer sneeuw bij vallen. In totaal mogelijk meer dan 5 centimeter. Officieel was er voor het laatst in 1981 sprake van een witte Kerst.
Het criterium is, dat er op beide kerstdagen in De Bilt een gesloten sneeuwdek ligt van tenminste 1 centimeter. Hoewel er regionaal ook daarna soms sprake was van een witte Kerst, kunnen we met een waarschijnlijkheid van maar liefst 80 procent dit jaar dus eindelijk weer officieel spreken van een witte Kerst.
Godverdomme. Behalve vlak aan zee?!?!?!quote:
Gooi het vraagje er maar in, wellicht kunnen we helpen Googlenquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:48 schreef Qwea het volgende:
ja, wie werkt er hier op een mac? Ik heb een n00b vraagje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |