quote:
Jij doet toch toevallig niet mee aan klimaatprognose projecten, toch?quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:48 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee dat heb ik totaal nietik heb alles bij elkaar gelogen
nou ja, zo erg ook weer niet, maar ik ben veel te pragmatisch, dus als het statistisch niet te bewijzen viel, maar iedereen was er blij mee, heb ik het toch gedaan... daar heb ik nu ietsjepietsje spijt van
![]()
![]()
normaal lul ik me overal doorheen, maar dit keer heb ik toch zo m'n twijfels. M'n vriendinnetje heeft dan wel weer heel lief gezorgd dat er vanavond een uitgebreide maaltijd op tafel staat als ik bij haar kom vanuit het werk. Opvangnetje is dus geregeld
Dat zijn de zenuwen Greys... vast niet persoonlijk...quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Gaat het?
Dat was een grapje, maar dat begreep je wel toch?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Gaat het?
Dat was een grapje, maar dat begreep je wel toch?
Vind ik ook!quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Pagan wees eens iets duidelijker. Als iemand goed gokt mag je niet ontkennen.
Piem0lquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:51 schreef MrSubtle het volgende:
[..]nee, ik begreep dat niet. Ik heb zitten huilen... maar nu gaat het weer... een beetje
*snif*
lol neequote:Op vrijdag 18 december 2009 10:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jij doet toch toevallig niet mee aan klimaatprognose projecten, toch?
Tot later!quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:52 schreef tombolafan het volgende:
Zo, ik ga zo off voor lange tijd!![]()
Werkster van mn oppasgezin gaat een hond ophalen uit t asiel, en ik ben chauffeur (dus alle kinderen mee...)
Tot later!!!![]()
![]()
Ja ik ook, maar ik moet morgen naar drenthe. En duitsland. Dat laatste is het belangrijkstequote:Op vrijdag 18 december 2009 10:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Als het niet sneeuwt is het niet goed, als het wel sneeuwt ook niet.
Ik word happy van sneeuw![]()
![]()
![]()
Hoe? Die auto rijdt wel hoor.quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar ik moet morgen naar drenthe. En duitsland. Dat laatste is het belangrijkste
Je moest alleen naar Drenthe morgen toch?quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar ik moet morgen naar drenthe. En duitsland. Dat laatste is het belangrijkste
quote:
ja dahag, dat gaan we nu toch niet gewoon zeggenquote:Op vrijdag 18 december 2009 07:28 schreef MrSubtle het volgende:
Goedemorgen
[ afbeelding ]
Openstaande vragen zijn dus:
DML, welk lootje had jij?
Nonneke, welk lootje had jij?
Nieslief, welk lootje had jij?
Ynske, welk lootje had jij?
Morretje, welk lootje had jij?
Goodbye, welk lootje had jij?
Ferrari_Rood, welk lootje had jij?
Maes, welk lootje had jij?
Takaiki, welk lootje had jij?
Muis006, welk lootje had jij?
Pagan, welk lootje had jij?
Duitsland is 10 min van mn huisquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Je moest alleen naar Drenthe morgen toch?
Wat moet je morgen in Duitsland doen dan? En MOET je persé naar Duitsland?
Volgens mij zeiden ze dat het morgen heel de dag niet gaat sneeuwen hoor!
En JIJ wilde zonodig sneeuw he?
Mogguh Baaf!quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:59 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En sterkte MrS, gaat helemaal goed komen
Ja dahag, da's dus geen noodzaak om naar Duitsland te moeten hequote:Op vrijdag 18 december 2009 10:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Duitsland is 10 min van mn huisIk moet mn drank voorraad aanvullen. Die is bijna op (
)
En DML ; MM wil niet als het glad is/er sneeuw ligt.
Maar hij janktzakt, want de wegen zijn gestrooid
Waar staat dat?quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Pagan wees eens iets duidelijker. Als iemand goed gokt mag je niet ontkennen.
Fuck dat dat noodzaak isquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dahag, da's dus geen noodzaak om naar Duitsland te moeten he
Dan ga je maar een andere keer als er morgen sneeuw ligt of dan koop je morgen maar ff wat drank bij de Gall & Gall. Ouwe zuipschuit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |