Wat moet ik nu doen Sanderijnquote:Moet ik mijn oppas ontslaan vanwege haar spelletjes?
13 juni 2003
Mijn zoontje van 3 heeft een oppas van 15. Laatst, toen zij op hem moest passen, is er iets vreselijks gebeurd. Na afloop vertelde hij over haar en hij zei dat ze samen in bad waren geweest, samen in bed hadden geslapen en dat hij haar moest uitkleden en dat zij dat ook bij hem had gedaan. Later vroeg hij of ik ook in bad en naar bed wou gaan en hem wou uitkleden...
Moet ik de oppas ontslaan voordat ze nog meer van dit soort dingen doet?
O dankje!quote:Wat de oppas met uw zoontje heeft gedaan, hoort absoluut niet tot het normale takenpakket van een oppas. Als ik u was, zou ik inderdaad geen gebruik meer maken van haar diensten.
Is het gezond dat een jongetje van 6 een ander misbruikt?quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:43 schreef DaNoon het volgende:
Holy shit zeg, onvoorstelbaar hoeveel mensen vandaag de dag geen reet van de gezonde seksuele ontwikkeling van kinderen afweten
Dit vindt Sanderijn toch wel wat vreemdquote:Onze zoon en dochter kruipen elke nacht bij elkaar in bed. Hoe moeten we daarmee omgaan? (11 en 12 jr)
6 februari 2004
Onze zoon (10 jaar) en dochter (12 jaar) kruipen elke nacht bij elkaar in bed en vrijen dan volop met elkaar. Het lijkt alsof beiden dit de normaalste zaak van de wereld vinden en ze lijken er allebei geen schade aan te ondervinden.
Wij vinden dit gedrag een beetje vreemd omdat de twee voorheen enkele jaren hebben gehad dat onze zoon alle meisjes stom vond en onze dochter alle jongens.
We willen graag weten hoe we hiermee om moeten gaan en we vragen ons af of we zelf iets verkeerd hebben gedaan in de seksuele opvoeding.
Rukken met een luier aan, een stofzuigerslang aan je penis, een paal in je kont, je vriendjes penis in je mond terwijl je aan de scheet van je vader ruikt is allemaal heel normaal, dat zijn gewoon gezonde spelletjes die allemaal bij de ontwikkeling horen. Wat mij wel zorgen baart is dat meisjes tegenwoordig hun schaamhaar scheren, dit moeten we echt proberen te stoppen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:45 schreef Lakitu het volgende:
Mensen die het normaal vinden dat kleine jongetjes elkaars lul zuigen omdat het gezonde seksspelletjes zijn![]()
![]()
Dat ze het doen, of dat ze het vroeger niet deden?quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:48 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Dit vindt Sanderijn toch wel wat vreemd
Wij vinden dit gedrag een beetje vreemdquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:48 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Dit vindt Sanderijn toch wel wat vreemd
quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:49 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Rukken met een luier aan, een stofzuigerslang aan je penis, een paal in je kont, je vriendjes penis in je mond terwijl je aan de scheet van je vader ruikt is allemaal heel normaal, dat zijn gewoon gezonde spelletjes die allemaal bij de ontwikkeling horen. Wat mij wel zorgen baart is dat meisjes tegenwoordig hun schaamhaar scheren, dit moeten we echt proberen te stoppen.
Hierquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:50 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
![]()
Waar staat het schaamhaar verhaal?
quote:De Vraagbaak is tijdelijk gesloten vanwege de Winterstop. Vanaf half januari bent u weer welkom. Onze excuses voor het ongemak
Belachelijk inderdaad van dat schaamhaar, dat vind ik toch wel een beetje vreemd.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:49 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Rukken met een luier aan, een stofzuigerslang aan je penis, een paal in je kont, je vriendjes penis in je mond terwijl je aan de scheet van je vader ruikt is allemaal heel normaal, dat zijn gewoon gezonde spelletjes die allemaal bij de ontwikkeling horen. Wat mij wel zorgen baart is dat meisjes tegenwoordig hun schaamhaar scheren, dit moeten we echt proberen te stoppen.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:49 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Normale ouders zouden direct weglopen, maarrrrquote:Moet ik hem vertellen dat ik hem betrapt heb? (13 jr)
10 oktober 2001
Enkele dagen geleden ging ik kijken wat mijn zoon (13) aan het doen was. Zijn deur stond een klein stukje open, en toen ik de deur zachtjes verder open deed, zag ik hem naakt op bed liggen. Hij was zichzelf aan het masturberen. Na een tijdje kwam hij klaar en zag ik het sperma uit zijn penis spuiten. Daarna heb ik zachtjes de deur dicht gedaan en ben ik weggegaan.
Moet ik hem vertellen dat ik hem betrapt heb bij het masturberen?
Meer voyeursquote:Kan een kind van 11 al een orgasme krijgen?
21 mei 2004
Onze dochter is nu 11 jaar. Vorige week ging ik 's nachts even bij haar kijken, omdat ik het idee had dat ze erg onrustig sliep. Ze lag op haar bed, met de dekens naast het bed. Ze lag met de benen gespreid, en lag als het ware te schokken met haar heupen. Bovendien was haar ademhaling piepend en vreemd. Maar ze sliep.
Omdat ze een wit onderbroekje aanhad van dunne stof, zag ik dat het kruisje een natte plek vertoonde. Volgens een vriendin van ons had ze een "natte droom".
Kan het zijn dat meisjes van die leeftijd al seksueel opgewonden kunnen raken, en "nat" kunnen worden of klaar kunnen komen? Onze dochter is pas 11, en heeft nog geen schaamhaar of borsten.
Verder vonden we onlangs uitgeknipte plaatjes van heren in ondergoed uit onze Wehkamp-gids onder haar bed. Is dit normaal of moeten we ons zorgen maken?
"Hallo zoon, ik zag je net masturberen en ik bleef net zolang kijken tot je klaarkwam, ik zag het sperma uit je penis spuiten. Daarna heb ik zachtjes de deur dichtgedaan"quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:55 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Normale ouders zouden direct weglopen, maarrrr
'Ik kijk graag aar mijn masturberend kind, dat geeft een gevoel van trots'
Precies, ook in detail vertellen dat er sperma uit zijn lul spootquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:58 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
"Hallo zoon, ik zag je net masturberen en ik bleef net zolang kijken tot je klaarkwam, ik zag het sperma uit je penis spuiten. Daarna heb ik zachtjes de deur dichtgedaan"
In de meeste gevallen hebben gewoon de ouders hulp nodig
quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:59 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Precies, ook in detail vertellen dat er sperma uit zijn lul spoot
Zijn hoofd tussen haar billen– is dat zomaar verkennen of meer?quote:Zijn hoofd tussen haar billen – is dat zomaar verkennen of meer? (5 jr)
14 juni 2002
Mijn zoontje is bijna 5 jaar en is de afgelopen tijd erg bezig met het zoenen van meisjes. Niets om mij druk over te maken, dacht ik, tot er de afgelopen week een meisje bij hem gespeeld had. Ze vertelde me dat ze het niet zo leuk vond wat hij bij haar had gedaan.
Het bleek dat hij haar broek had uitgetrokken en zijn piemel boven op haar had gelegd en zijn hoofd tussen haar billen had gedaan. Een onderwijzeres vertelde mij dat dit toch niet echt bij het verkennen van elkaar hoort en dat hij dit ergens zelf ondervonden of gezien moet hebben.
Hij zegt zelf dat het in z'n hoofd zat en dat hij het "zomaar" deed. Ook reageerde hij op mijn aansporing dat hij mij alles kan vertellen met "Ook als het een geheimpje is?"
U begrijpt dat ik mij zorgen maak en ik zou graag een advies krijgen wat de beste manier is om hiermee om te gaan. Ik wil mij niet overdreven bezorgd maken maar ook geen signalen negeren.
[naam en adres bekend bij de redactie]
Ik zal het doorgeven aan m'n zusjequote:Ik heb twee kinderen. Een dochter van 12 en een zoon van 16. Ik ben er laatst achter gekomen dat mijn zoon mijn dochter dwingt aan zijn geslachtsorganen te zitten en dat zij dat toelaat.
Wij waren een weekendje weg, en toen wij terugkwamen lagen mijn zoon en dochter naakt op de bank. Ze waren aan het vrijen. Ze zeggen dat ze spijt hebben en dat het nooit meer zal gebeuren. Wat kan ik nu doen?
[naam en adres bekend bij de redactie]
Antwoord
Broers en zussen die seksuele spelletjes met elkaar doen, is iets wat op alle leeftijden voorkomt. Als ze klein zijn hoort het zelfs in zekere mate bij hun seksuele ontwikkeling, al blijft het wel belangrijk dat het niet onder dwang gebeurt en dat ze elkaar geen pijn doen.
Wat denk je zelf? (of was het retorisch? in that case, you got me :p )quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:46 schreef H.FR het volgende:
[..]
Is het gezond dat een jongetje van 6 een ander misbruikt?
Jeps, zeker ja.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:58 schreef Penisbaard het volgende:
In de meeste gevallen hebben gewoon de ouders hulp nodig
Pantyrukker gespot.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:10 schreef jongegast het volgende:
Ik ken ook zo'n raar kindje van 4-5 jaar.. hij kleedt zich voor de grap uit![]()
Ik denk dat als je gaat lachen het verkeerde signaal geeft. Maar dat is de eerste reactie die je hebt. Maar dan denkt hij dat het normaal is en leuk. Dus als hij het weer doet niet gaan lachen ofzo.
Trouwens deze verhalen vindt ik niet zo raar, alleen als het andere kinderen/pubers betreft. Dat masturberen, zelfs met pantys en dergelijke ik denk dat dat heel veel voorkomt. ik vind het logisch dat pubers hun schaamhaar niet scheren onder invloed van anderen das niet normaal, want dan lijkt het net of ze makkelijk beïnvloedbaar zijn. het komt zeg maar niet van hunzelf omdat ze het beiden hebben gedaan.. dat is peer pressure en niet te vergeliijken met masturberen met eigen pantys enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |