Gisteren waren het er 280quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:41 schreef Omentuva het volgende:
[..]
Gelukkig wel pas 6 treinen opgeheven.
Then again - dat zullen er nog wel meer worden omdat anders de punctualiteit in gevaar komt.
Probeer gewoonquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:42 schreef Tazar_Yoot het volgende:
![]()
Als ik binnen 2 uur van Utrecht naar Doetinchem wil verplaatsen, ga ik dat redden?
Of kom ik vast te staan op arnhem oid?
quote:
Alle uitgeest - * sprinters zijn nu mat'64quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:51 schreef knars het volgende:
Complimenten voor de OP![]()
Weet even niet meer wie het had over de inzet van de (enkele) V als sprinter (:')) Uithoorn - Amsterdam - Gouda - Rotjeknor, maar rijdend personeel heb ik al horen omroepen of iedereen asljeblieft een klachtenformulier wil invullen dat er met ander of langer materiaal moet worden gereden.
Heb vroeger ook wel eens cabineritjes gemaakt in de rotterdamse metro, nog in de eMmetjes. Gaaf in zo'n tunnel!
Gisteren was het een Koploper. Hoera voor improvisatie.quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:54 schreef RubenK het volgende:
[..]
Alle uitgeest - * sprinters zijn nu mat'64planmatig, totdat SLT volledig in omloop is
Gaat lekker, jongens...quote:11:03 + 37 min. Amsterdam Centraal Thalys
12:03 + 41 min. Amsterdam Centraal Thalys
quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:12 schreef RubenK het volgende:
Ik hoop dat utrecht niet weer helemaal plat gaat... moet er vanavond toch ECHT langs
Als het zo doorgaat ga ik niet heel lang wachten met vertrekken uit Ede (ri Ut)quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:31 schreef Palmboom313 het volgende:
WTF zegkut ns/pro rail de treinen van nijmegen naar schiphol rijden nog steeds niet
mja, de 3100 is er gewoon uitgegooid, de 3000 rijdt nog wel gewoon (met een klein +-je) volgens mijquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Als het zo doorgaat ga ik niet heel lang wachten met vertrekken uit Ede (ri Ut)
Vet hoerig. Wat is er nou aan de hand dan helemaal? Het zonnetje schijnt gewoonquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:07 schreef dennistd het volgende:
[..]
mja, de 3100 is er gewoon uitgegooid, de 3000 rijdt nog wel gewoon (met een klein +-je) volgens mij
Er ligt nog steeds sneeuwquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vet hoerig. Wat is er nou aan de hand dan helemaal? Het zonnetje schijnt gewoon![]()
En daarom kan de 3000 wel rijden en de 3100 nietquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:22 schreef greavy het volgende:
Geen exacte dienstregeling zal ik posten, omdat SSN dit verbied
Dit dus, ja... So fucking triest.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Kinderachtig gezeik. Maar goed, die discussie hebben we al achttienmiljard keer gehad.
O, ik zie dat ie op Somda staatquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:28 schreef Socios het volgende:
[..]
!___
De hele dienstregeling van die trein staat gewoon op Somda.![]()
Maar sowieso, het is echt juridisch onmogelijk om het posten van zo een dienstregeling te verbieden.![]()
![]()
[..]
Dit dus, ja... So fucking triest.![]()
![]()
![]()
Desalniettemin veel plezier, greavy.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:53 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik heb mezelf maar niet naar Utrecht gewaagd vandaag. Ben gewoon lekker blijven liggen
aldus ns.nlquote:Vertraging in de Randstad en Midden Nederland
Door diverse verstoringen ondervindt de treindienst in de Randstad en Midden Nederland vertraging. Houdt u rekening met uitval van treinen.
Het is nog niet bekend hoelang dit duurt.
quote:Groningen-Delfzijl/Leer (Ostfriesland)/Leeuwarden/Roodeschool, Leeuwarden-Harlingen Haven/Stavoren
Vrijdag 18 December 11:29Oorzaak Tussen Groningen en Leeuwarden rijden minder treinen door de weersomstandigheden.
Verwachting Houdt u rekening met een extra reistijd van ongeveer 30 min. De verstoring is naar verwachting 19 december rond 2:00 uur verholpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |