uh dat ik niet waar de afkorting IDK voor staat, GODVERDOMMEquote:Op vrijdag 18 december 2009 08:22 schreef zovty het volgende:
WAT IS GODVERDOMME JE KLACHT??????????????
O.quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:22 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
uh dat ik niet waar de afkorting IDK voor staat, GODVERDOMME
Nee, dat is het niet denk.quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:23 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
HAHAHAHAHAHAHA SUCKERRRRRRR HAHAHAHAHAH GODVERDOMME
nee dat is het ook niet, hij spreekt geen nederlands.quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:26 schreef zovty het volgende:
Internationaal Demissionair Kabinet.
Opgelost. Slotje.
Welke taal dan wel?quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:29 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
nee dat is het ook niet, hij spreekt geen nederlands.
Moet dat nou?quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:30 schreef Vandergeld het volgende:
TS weet ook dat het I don't know betekend, maar wat een grap he, I dont know betekend ik weet het niet, lig helemaal dubbel hier
oh oh oh iemand is met zn verkeerde been uit bed gestapt, of geboren.quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:30 schreef Vandergeld het volgende:
TS weet ook dat het I don't know betekend, maar wat een grap he, I dont know betekend ik weet het niet, lig helemaal dubbel hier
Heel het topic verpest.quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:30 schreef Vandergeld het volgende:
Omg..hou me vast..quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:22 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
is er dan niemand die het weet?
ik keekquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:49 schreef Stofje het volgende:
[..]
Godver, je ligt er op je foto wel bij om vast te houden.
noob.quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:13 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
TS werkt bij een groot internationaal bedrijf met collega's die afkomsting zijn uit verschillende continenten.
er is veel werkgerelateerde mailwisseling nu had ik laatst een collega gemaild als reactie stuurde hij '' IDK''
waar staat IDK voor?
kusjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |