Chromequote:Op vrijdag 18 december 2009 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat voor gare webbrowser is dat joh?
toch maar de auto pakkenquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, zo schiet het helemaal niet op
die ken ik nietquote:
quote:
kijk zequote:Op vrijdag 18 december 2009 13:56 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, het onweer hier is weer weggetrokken. Kan ik mooi nog even tv kijken.
dat welquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:01 schreef indahnesia.com het volgende:
hij lijkt erop in ieder geval.
Ik ga morgen ook even een nieuwe browser bouwen. Denk dat ik hem indah-browse noem. Hij kan er uitzien als Chrome, maar dat is hem dus NIET!quote:
uiteindelijk zijn alle browsers mozillaquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik ga morgen ook even een nieuwe browser bouwen. Denk dat ik hem indah-browse noem. Hij kan er uitzien als Chrome, maar dat is hem dus NIET!
Hier is de google shit niet uitgesloopt hoor.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:04 schreef wel.o.k het volgende:
de oplossing is:
je neemt chrome, sloopt alle google shit eruit.
past wat kleine verbeteringen toe en voila, een nieuwe browser
Ben ik jouw baasquote:
Das nobel van jequote:Op vrijdag 18 december 2009 09:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
net in de planning gekeken en bijna iedereen is vrij, dus wie gaat storingsdienst doen?
wokkie
Lekkerquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou dan doe maar vers gerookte zalm, beetje sla, kappertjes en dat lekkere sausje van Het Bruudsje
quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik ga morgen ook even een nieuwe browser bouwen. Denk dat ik hem indah-browse noem. Hij kan er uitzien als Chrome, maar dat is hem dus NIET!
dat kan ookquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:04 schreef wel.o.k het volgende:
de oplossing is:
je neemt chrome, sloopt alle google shit eruit.
past wat kleine verbeteringen toe en voila, een nieuwe browser
NCSA Mosaic bedoel jequote:Op vrijdag 18 december 2009 14:04 schreef wel.o.k het volgende:
uiteindelijk zijn alle browsers mozilla
Neuh, gewoon een standaard Pavlovje voor elk "opzienbarend" sportberichtquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je zit weer aan je crystal meth?
Lamme tekkelquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
heb er alleen geen zin in, dus laat maar.
toch wel, en zo niet dan hebben ze het heel goed verstopt.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hier is de google shit niet uitgesloopt hoor.
Het is wel het betere jatwerk.
whehehequote:Op vrijdag 18 december 2009 14:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
heb er alleen geen zin in, dus laat maar.
displaygoogle=false;quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
toch wel, en zo niet dan hebben ze het heel goed verstopt.
PWNquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
NEE.
ik moet op op 5 servers 42 printpoorten configureren, oude software dus dat werkt niet via remote console (rdp)
moet via een ilo-board. dan zie je in internet explorer je monitor en muis.
muis zie na een verplaatsing pas als je klikt. als je mis klikt zet je iets uit of aan wat je niet wil.
ik ben al de hele dag bezig en nog niet klaar.
het is dat die servers zo ver uit elkaar staan anders was ik in de auto gestapt
maar leeuwarden, groningen utrecht maastricht en den helder is net niet te doen op 1 dag met dit weer.
ik ookquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik heb ook wel eens dagen dat ik geen zin heb. Echt waar!
quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh enneh, let even op: De markering ontbreekt![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb gewoon lieve mensen als vrienden, waar ze vandaan komen en in welk gat ze hun lul steken en voor welke god ze bidden zal me aan mijn reet roesten, ik ben blij dat ik ze allemaal vriend mag noemen
Gezondheid!quote:
omdat dat je default search engine is.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:17 schreef Symphonic het volgende:
Als ik wat intik staat er direkt google search achter.
je bent ook weer klaar met MPGenquote:
QKOORTSquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:26 schreef Ladylike het volgende:
HATJSOE!!!
oh god, verkouden EN buikgriep
Alleen als ik zwanger benquote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:26 schreef Ladylike het volgende:
HATJSOE!!!
oh god, verkouden EN buikgriep
quote:
Hoop dat het niet erger wordtquote:
en dat ben je nietquote: