ik heb liever mijn marokaanse vrienden over de vloer dan sneeuw op de stoep als je het niet erg vindtquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Sneeuw is net als Marokkanen, vaak niet echt gewenst en als ze komen nooit alleen.
Hm, ook maar matig
whehe..quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zo is het gister hier ook begonnen......
duidelijk te matigquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Sneeuw is net als Marokkanen, vaak niet echt gewenst en als ze komen nooit alleen.
Hm, ook maar matig
Ook als ze allemaal tegelijk komen en net zo veel troep maken als sneeuw?quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb liever mijn marokaanse vrienden over de vloer dan sneeuw op de stoep als je het niet erg vindt
die kan morgen terug om het te laten afstellenquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:18 schreef indahnesia.com het volgende:
Het auto-alarm van een van de buren ergens hier gaat bij iedere donderslag af. Lekker handig.
misschien matig maar wel waarquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hm, ook maar matig
daar heeft god de kniptang voor geschapenquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:18 schreef indahnesia.com het volgende:
Het auto-alarm van een van de buren ergens hier gaat bij iedere donderslag af. Lekker handig.
de marokaanse vrienden die ik heb zijn keurig opgevoed en nemen altijd lekkere zoete koekjes mee enzo, en als ze troep maken ruimen ze het keurig zelf (of samen) op, zie ik sneeuw nog niet doenquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ook als ze allemaal tegelijk komen en net zo veel troep maken als sneeuw?
aah, jij hebt echte marokaanse vrienden, geen berbersquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
de marokaanse vrienden die ik heb zijn keurig opgevoed en nemen altijd lekkere zoete koekjes mee enzo, en als ze troep maken ruimen ze het keurig zelf (of samen) op, zie ik sneeuw nog niet doen
Wie?? Het is wel het grootste moslimland ter wereld jahquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:21 schreef wel.o.k het volgende:
daar heeft god de kniptang voor geschapen
whehequote:Op vrijdag 18 december 2009 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh enneh, let even op: De markering ontbreekt![]()
[ afbeelding ]
ik heb gewoon lieve mensen als vrienden, waar ze vandaan komen en in welk gat ze hun lul steken en voor welke god ze bidden zal me aan mijn reet roesten, ik ben blij dat ik ze allemaal vriend mag noemenquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
aah, jij hebt echte marokaanse vrienden, geen berbers
herstel:quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie?? Het is wel het grootste moslimland ter wereld jah
quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
nou, niet helemaal.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb gewoon lieve mensen als vrienden, waar ze vandaan komen en in welk gat ze hun lul steken en voor welke god ze bidden zal me aan mijn reet roesten, ik ben blij dat ik ze allemaal vriend mag noemen
quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
de marokaanse vrienden die ik heb zijn keurig opgevoed en nemen altijd lekkere zoete koekjes mee enzo, en als ze troep maken ruimen ze het keurig zelf (of samen) op, zie ik sneeuw nog niet doen
dat is de juiste instellingquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb gewoon lieve mensen als vrienden, waar ze vandaan komen en in welk gat ze hun lul steken en voor welke god ze bidden zal me aan mijn reet roesten, ik ben blij dat ik ze allemaal vriend mag noemen
hij wil hem wel even aan allah uitlenenquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie?? Het is wel het grootste moslimland ter wereld jah
quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou, niet helemaal.
ten eerste) het is anus oxideren
ten tweede) als ze hun lul in jouw gat steken......
*proestquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:26 schreef Klonk het volgende:
dat zou ik idd niet kunnen waarderen nee
Aah, geen Berber dus. Een kennis hier is ook een Marokkaan, dat is een goede gozer die erg blij is dat de Berbers zijn vertrokken naar Nederland, zoals hij vertelde. Maakte Marokko weer wat veiliger.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
Voor het bordje is ook geen markering te zien. Minpunten voor de plaatser.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Aah, geen Berber dus. Een kennis hier is ook een Marokkaan, dat is een goede gozer die erg blij is dat de Berbers zijn vertrokken naar Nederland, zoals hij vertelde. Maakte Marokko weer wat veiliger.
Ja, dat vind ik ook, zolang ze hun lul maar niet in mijn gat steken overigens.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
Geweldige gast is het. Drinkt tijdens de Ramadan geen alcohol, maar haalt op de eerste dag erna (een van de meest heilige Islamitische feestdagen) alles in een avond in.quote:
jep, leuk voor mn collega'squote:
Nou, ik zie er maar weinig vanquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
whehe![]()
ik zal deze post even markeren
quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Geweldige gast is het. Drinkt tijdens de Ramadan geen alcohol, maar haalt op de eerste dag erna (een van de meest heilige Islamitische feestdagen) alles in een avond in.
moeten ze zelf ook maar turkse pizza bestellenquote:
quote:
En dan is ie zo bezopen dat ie de avond erna nog onderuitgezakt in de stoel aan de koffie zit. "Dat was wel heel veel alcohol". Jah...quote:
de meeste moslims die ik ken hebben ook die instellingquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:34 schreef indahnesia.com het volgende:
En dat zijn de mensen waarmee ik het hier prima kan vinden. Gelukkig zijn er daar een behoorlijk aantal van hier.
Whehe dat zei een kennis van ons dus ookquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Aah, geen Berber dus. Een kennis hier is ook een Marokkaan, dat is een goede gozer die erg blij is dat de Berbers zijn vertrokken naar Nederland, zoals hij vertelde. Maakte Marokko weer wat veiliger.
whehehequote:Op vrijdag 18 december 2009 13:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En dan is ie zo bezopen dat ie de avond erna nog onderuitgezakt in de stoel aan de koffie zit. "Dat was wel heel veel alcohol". Jah...
LLquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Whehe dat zei een kennis van ons dus ook
ze "sturen" alleen maar het paupervolk naar Nederland
al langquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
LL
weer terug van je rookpauze
gelukkig wel, anders hadden we een vreemde wereld gehad. Nog vreemder dan het nu al is dus.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de meeste moslims die ik ken hebben ook die instelling
Ja, ze zijn niet allemaal op hun achterhoofd gevallen daar..quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Whehe dat zei een kennis van ons dus ook
ze "sturen" alleen maar het paupervolk naar Nederland
quote:
quote:Another browser is accessing the Remote Console feature of the Remote Insight Lights-Out Edition. Only one access is permitted at any given time. Remote Console will automatically start up after the other browser ends it's Remote Console session.
als ik het goed zie is dat Chromequote:Op vrijdag 18 december 2009 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat voor gare webbrowser is dat joh?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als ik het goed zie is dat Chrome
SRWare Iron versie 3quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat voor gare webbrowser is dat joh?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |