Chromequote:Op vrijdag 18 december 2009 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat voor gare webbrowser is dat joh?
toch maar de auto pakkenquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, zo schiet het helemaal niet op
die ken ik nietquote:
quote:
kijk zequote:Op vrijdag 18 december 2009 13:56 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, het onweer hier is weer weggetrokken. Kan ik mooi nog even tv kijken.
dat welquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:01 schreef indahnesia.com het volgende:
hij lijkt erop in ieder geval.
Ik ga morgen ook even een nieuwe browser bouwen. Denk dat ik hem indah-browse noem. Hij kan er uitzien als Chrome, maar dat is hem dus NIET!quote:
uiteindelijk zijn alle browsers mozillaquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik ga morgen ook even een nieuwe browser bouwen. Denk dat ik hem indah-browse noem. Hij kan er uitzien als Chrome, maar dat is hem dus NIET!
Hier is de google shit niet uitgesloopt hoor.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:04 schreef wel.o.k het volgende:
de oplossing is:
je neemt chrome, sloopt alle google shit eruit.
past wat kleine verbeteringen toe en voila, een nieuwe browser
Ben ik jouw baasquote:
Das nobel van jequote:Op vrijdag 18 december 2009 09:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
net in de planning gekeken en bijna iedereen is vrij, dus wie gaat storingsdienst doen?
wokkie
Lekkerquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou dan doe maar vers gerookte zalm, beetje sla, kappertjes en dat lekkere sausje van Het Bruudsje
quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik ga morgen ook even een nieuwe browser bouwen. Denk dat ik hem indah-browse noem. Hij kan er uitzien als Chrome, maar dat is hem dus NIET!
dat kan ookquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:04 schreef wel.o.k het volgende:
de oplossing is:
je neemt chrome, sloopt alle google shit eruit.
past wat kleine verbeteringen toe en voila, een nieuwe browser
NCSA Mosaic bedoel jequote:Op vrijdag 18 december 2009 14:04 schreef wel.o.k het volgende:
uiteindelijk zijn alle browsers mozilla
Neuh, gewoon een standaard Pavlovje voor elk "opzienbarend" sportberichtquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je zit weer aan je crystal meth?
Lamme tekkelquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
heb er alleen geen zin in, dus laat maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |