hij kwam van ene 'Danny'quote:Hai spoorknor,
Je nieuwe wachtwoord is fbEeLc0g6z2 . Hiermee kun je op het forum inloggen en posten. Inloggen kan hier: http://forum.fok.nl/user/login
Veel plezier op het forum!
dohquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 03:06 schreef spoorknor het volgende:
[..]
doh![]()
die heb ik veranderd, anders kan die Danny onder mijn naam postenHij moet maar een eigen account aanmaken
Maar Jij mag wel inloggen hoorr... moet je het laatste cijfertje in dat wachtwoord in een andere veranderenquote:
Haie word meer gebruikt rond eindhoven dan waar ik woon. Hoogstens nog in plaatsen als veghel ed.quote:Op vrijdag 18 december 2009 03:09 schreef KosterT het volgende:
Hai doet me te veel aan Haie denken wat die Limburgers uit hun strot persen.
Limburgs
Ik hoor het hier in Eindhoven anders alleen maar uitgesproken worden door mensen die zeven als 'zeuven' uitspreken.quote:Op vrijdag 18 december 2009 03:13 schreef Adames het volgende:
[..]
Haie word meer gebruikt rond eindhoven dan waar ik woon. Hoogstens nog in plaatsen als veghel ed.
Zeuven is juist noordelijker. Hoor het hier nooit, en juist wel genoeg hollanders.quote:Op vrijdag 18 december 2009 03:24 schreef KosterT het volgende:
[..]
Ik hoor het hier in Eindhoven anders alleen maar uitgesproken worden door mensen die zeven als 'zeuven' uitspreken.
Da's toch geen Eindhovens als je het mij vraagt...
Haije?quote:Op vrijdag 18 december 2009 03:09 schreef KosterT het volgende:
Limburgs
ik trok eenquote:
Hier is het meer seev'nquote:Op vrijdag 18 december 2009 03:36 schreef Adames het volgende:
[..]
Zeuven is juist noordelijker. Hoor het hier nooit, en juist wel genoeg hollanders.
Mee eens! doe dan gwn lekker HOUDOE! das stukke beter!quote:Op vrijdag 18 december 2009 03:09 schreef KosterT het volgende:
Limburgs
Ehm, ja.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:03 schreef lelouch het volgende:
Gewoon antwoorden met; iie
Of ben ik weer de enige die deze grap snapt
Dat wilde ik ook doen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |