Opvoeden? Bah, nee.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
ZIt je ons nu op te voeden?Ik vind het wel goed om er naar te vragen, dan zie je het ook van de andere kant. En dat kan er weer voor zorgen dat je het meer gaat waarderen.
Ik wilde ook zeker niemand afzeiken. Of opvoeden.quote:Mijn 'ik begrijp het niet' was niet bedoeld om af te zeiken, maar meer van: leg eens uit, ik begrijp niet wat er zo bijzonder aan is.
Zeg je tegen iemand die pedagogiek studeert.quote:
Ik vroeg me gisteren toen ik het las echt af...quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:24 schreef Nembrionic het volgende:
"Arbeit macht frei"-bord gestolen, Nu.NL kopt een alinea met "Spoorloos"
Het is uniek. En het is een statement.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:27 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik vroeg me gisteren toen ik het las echt af...
wat je moet met zo'n bord.
Ja er werd gelijk gesteld dat het door neo-nazis gestolen was maar er zijn nu eenmaal dwazen die denken grappig te zijn. Het is inderdaad bijzonder triestquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:29 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind het vooral getuigen van slechte smaak - als het om en grap gaat. Ook als het niet om een grap gaat trouwens.
Ja maar je kan hem nu moeilijk aan je gevel gaan hangen nu iedereen weet dat ie gestolen is.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is uniek. En het is een statement.
Koper was destijds ook duur. Is gewoon van staal. Koper zou ook groen zijn en het bord is zwartquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:32 schreef Etcetera het volgende:
Het zal me worst zijn wie zoiets jat, bruin, blank, grijs, pimpelpaars met stippen, het is inderdaad simpelweg triest.
Ik vroeg me wel af of dat ding van koper zou zijn gemaakt
Jij werkt voor Nu.NL?quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:43 schreef MadMaster het volgende:
Wie die diefstal op z'n geweten heeft, spoort niet, wat de reden ook mag zijn.
Mochten ze de dader vinden dan lijkt me een jaartje taakstraf in het kamp zelf wel gepast...
Nah, ik was flauw bezigquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, zeggen ze daar hetzelfde dan?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hihi waarschijnlijk is galesburg in de lente de thuisbasis voor Circus Knox
Men gaat sollicteren bij mijquote:
Oh zoquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Men gaat sollicteren bij mij
Ja ik heb de stoute schoenen aangetrokken. Jep, Knox wil me o.a. finacieel steunenquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh zo
Krijg je ook een budget?
Relax zo'n schoolquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja ik heb de stoute schoenen aangetrokken. Jep, Knox wil me o.a. finacieel steunen
het eerst nog maar eens zien gebeurenquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Relax zo'n school
Goed, daar betaal je dan ook wel voor(of je ouders dan) maar er zijn maar weinig scholen(hier in NL) waar je zoiets voor elkaar krijght EN een budget.
yak!quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:18 schreef Soempie het volgende:
En m'n eerste gedachte was: gatver, koude thee! Snel doorslikken.
yak!quote:
Ja maar ik heet geen Charlotte hequote:Op vrijdag 18 december 2009 21:43 schreef Nembrionic het volgende:
Dan moet je er gewoon Lot of Charlotte van maken. Lijkt me volkomen normaal.
Nee, maar Charlotte is tenminste een naam die ze in 1 keer goed uit kunnen spreken en Lotte is daar natuurlijk een natuurlijke afgeleide van Charlotte. Je naam is wel je naam maar je stoort je eraan, dus tjaquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja maar ik heet geen Charlotte he
Lot misschien, maar mn naam is toch mn naam. Ze doen hun best, wordt vaak iiets van loatha als ik het goed probeer uit te leggen
William naar Bill vind ik ook een mooie. En er zijn al genoeg Charlottes hier, ik ga niet van een unieke naam naar een allrounder, haha. Ik laat ze gewoon lekker oefenen en vind het wel schattig, alleen maar soms irritantquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, maar Charlotte is tenminste een naam die ze in 1 keer goed uit kunnen spreken en Lotte is daar natuurlijk een natuurlijke afgeleide van Charlotte. Je naam is wel je naam maar je stoort je eraan, dus tja
Ik vind het trouwens veel gekker dat ze Robert afkorten naar Bob.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:17 schreef Soempie het volgende:
pff, ben bezig met m'n surprise (doen we met kerst). Komt eerst m'n zus op msn, waardoor ik met m'n trui in de verf hang en alles onder smeer. Vervolgens spreekt een vriend me aan op msn, waardoor ik per ongeluk een slok uit m'n verfwater nam (ipv m'n thee).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |