waar heb je uitgehangen?quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:40 schreef De_Hertog het volgende:
GoedemiddagBen ook weer terug. Hier nog wat gebeurd?
Je verwart me nu met Sheep, die is daar vele malen beter in dan ikquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jij was dat volgens mij ja, kunnen wel even wachten tot Tim er is die kan altijd post terug vinden uit weet ik wanneer,
maar die is niet meerquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je verwart me nu met Sheep, die is daar vele malen beter in dan ik
Ik zie niks in een SC deelquote:
Wat gaaf dat je speciaal daarvoor naar Hannover gaat.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:46 schreef De_Hertog het volgende:
Vorige vrijdag in Hannover naar Das Rheingold geweest en de rest van het weekend in de omgeving van de Harz verbleven. Daarna te druk gehad voor Fok
quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dub a dub a dum dum Dub a dub a dum dum dub a dub dub du du du du du du du dum
Dit was nog dichtbij.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat gaaf dat je speciaal daarvoor naar Hannover gaat.
Tof! Mooie operagebouwen daar? Ik ben totaal niet op de hoogte. Maar Dresden moet haast wel mooi zijnquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:15 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dit was nog dichtbij.Voor de volgende drie delen gaan we waarschijnlijk onder andere naar Dresden (Semperoper
) en Bayreuth.
Viel overigens stiekem toch tegen met de afstand, en de vrijdagspits. Maar uiteindelijk waren we precies op tijd aanwezig
Dat kun je wel zeggen:quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Tof! Mooie operagebouwen daar? Ik ben totaal niet op de hoogte. Maar Dresden moet haast wel mooi zijn
visitekaartje is toch 1 minuut werk?quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:32 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, cliente had al andere plannen, dus ben toch de middag vrijmaar goed dat ik nog even belde.
Nu heb ik zin om een sneeuwwandeling te makenmaar moet de poster afmaken en eigenlijk ook mn visitekaartje
OMG!quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:31 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bayreuth is 'ook wel aardig':
[ afbeelding ]
En historisch correcter omdat dat theater mede is ontworpen door Wagner en speciaal ontwikkeld is voor zijn Ringcyclus. Als het gaat lukken gaan we proberen daar tijdens de Bayreuther Festspiele heen te gaan.
En niet zomaar een opera he. Vier uur Wagner.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
OMG!wat een enorm gebouw zeg. Wel echt heel tof om daar naar een opera te gaan
wou net zeggen waar ga je heen dan maar je ging op wintersportvakantie toch?quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:47 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga er zo maar een eind aan breien voor dit jaar
moet het ook nog doen maar er is geen punt in mn directe buurt.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:20 schreef Etcetera het volgende:
En ik heb nog steeds niet m'n OV Chipkaart kunnen activeren
Je kunt ook http://www.omroep.nl/live/3fm/3fm_sr2009_main.asx in VLC plakken, zie je wat meer (denk ik) dan via RTV Noordquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:26 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb de webcam van de grote markt aangezet, wel grappigheel de dag liep er wel wat volk rond, en nu staat er echt een dikke bende mensen voor het glazen huis
Ook niet in een supermarkt? Daar staat sinds deze week bij ons in eentjequote:Op vrijdag 18 december 2009 15:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
moet het ook nog doen maar er is geen punt in mn directe buurt.
niet in mijn wijk.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je kunt ook http://www.omroep.nl/live/3fm/3fm_sr2009_main.asx in VLC plakken, zie je wat meer (denk ik) dan via RTV Noord
[..]
Ook niet in een supermarkt? Daar staat sinds deze week bij ons in eentje
Nee, dat zou afgelopen weekend zijn geweest, maar toen lag ik ziek in bedquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wou net zeggen waar ga je heen dan maar je ging op wintersportvakantie toch?
quote:Palestinian civilians and medics run to safety during an Israeli strike over a UN school in Beit Lahia, northern Gaza Strip early on January 17, 2009. A woman and a child were killed early today in the Israeli strike on the UN-run school in northern Gaza where civilians were sheltering from the fighting, medics and witnesses said. (MOHAMMED ABED/AFP/Getty Images) #
Ik ga het denk ik wel weer volgen via het digitale TV-kanaal 101. Daar kan je dag en nacht de activiteiten in het glazen huis volgen...quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:26 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb de webcam van de grote markt aangezet, wel grappigheel de dag liep er wel wat volk rond, en nu staat er echt een dikke bende mensen voor het glazen huis
Stiekem toch overgestapt op VLC ?quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je kunt ook http://www.omroep.nl/live/3fm/3fm_sr2009_main.asx in VLC plakken, zie je wat meer (denk ik) dan via RTV Noord
[..]
Ook niet in een supermarkt? Daar staat sinds deze week bij ons in eentje
Daar is niks stiekems aan tochquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Stiekem toch overgestapt op VLC ?
Ik snap het ook niet.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:06 schreef Whiteguy het volgende:
Ben hier waarschijnlijk aan het verkeerde adres.. maareeh...
Wat is er nou helemaal zo boeiend aan dat glazen huis en serious request enzo? En waarom er helemaal voor naar Groningen gaan ?
Voor mij is het leuk omdat ik er op 10 minuutjes lopen vanaf woon, en kijken naar al die mensen die daar in mijn stadje voor dat huis staan, geeft een leuke extra dimensiequote:Op vrijdag 18 december 2009 16:06 schreef Whiteguy het volgende:
Ben hier waarschijnlijk aan het verkeerde adres.. maareeh...
Wat is er nou helemaal zo boeiend aan dat glazen huis en serious request enzo? En waarom er helemaal voor naar Groningen gaan ?
Hier ook, maar dat zullen mensen ook wel gehad hebben bij mijn opera-verhaalquote:
Bizarquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:53 schreef Yurithemaster het volgende:
Mooie foto alleen jammer dat het zo ernstig is
[ afbeelding ]
[..]
ZIt je ons nu op te voeden?quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:19 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hier ook, maar dat zullen mensen ook wel gehad hebben bij mijn opera-verhaalDan reageer je dus gewoon even niet, ieder zijn eigen hobby tenslotte. Daardoor lijkt het alsof er alleen maar fans zijn, maar dat valt dus wel mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |