waar heb je uitgehangen?quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:40 schreef De_Hertog het volgende:
GoedemiddagBen ook weer terug. Hier nog wat gebeurd?
Je verwart me nu met Sheep, die is daar vele malen beter in dan ikquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jij was dat volgens mij ja, kunnen wel even wachten tot Tim er is die kan altijd post terug vinden uit weet ik wanneer,
maar die is niet meerquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je verwart me nu met Sheep, die is daar vele malen beter in dan ik
Ik zie niks in een SC deelquote:
Wat gaaf dat je speciaal daarvoor naar Hannover gaat.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:46 schreef De_Hertog het volgende:
Vorige vrijdag in Hannover naar Das Rheingold geweest en de rest van het weekend in de omgeving van de Harz verbleven. Daarna te druk gehad voor Fok
quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dub a dub a dum dum Dub a dub a dum dum dub a dub dub du du du du du du du dum
Dit was nog dichtbij.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat gaaf dat je speciaal daarvoor naar Hannover gaat.
Tof! Mooie operagebouwen daar? Ik ben totaal niet op de hoogte. Maar Dresden moet haast wel mooi zijnquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:15 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dit was nog dichtbij.Voor de volgende drie delen gaan we waarschijnlijk onder andere naar Dresden (Semperoper
) en Bayreuth.
Viel overigens stiekem toch tegen met de afstand, en de vrijdagspits. Maar uiteindelijk waren we precies op tijd aanwezig
Dat kun je wel zeggen:quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Tof! Mooie operagebouwen daar? Ik ben totaal niet op de hoogte. Maar Dresden moet haast wel mooi zijn
visitekaartje is toch 1 minuut werk?quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:32 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, cliente had al andere plannen, dus ben toch de middag vrijmaar goed dat ik nog even belde.
Nu heb ik zin om een sneeuwwandeling te makenmaar moet de poster afmaken en eigenlijk ook mn visitekaartje
OMG!quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:31 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bayreuth is 'ook wel aardig':
[ afbeelding ]
En historisch correcter omdat dat theater mede is ontworpen door Wagner en speciaal ontwikkeld is voor zijn Ringcyclus. Als het gaat lukken gaan we proberen daar tijdens de Bayreuther Festspiele heen te gaan.
En niet zomaar een opera he. Vier uur Wagner.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
OMG!wat een enorm gebouw zeg. Wel echt heel tof om daar naar een opera te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |