Ts opent binnenkort een topic dat hij ernstige problemen heeft met de buren.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:05 schreef popolon het volgende:
Leuk die goede relaties met de buren.
Zet de wekker maar vast.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:15 schreef BerryBoterham het volgende:
Ik heb zo'n voorgevoel dat als ik morgen de deur open trek, mijn Civic daar ineens op bakstenen staat.
wacht maar tot je ooit je airbag nodig hebt en daar alleen confetti uitkomtquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:15 schreef BerryBoterham het volgende:
Ik heb zo'n voorgevoel dat als ik morgen de deur open trek, mijn Civic daar ineens op bakstenen staat.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wacht maar tot je ooit je airbag nodig hebt en daar alleen confetti uitkomt
[..]
[..]
tvpquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:28 schreef STRAWxBARRY het volgende:
[..]
![]()
![]()
Overigens kan ik dit soort acties wel waarderen! Ben benieuwd wanneer, en vooral hóe je buurman je terug gaat pakken
quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:31 schreef remlof het volgende:
Maar je gaat wel gewoon gezellig ouwejaarsavond met je buurman vieren, toch?
proost buurman, *proost*quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:31 schreef remlof het volgende:
Ik zal hem een verse nitraat onder die lelijke snor van hem hangen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:31 schreef remlof het volgende:
trustenquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:39 schreef BerryBoterham het volgende:
Ik zal maar eens gaan slapen, ik laat jullie morgen wel horen wat die koekwaus heeft uitgespookt.![]()
Welterusten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |