Uiteraard man. Je weet tochquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:06 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja, jij hebt er wat anders in zitten
Whehe ja nu heb je jna toch?quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:07 schreef Puala het volgende:
Oh, en wijsgijs, deze moet ook nog vol. Anders kan ik niet slapen
Ik wil ook een ban!quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Die prutser heeft een ban. Heb 'm gelijk gedumpt joh
Dat dusquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:09 schreef Puala het volgende:
[..]
stfu. Ga douchen en slapen en werken huilie.
Vrouwmenschquote:
quote:Top 20 in de StageSC-reeks op 17-12-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 069 DjRex89
02. 045 L.no
03. 034 Puala
04. 031 The_Dean
05. 027 motorbloempje
06. 023 AMDB
07. 017 Bravebart
08. 017 Bootje84
09. 017 Zephyroz
10. 009 PieterBas
11. 008 Stevennn
12. 005 Houniet
13. 005 Kuno_van_Dijk
14. 005 Messenga
15. 002 Luctor.et.Emergo
16. 001 remlof
Reeks-statistieken!
Weltruste!quote:
Ahw. Dan ga maar vast slapen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:15 schreef GlowMouse het volgende:
doe maar niet, vorige keer kreeg ik het de volgende morgen heel druk
Omg, nee, nu moet ik huilen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:17 schreef GlowMouse het volgende:
we doen ook aan preventief ruimen he?
stfu met je geslijm. Weet nog dondersgoed dat JIJ zo nodig moest zeiken een klein jaar terug en als een huilie achter de schermen ging janken.quote:
Die bestond toen nog niet, sukkelquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:23 schreef GlowMouse het volgende:
weet blij dat ik je andere nick toen nog niet kende
Ik ben gewoon aan het wachten tot je opdondert naar je nest zodat ik door kan met dit topic vol gooien.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:26 schreef GlowMouse het volgende:
wel leuk dat ik weer aandacht van je krijg
Trustequote:Op vrijdag 18 december 2009 00:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedenacht![]()
Rond 23:45 uur thuis gekomen van personeelsetentje. De wegen waren goed begaanbaar.Maar nu ga ik slapen, want de wekker gaat weeral om 6:00 uur.
![]()
Ik overload niets. Dat doet jna, homeau.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:26 schreef Isdatzo het volgende:
Paula-overload in dit topic.
Maar euh, waar gaat 't over? Wat heb ik gemist?
Oh hi trouwens. Volgens mij heb ik 10 delen gemist.
Ik zie heul geen JNA in dit topic, waar heeft 'ie zich verstopt danquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik overload niets. Dat doet jna, homeau.
Ja daaaaag, 't is goed met jouquote:En als je 't wilt weten had je maar topics terug moeten lezen toen je hier kwam.
Ocharme toch. Als 't je niet bevalt zoek je maar een ander topicquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:28 schreef Puala het volgende:
En isdatzo, stfu, jij bent ook een blauwe en die mot ik hier niet
Dies gebanned, stupid guyquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik zie heul geen JNA in dit topic, waar heeft 'ie zich verstopt dan.
Nee, niet eensquote:[..]
Ja daaaaag, 't is goed met jou![]()
.
Ongesteld?
Hmpf, ik zat hier eerder. Tief jij maar mooi op.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ocharme toch. Als 't je niet bevalt zoek je maar een ander topic.
Ain't gonna happen. Ik blijf lekker.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Hmpf, ik zat hier eerder. Tief jij maar mooi op.
Lees je topics door. Wil jij nou echt door voor mod?quote:
Ja man. Kijk in de spiegel ofzo.quote:[..]
Oh, dus het kan nog erger?
Waarom dat?quote:
NOU EN IK GA OOK NIET WEGquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ain't gonna happen. Ik blijf lekker.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Pavla![]()
Jij ook alvast weltrusten.
Eh.. nee?quote:
Neuh, ik doe alsof.quote:Wil jij nou echt door voor mod?
Hhihihihihihi paula hihi maakt hihihihi basisschool hihi grapjes..quote:[..]
Ja man. Kijk in de spiegel ofzo.
Kap eens.quote:
Ooooooh.quote:
Dan ga je shredder, zonder ban.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:33 schreef Puala het volgende:
straks kom ik nog aan een reeks waar je u tegen zegt terwijl jullie online zijn
Ik zou dr gewoon bannen, nu is het wel klaarquote:
Niet eensquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:35 schreef Isdatzo het volgende:
Zeg paula, ben je bezopen of zo? Dat je zo kinderachtig doet?
Gelukkig heb je altijd je andere account nogquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gelukkig heb je altijd je andere 8 accounts nog
Ik kom hier niet speciaal voor jou hoor. Don't flatter yourself.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:37 schreef Puala het volgende:
Best tof. In tijd van een half uur weet ik 2 blauwe en een admin naar dit topic te slepen. Hoe lang moet ik doorgaan voor de hele crew hier zit?
Te lang.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:37 schreef Puala het volgende:
Best tof. In tijd van een half uur weet ik 2 blauwe en een admin naar dit topic te slepen. Hoe lang moet ik doorgaan voor de hele crew hier zit?
Dan niet meer hoorquote:
Jaquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik gok idd niet dat ik dat ga redden. Dan is het gewoon account puala, klik, delete
Like I care?quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:39 schreef Isdatzo het volgende:
Zeg paula, volgens mij ben ik niet de enige die je irritant vindt.
Nou dat is moeilijkquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Als jij ze alle 8 gevonden krijgt, respect
quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:37 schreef Puala het volgende:
error, fail. Nee dus.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou dat is moeilijk
Paula./Paula/Paula../Puala./Puala/Puala../Paulala/Pualala
quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Als jij ze alle 8 gevonden krijgt, respect
Ik weet er nog wel een paar. Ook 1 waarmee ze allee..... weet je, laat maarquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou dat is moeilijk
Paula./Paula/Paula../Puala./Puala/Puala../Paulala/Pualala
Laat dat idd maar.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik weet er nog wel een paar. Ook 1 waarmee ze allee..... weet je, laat maar.
quote:
Alleen in KPD postte, idd.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik weet er nog wel een paar. Ook 1 waarmee ze allee..... weet je, laat maar.
Euhm, ja.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Postte? Is ze daarmee opgehouden dan?
Geen idee, ik kom (hihi) nooit meer in KPD.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Postte? Is ze daarmee opgehouden dan?
Ja dus.quote:
Msnen?quote:
Noem het beestje dan gewoon gelijk bij de naam jaquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jammer dat iemand zich 't topic nogal toegeëigend heeft.
Idd.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Alsof niet meteen duidelijk is wie ik bedoel.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Noem het beestje dan gewoon gelijk bij de naam ja
Huilie.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Alsof niet meteen duidelijk is wie ik bedoel.
Whihihihiih, heb je 't zelf ook eens door, wihihihi.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
kijken of dit topic nog volkomt vandaagquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Whihihihiih, heb je 't zelf ook eens door, wihihihi.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Whihihihiih, heb je 't zelf ook eens door, wihihihi.
Ah man, donder toch op.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zelfkennis, dat siert je dan wel weer.
En dan de volgende ochtend je eigen posts verwijderen en jezelf laten bannen? Ik ben voorquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:47 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
kijken of dit topic nog volkomt vandaag
Misschien moet je maar gewoon lekker gaan slapen en dromen over je studioquote:
Gaat je wel kostenquote:
Goed plan manquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En dan de volgende ochtend je eigen posts verwijderen en jezelf laten bannen? Ik ben voor
Doe 't zelfquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Misschien moet je maar gewoon lekker gaan slapen en dromen over je studio
Neuh, krijg je zonder geld ook wel weggetreiterd.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gaat je wel kosten. Ik wil je m'n rekeningnummer wel PM'en als je er geld voor over hebt.
*boksquote:
Try me.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Neuh, krijg je zonder geld ook wel weggetreiterd.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Bart die over jouw studiootje gaat dromen? Lijkt me vrij sterk.
Euh, natte droom is het dan nog altijd he.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Studio met Paula erinquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
quote:
Vrees van welquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:54 schreef The_Dean het volgende:
Maar Isdatzo, dan heb je afgelopen tijd ook al die brute Porsches gemist die ik gepost heb
Jammer manquote:
Niet op Fok.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jammer man![]()
Waar de fuck was je dan!
Porsches zijn bruutquote:
Je had een ban?quote:
Niet hopenquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Euh, natte droom is het dan nog altijd he.
Kunnen we niet een petitie tekenen ofzo?quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:57 schreef Puala het volgende:
[..]
fuck man, moeten ze met glow ook nodig doen.
Start 'm maar, ik teken welquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kunnen we niet een petitie tekenen ofzo?
Ben net wakkerquote:
Noesquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee man, gelijk voor de trein springen
Egoïstisch.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee man, gelijk voor de trein springen
Lekker slapen dudequote:
Als het dan toch moet.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:06 schreef Puala het volgende:
[..]
En degene die je vind gaat dankjewel zeggen? Denk 't ook niet
Werd tijd.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:06 schreef GlowMouse het volgende:
volgens mij liggen alle blauwen bijna op bed
Welterustenquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:06 schreef Isdatzo het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel naar bed alleen dit topic is veel te vermakelijk. Dilemma.
ja man, donder op.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:06 schreef GlowMouse het volgende:
volgens mij liggen alle blauwen bijna op bed
quote:
Maar jij gaat toch nog niet slapen?quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:09 schreef Puala het volgende:
the_dean, ik wil ook een kusje *stampvoet*
Verdien je dan alleen een kusje?quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar jij gaat toch nog niet slapen?
Nee hoor, jij wanneer je wilquote:
Is goedquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zal hem volgende keer ff geven voor je
ik heb een date met Puala wil jij ook komen?quote:
quote:
Zeg man, 't hoeft geen orgie te worden jaquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:16 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
ik heb een date met Puala wil jij ook komen?
moet passen hoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Zeg man, 't hoeft geen orgie te worden ja
Maar Isdatzo is een van de twee wel coole modsquote:
Jeah surequote:Op vrijdag 18 december 2009 01:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar Isdatzo is een van de twee wel coole mods
quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar Isdatzo is een van de twee wel coole mods
Dan nietquote:
nu denkt ze dat ik met jou heb zitten pratenquote:
quote:
Alsof ontkennen zin heeftquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:19 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
nu denkt ze dat ik met jou heb zitten praten
het schijnt een marteling te zijnquote:
Daar heb ik nog niet geredenquote:
Geloof ik niks vanquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:20 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
het schijnt een marteling te zijn
Nee man, dat was vanmiddag. Nu is de 2e ronde, dan moet je lief en soft doenquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:20 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
het schijnt een marteling te zijn
Geloof me, Spaquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Daar heb ik nog niet gereden.
Staat wel op de planning voor volgend jaar. ENNNN 't nieuwe circuit van Mettet is al geboekt
.
En romantisch?quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee man, dat was vanmiddag. Nu is de 2e ronde, dan moet je lief en soft doen
doe jij dan ook lief en soft?quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee man, dat was vanmiddag. Nu is de 2e ronde, dan moet je lief en soft doen
Circuitsquote:
Wel een paar keer gekeken. Schijnt idd een heel leuk circuit te zijn. Dikke kans dat 't binnenkort voorbij is hè.quote:
Ze doet altijd liefquote:
Zolder ligt zo'n beetje in mijn voortuinquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Circuits
Ik wil er later een in mijn achtertuin
Ja, dat is echt kut!quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wel een paar keer gekeken. Schijnt idd een heel leuk circuit te zijn. Dikke kans dat 't binnenkort voorbij is hè.
Dichtst bij is voor mij Assen. Hebben ze daar ook van die vrij rijden dagen?quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zolder ligt zo'n beetje in mijn voortuin. 60km rijden.
*warme gloed van binnenquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja man, kaarsjes en rozenblaadjes ftw.
Dat ding ligt er al fucking decennia en nu gaan ze ineens lopen janken. Wtf, je gaat zelf naast een circuit wonen godverdommequote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:23 schreef Puala het volgende:
Was vet kinky vanmiddag. Hij bloedde zelfs joh
Ja man. Moest ehbo verlenen. Zo niet geil. Heb je kinky outfitje aan.. sta je daar met die oranje EHBO doosquote:
Ja, net zoiets al in Leeuwarden... naast het vliegveld gaan wonen en twee weken later beginnen met klagen dat die F16's zo'n herrie maken.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat ding ligt er al fucking decennia en nu gaan ze ineens lopen janken. Wtf, je gaat zelf naast een circuit wonen godverdomme. Is toch niet te geloven
.
Joah, zie: http://www.motorsportlifestyle.nl/dataenprijzen.asp bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dichtst bij is voor mij Assen. Hebben ze daar ook van die vrij rijden dagen?
Zusterpakjequote:Op vrijdag 18 december 2009 01:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja man. Moest ehbo verlenen. Zo niet geil. Heb je kinky outfitje aan.. sta je daar met die oranje EHBO doos
Ik rij geen cups.... wil gewoon eens lekker rammen met de Jetta.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Joah, zie: http://www.motorsportlifestyle.nl/dataenprijzen.asp bijvoorbeeld.
En als je ZAC of KNMV-cup rijdt kom je er ook.
Oh man, maak me geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik rij geen cups.... wil gewoon eens lekker rammen met de Jetta.
Vrij duur nog? Of ben ik gewoon te blut?quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Joah, zie: http://www.motorsportlifestyle.nl/dataenprijzen.asp bijvoorbeeld.
En als je ZAC of KNMV-cup rijdt kom je er ook.
Ook goedquote:
Wil je eens een rondje mee?quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh man, maak me geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek
Vrij duur jaquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vrij duur nog? Of ben ik gewoon te blut?
Niet als ik rijquote:
quote:
quote:
Dan dus even een paar rondjes nietquote:
Dat dus vooral ja. Je moet niet denken dat je mijn plek in kan nemenquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dan dus even een paar rondjes niet
Picsquote:
Whut, da's vreemdgaanquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dan dus even een paar rondjes niet
Jouw plek is 't aanrecht.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat dus vooral ja. Je moet niet denken dat je mijn plek in kan nemen
*legt Porsche matten even uit de autoquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jouw plek is 't aanrecht. in den bosch
Heul niet. Met medeweten van de ander is dat geen vreemdgaanquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
*legt Porsche matten even uit de auto
Wel netjes voorstellenquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heul niet. Met medeweten van de ander is dat geen vreemdgaan
Nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:31 schreef The_Dean het volgende:
En trouwens, zo vreemd is Puala niet!
quote:
Dean, aangenaam.quote:
Valt best meequote:
Dat.quote:
ik dacht dat ik de enige was voor jouquote:
quote:
Ik dacht dat jij naar bed wasquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:34 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
ik dacht dat ik de enige was voor jou
Gozer, jij bent lelijk en een huilie.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:34 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
ik dacht dat ik de enige was voor jou
daarom viel je op mijquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Gozer, jij bent lelijk en een huilie.
ja ben nu echt wegquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:36 schreef Isdatzo het volgende:
Respect voor die gast op de TZ250. Die kan wel een partijtje sturen zeg
.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee man, hij is aan 't fappen op deze sc.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:35 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
daarom viel je op mij
[..]
ja ben nu echt weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |