Is goedquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zal hem volgende keer ff geven voor je
ik heb een date met Puala wil jij ook komen?quote:
quote:
Zeg man, 't hoeft geen orgie te worden jaquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:16 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
ik heb een date met Puala wil jij ook komen?
moet passen hoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Zeg man, 't hoeft geen orgie te worden ja
Maar Isdatzo is een van de twee wel coole modsquote:
Jeah surequote:Op vrijdag 18 december 2009 01:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar Isdatzo is een van de twee wel coole mods
quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar Isdatzo is een van de twee wel coole mods
Dan nietquote:
nu denkt ze dat ik met jou heb zitten pratenquote:
quote:
Alsof ontkennen zin heeftquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:19 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
nu denkt ze dat ik met jou heb zitten praten
het schijnt een marteling te zijnquote:
Daar heb ik nog niet geredenquote:
Geloof ik niks vanquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:20 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
het schijnt een marteling te zijn
Nee man, dat was vanmiddag. Nu is de 2e ronde, dan moet je lief en soft doenquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:20 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
het schijnt een marteling te zijn
Geloof me, Spaquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Daar heb ik nog niet gereden.
Staat wel op de planning voor volgend jaar. ENNNN 't nieuwe circuit van Mettet is al geboekt
.
En romantisch?quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee man, dat was vanmiddag. Nu is de 2e ronde, dan moet je lief en soft doen
doe jij dan ook lief en soft?quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee man, dat was vanmiddag. Nu is de 2e ronde, dan moet je lief en soft doen
Circuitsquote:
Wel een paar keer gekeken. Schijnt idd een heel leuk circuit te zijn. Dikke kans dat 't binnenkort voorbij is hč.quote:
Ze doet altijd liefquote:
Zolder ligt zo'n beetje in mijn voortuinquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Circuits
Ik wil er later een in mijn achtertuin
Ja, dat is echt kut!quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wel een paar keer gekeken. Schijnt idd een heel leuk circuit te zijn. Dikke kans dat 't binnenkort voorbij is hč.
Dichtst bij is voor mij Assen. Hebben ze daar ook van die vrij rijden dagen?quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zolder ligt zo'n beetje in mijn voortuin. 60km rijden.
*warme gloed van binnenquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja man, kaarsjes en rozenblaadjes ftw.
Dat ding ligt er al fucking decennia en nu gaan ze ineens lopen janken. Wtf, je gaat zelf naast een circuit wonen godverdommequote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:23 schreef Puala het volgende:
Was vet kinky vanmiddag. Hij bloedde zelfs joh
Ja man. Moest ehbo verlenen. Zo niet geil. Heb je kinky outfitje aan.. sta je daar met die oranje EHBO doosquote:
Ja, net zoiets al in Leeuwarden... naast het vliegveld gaan wonen en twee weken later beginnen met klagen dat die F16's zo'n herrie maken.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat ding ligt er al fucking decennia en nu gaan ze ineens lopen janken. Wtf, je gaat zelf naast een circuit wonen godverdomme. Is toch niet te geloven
.
Joah, zie: http://www.motorsportlifestyle.nl/dataenprijzen.asp bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dichtst bij is voor mij Assen. Hebben ze daar ook van die vrij rijden dagen?
Zusterpakjequote:Op vrijdag 18 december 2009 01:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja man. Moest ehbo verlenen. Zo niet geil. Heb je kinky outfitje aan.. sta je daar met die oranje EHBO doos
Ik rij geen cups.... wil gewoon eens lekker rammen met de Jetta.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Joah, zie: http://www.motorsportlifestyle.nl/dataenprijzen.asp bijvoorbeeld.
En als je ZAC of KNMV-cup rijdt kom je er ook.
Oh man, maak me geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik rij geen cups.... wil gewoon eens lekker rammen met de Jetta.
Vrij duur nog? Of ben ik gewoon te blut?quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Joah, zie: http://www.motorsportlifestyle.nl/dataenprijzen.asp bijvoorbeeld.
En als je ZAC of KNMV-cup rijdt kom je er ook.
Ook goedquote:
Wil je eens een rondje mee?quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh man, maak me geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek
Vrij duur jaquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vrij duur nog? Of ben ik gewoon te blut?
Niet als ik rijquote:
quote:
quote:
Dan dus even een paar rondjes nietquote:
Dat dus vooral ja. Je moet niet denken dat je mijn plek in kan nemenquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dan dus even een paar rondjes niet
Picsquote:
Whut, da's vreemdgaanquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dan dus even een paar rondjes niet
Jouw plek is 't aanrecht.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat dus vooral ja. Je moet niet denken dat je mijn plek in kan nemen
*legt Porsche matten even uit de autoquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jouw plek is 't aanrecht. in den bosch
Heul niet. Met medeweten van de ander is dat geen vreemdgaanquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
*legt Porsche matten even uit de auto
Wel netjes voorstellenquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heul niet. Met medeweten van de ander is dat geen vreemdgaan
Nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:31 schreef The_Dean het volgende:
En trouwens, zo vreemd is Puala niet!
quote:
Dean, aangenaam.quote:
Valt best meequote:
Dat.quote:
ik dacht dat ik de enige was voor jouquote:
quote:
Ik dacht dat jij naar bed wasquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:34 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
ik dacht dat ik de enige was voor jou
Gozer, jij bent lelijk en een huilie.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:34 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
ik dacht dat ik de enige was voor jou
daarom viel je op mijquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Gozer, jij bent lelijk en een huilie.
ja ben nu echt wegquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:36 schreef Isdatzo het volgende:
Respect voor die gast op de TZ250. Die kan wel een partijtje sturen zeg
.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee man, hij is aan 't fappen op deze sc.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:35 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
daarom viel je op mij
[..]
ja ben nu echt weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |