Ik ben dit jaar 20kg kwijt geraakt door stress, van 95 naar 75kg. Zit nu op 82, dus gaat goedquote:Op donderdag 17 december 2009 23:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Niet oeverdadig schransen zoals 90% van de Nederlanders? Hier komt het gourmetstel weer te voorschijn.
Komen nog 8 vrienden die blijven eten dus dat gaat gezellig worden.
Per ongeluk afvallen is toch nooit erg? Zolang het niet door ziekte of stress is ofzo.
(neemt nog een stukje chocoladecake)
Dit jaar van 70 naar 57 en nu weer richting 63 bij 1m78quote:Op donderdag 17 december 2009 23:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar 20kg kwijt geraakt door stress, van 95 naar 75kg. Zit nu op 82, dus gaat goed
Ooh wat lekker, ik wil ook een sauna thuisquote:Op donderdag 17 december 2009 23:13 schreef KRIBBET het volgende:
De sauna staat warm te worden, eerst de honden uitlaten en dan even lekker zweten.
Tot straks
Ik wil naar 85, da's perfect voor m'n lengte en lichaamsbouwquote:
Sauna is echt heerlijk, zeker in deze tijdquote:Op donderdag 17 december 2009 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ooh wat lekker, ik wil ook een sauna thuis![]()
Met Davos olie.
55kg bij 1.68.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wil naar 85, da's perfect voor m'n lengte en lichaamsbouw
* remlof trekt nog een zak chips open
Wat heeft een magnum met eten te makenquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
55kg bij 1.68.
*neemt nog een lekkere Magnum voor het slapen gaan*
Truste all
Een ijsje jaquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wat heeft een magnum met eten te maken[ afbeelding ]
En dat voor het slapen gaan en in de winter?quote:
Ja, die is ook heerlijkquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:16 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En dat voor het slapen gaan en in de winter?![]()
Koud biertje oke, maar ijs, mij te koud.
Maar anders die met witte chocola en aardbeien, weet de naam niet maar die is erg lekker!
Welterusten!quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, die is ook heerlijk![]()
En nu echt lekker pitten,truste
Ik wil naar 80, en dan naar 90, en dan wellicht 100quote:Op donderdag 17 december 2009 23:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wil naar 85, da's perfect voor m'n lengte en lichaamsbouw
* remlof trekt nog een zak chips open
Waar lees jij iets over eten?quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wat heeft een magnum met eten te maken[ afbeelding ]
http://shop.tootimid.com/fun-factory-magnum-dildo.aspx
Ja! Ik heb gister haast een beetje in een roes geleefd. Het was zo'n leuke dag!quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:05 schreef tuinfluiter het volgende:
Goedemorgen.
Gefeliciteerd Liesje, wat zie je er tevreden uit. Fijn gevoel zo'n mooie 7.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:06 schreef liesje1979 het volgende:
Ja! Ik heb gister haast een beetje in een roes geleefd. Het was zo'n leuke dag!
En nu heb ik zin in school want we gaan het tentamen nabespreken.
Als ik een onvoldoende had gehad had ik daar ws minder zin in gehad
Mompelt iets van: vroeg, u scherp zijn en het was laat en nu is het weer vroeg.quote:Op vrijdag 18 december 2009 07:48 schreef D. het volgende:
[..]
Waar lees jij iets over eten?
Ik lees 'nemen'
Ik ben altijd scherp 's morgens, ik heb geen koffie nodig om wakker te wordenquote:Op vrijdag 18 december 2009 08:24 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mompelt iets van: vroeg, u scherp zijn en het was laat en nu is het weer vroeg.
Koffie!
Dat denk ik ook, daar houden we wel rekening mee hoor, met ons enthousiasmequote:Op vrijdag 18 december 2009 08:09 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja .
Die andere die niet bij het groepje van vier zitten voelen zich ws iets anders.
Ik heb het in de gatenquote:Op vrijdag 18 december 2009 08:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben altijd scherp 's morgens, ik heb geen koffie nodig om wakker te worden
Gelukkig was er een volgende straatquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:28 schreef Deisyy het volgende:
Het was vanmorgen nog gladder op de weg dan gisteren![]()
Ik wilde hier de straat inrijden, remde af en glee gewoon door, dus de volgende straat maar ingereden
Remmen met 80 kilometer per uur is altijd lastigquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:28 schreef Deisyy het volgende:
Het was vanmorgen nog gladder op de weg dan gisteren![]()
Ik wilde hier de straat inrijden, remde af en glee gewoon door, dus de volgende straat maar ingereden
Ik wil ook een sauna!quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:21 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb het in de gatenIk wel, zeker als de nacht maar 4 uurtjes was.
Maar sauna staat aan daarna de onder de douche en lekker mijn bedje nog even opzoeken (links in de hoek)
Ik reed denk ik een kilometer of 40, echt hèquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Remmen met 80 kilometer per uur is altijd lastig
Of eerst in de sneeuw rollen en daarna de sauna inquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik wil ook een sauna!En daarna in de sneeuw rollen.
Dat laatste sla ik even over, een warme douche en warm waterbed lijkt mij een stuk beter!quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik wil ook een sauna!En daarna in de sneeuw rollen.
Ik geloof je op je blauwe ogenquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik reed denk ik een kilometer of 40, echt hè
die denkt echt dat ze 30 is ofzo.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:36 schreef KRIBBET het volgende:
Ongelooflijk....Patricia Paay (60) heeft kinderwens
Die moeten ze nu echt achter een groot wit hek gooien
Moet je wel sneeuw hebbenquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of eerst in de sneeuw rollen en daarna de sauna in![]()
Vorig jaar zat in met kerst een week in een huisje met sauna, zo lekker
Het zou gewoon verboden moeten worden, die eierstokken liggen al jaren te rotten evenals de baarmoeder,daar kan nooit iets normaals uitkomenquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
die denkt echt dat ze 30 is ofzo.Nou ja, voor de buitenkant hebben ze conserveringsmiddelen genoeg, vraag me of of dat voor haar eierstokken ook geldt.
Gelukkig hoef je volgend jaar niet meer een minimaal aantal uren te werkenquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vanmorgen een artikel in de NRCnext dat de werkloosheid lager uitvalt doordat veel werklozen besluiten als ZZP'er aan de gang te gaan. Maar die markt ligt weer volledig op z'n gat.
Daardoor zijn de economische resultaten veel beter (qua statistieken) dan 't in werkelijkheid is (de arme ZZP'ers komen nergens in de statistieken voor).
Jezus, dat is wel heftig hoor. 20kg!quote:Op donderdag 17 december 2009 23:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar 20kg kwijt geraakt door stress, van 95 naar 75kg. Zit nu op 82, dus gaat goed
Oi, niet terug gelezen, maar dit is wel heel heftig zeg!quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Jezus, dat is wel heftig hoor. 20kg!![]()
Gelukkig dat het nu weer beter gaat. Arm relmoppie toch.
Watwatwat?!quote:
Gewoon een echt gesprek voor een echte baan. Dat lesgeven is vooral leuk maar is geen baan. Na zoveel afwijzingen is het gewoon een verademing dat ze met je willen praten. Het is een beetje raar aan komen waaien maar toch! Yay!quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:26 schreef Noek het volgende:
Gewoon een echt gesprek voor een echte baan. Dat lesgeven is vooral leuk maar is geen baan. Na zoveel afwijzingen is het gewoon een verademing dat ze met je willen praten. Het is een beetje raar aan komen waaien maar toch! Yay!
Oeh!! tof! Nou ja, maakt niet uit toch, hoe het aan komt waaien, als het maar komt!quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Gewoon een echt gesprek voor een echte baan. Dat lesgeven is vooral leuk maar is geen baan. Na zoveel afwijzingen is het gewoon een verademing dat ze met je willen praten. Het is een beetje raar aan komen waaien maar toch! Yay!
Hoera voor de kerstvakantiequote:Op vrijdag 18 december 2009 10:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oeh!! tof! Nou ja, maakt niet uit toch, hoe het aan komt waaien, als het maar komt!oké, ik moet nu echt naar buiten met deze of gene
ik ben de ruzies nu wel zat ja.
bijna?quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:29 schreef CarOnline het volgende:
Wel genoeg om bijna op je muil te gaan op 't schoolplein, dat dan weer wel
Heuj! da's nie goed nie. alles nog heel fraulein?quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:29 schreef CarOnline het volgende:
Yay voor de baan van Noek
![]()
Morninque![]()
Buuv tis echt bizar! Alsof je op de noordpool woont. Nou scheelt het ook niet zo heul veul maar, jee, bizar!
Hier ligt bijna niks!
Wel genoeg om bijna op je muil te gaan op 't schoolplein, dat dan weer wel
Ja ik deed even een driedubbele axel en een flikflak a la carte en zo bleef ik nog net staanquote:
Jij gaat een zeer geslaagde zzp-er worden, for sure!quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:29 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Kun je er meer over uitweiden? Welke richting enzo?
Voordat ik een kansloze zzp-er word.
quote:
Ja bijna he!quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Heuj! da's nie goed nie. alles nog heel fraulein?![]()
![]()
Ja joh, het is echt heel raar. En nu schijnt de zon. Ga toch maar even mijn zonnebril opzoeken.(sorry Noek
)
Zijn ze wéér vrij?quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hoera
![]()
En gewoon al de tweede dagWant ja, ze hadden nog naar school gemoeten vanmorgen.
Ja, hier zijn ze ook naar school, met een kerstbrunch onder den arm.quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hoera
![]()
En gewoon al de tweede dagWant ja, ze hadden nog naar school gemoeten vanmorgen.
Krijg je geen zomervakantie gevoel hier van dan?quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:35 schreef Noek het volgende:
Hi heks!
Je huis wordt wel allejezus smerig van dit weer hè. Ik heb een rode loper aan handdoeken in de gang en nog overal shit. Bah! Ik ben er al wel klaar mee met die sneeuw. Nu al!
Ik mag dat want ik ben de Koningin. Dat zei meneer toen hij mijn auto aan het uitgraven was en ik zo warm die auto in kon stappen. Ik wuifde nog wel even naar het volk voor ik vertrok natuurlijk. Meneer was het volk maar toch, het idee hè.quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
8 weken zeuren om sneeuw en nu er al weer klaar mee zijn.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:38 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Krijg je geen zomervakantie gevoel hier van dan?
Oh ja cool. Vroeger ging ik zo rondjes draaien met de auto maar dat doe ik niet meer.quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:39 schreef Laysa het volgende:
Wat een gekken hier zeg....lig ik nog in mn bed daarstraks... Hoor ik buiten wat buurmannen(jongens) joelen...Zo van jaaaaaaaaa extra gas....en dus hoor je een auto extra gas geven en slippen ...en toen....BOEMMMMM......
...en toen hoorde je 1 jongen zeggen....O.....
![]()
Ben blij dat het nirt mijn auto was
Jups.quote:
Pas je opquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh ja cool. Vroeger ging ik zo rondjes draaien met de auto maar dat doe ik niet meer.
Nou ja, misschien vanavond nog eventjes dan.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Jups.
Oh en vertel maar niks nog ff want Karma is een bitch. Echt. Gister met oudste zoon naar de super. en hij helemaal blij over de sneeuw enzo dus hij maakt een sprongetje en BAF!! echt keihard onderuit. dus ik sta m zo hartelijk uit te lachen, want zo ben ik, ga ik toch bijna in een spagaat zeg!en daarna nog 2 keer bijna.
Jamaar. het is zovéél in een keer.quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
8 weken zeuren om sneeuw en nu er al weer klaar mee zijn.
En naar je grote teen moet je altijd luisteren!quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:33 schreef Noek het volgende:
Jij gaat een zeer geslaagde zzp-er worden, for sure!![]()
Nee, ik zeg nog niks openbaar want mijn grote teen zegt dat het ongeluk brengt. Echt!Ik geloof dat, sneue kut nananana.
Hoe is het met jou, lig je er wakker van of aan het gas met ze?
Ik zie 't je ook echt doenquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:41 schreef debuurvrouw het volgende:
Jups.
Oh en vertel maar niks nog ff want Karma is een bitch. Echt. Gister met oudste zoon naar de super. en hij helemaal blij over de sneeuw enzo dus hij maakt een sprongetje en BAF!! echt keihard onderuit. dus ik sta m zo hartelijk uit te lachen, want zo ben ik, ga ik toch bijna in een spagaat zeg!en daarna nog 2 keer bijna.
Hahaha, ja mooi hè. Altijd mooi om dat kleine spul recht op hun plaat te zien gaan.quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Jups.
Het is ook waargebeurdquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik zie 't je ook echt doen.
Ja, die zijn het leukst! Dat ze nog een beetje doorglijden daarna. Wij gillen dan stiiiii-rike!!quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Hahaha, ja mooi hè. Altijd mooi om dat kleine spul recht op hun plaat te zien gaan.
Gisteren zag je ook allemaal van die dreumes/peuter-gevallen in van die skipakken waggelen en dan gingen ze enthousiast rennen en dan hoppa!Mooie duik, Langoor! roep ik dan altijd. Dat is een Pooh-grapje. Heel stom.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, die zijn het leukst! Dat ze nog een beetje doorglijden daarna. Wij gillen dan stiiiii-rike!!ook heel stom eigenlijk.
Of beetje wankel ventje. Da's van Bambi.
Een halve meter sneeuw, hoe tof, dat heb ik in m'n hele leven gewoon niet meegemaakt. Hoogstens 10cm of zo. En jij maar klagenquote:
Geweldig hè. Ja, je moet ervan houden en ik vind het altijd hilarisch. Als het valt ligt dat ook gelijk helemaal gestrekt alsof er een bulldozer overheen is gegaan. Armen en benen wijd en blèèèèr!quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:03 schreef CarOnline het volgende:
Beetje wiebelig! Das van Bambi![]()
Lara had ook zo'n skipak.
Kon ze alleen maar in vooruit met de armen als een gingerbread mannetje naast zich.
En als ze om wilde kijken kon dat niet want de capuchon was net zo stijf dus keek ze in de capuchon
Jezus en ik vind het hier al heftig hè. Dit is maart revisited. Echt hè.quote:
Ja en dan van die schrale rode wangenquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Geweldig hè. Ja, je moet ervan houden en ik vind het altijd hilarisch. Als het valt ligt dat ook gelijk helemaal gestrekt alsof er een bulldozer overheen is gegaan. Armen en benen wijd en blèèèèr!
Ook nog een sjaal om en dan sjouwt het als the mummy returns part 1253 rond in de wijk.![]()
Het sneeuwt weer.![]()
Ah nee, leuk hoor. Echt.
Doe niet zo blij!quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ker-witte-kerst.html![]()
quote:Bovendien voorspelt Meteo Consult dat zondag en dinsdag de sneeuwlaag wordt aangevuld met meer winterse neerslag. Mogelijk meer dan 5 centimeter.
Ook prima, maar dan alleen met Kerst, dus 2 dagen en dan weg ermeequote:Op vrijdag 18 december 2009 11:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ga verhuizen, aan zee wonen is leuk voor Duitsers maar ik wil sneeuwquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
God heeft gesproken!quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:34 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Doe niet zo blij!
Wanneer zouden Noek en ik meeten?
Nou? ZONDAG EN DINSDAG!!!
En dinsdag ook nog met de Buuv!!!![]()
En wat leest mijn oog???
[..]
Dah ja nie lukke denk'k zo ha![]()
Echt waar hè. Maar het geeft me wel moed, ik kan ook nog op mijn 60e.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:34 schreef Copycat het volgende:
When does the hurting stop?
Patricia Paay (60) heeft kinderwens .
Dat - 15 is goed voor het ijs.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
Komende nacht -15![]()
Knirp, knirp, knirp doen m'n schoenen
Dat wordt een sneeuwmeting, hoe romantischquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:34 schreef CarOnline het volgende:
Wanneer zouden Noek en ik meeten?
Nou? ZONDAG EN DINSDAG!!!
En dinsdag ook nog met de Buuv!!!![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
Mogge.Miiijn god wat ben ik chagerijnig vandaag.
Ergens in de vangrailquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat wordt een sneeuwmeting, hoe romantisch.
Dat schat ik ook wel een beetje inquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dan "Telegraaf"
Ze zal het vast niet zo gezegd hebben
Half Nederland zou jullie wel een lift gevenquote:
Dat is ook. Die kinderen vinden zelf de weg wel. Vergeet het brood niet!quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Half Nederland zou jullie wel een lift geven.
Welja joh meteen beginnen en dan door tot je 60e en als je er een beetje naar leeft, moet om het anderhalf jaar zeker wel lukkenquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:43 schreef Noek het volgende:
Echt waar hè. Maar het geeft me wel moed, ik kan ook nog op mijn 60e.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat is ook. Die kinderen vinden zelf de weg wel. Vergeet het brood niet!
Wij.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wie gaat er dan ook met jengelende kinderen meeten.
Jeld! Veul Jeld!quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:43 schreef Noek het volgende:
[..]
God heeft gesproken!![]()
Mooi kut niet, 2 beugels. Kost dat?
Dat jij zo'n jankerd was hoef je niet te projecteren op onze olijke popjes, snoes!quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wie gaat er dan ook met jengelende kinderen meeten.
Zie je wel, zei ik tochquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:52 schreef Anniebab het volgende:![]()
Tandarts was een fluitje van een cent, ik ben blij....
![]()
![]()
Oh jaquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:52 schreef Noek het volgende:
Dat jij zo'n jankerd was hoef je niet te projecteren op onze olijke popjes, snoes!
Zie je wel!! ben blij voor je en ook gelijk echt wegquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:52 schreef Anniebab het volgende:![]()
![]()
![]()
Te glad om nu te skeeleren, anders had ik ook even gegaan. Veel plezierquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:53 schreef KRIBBET het volgende:
Honden worden onrustig, we gaan het Noorderbos weer opzoeken.
Mooi weer dus camera mee, zou leuk zijn als ze een keertje zouden meewerken en braaf voor een foto gingen zitten![]()
Tot (veel) laters
Jah, jij zei t al...maar nu weet ik hoe t werkt als je een kroon krijgt, t was ff nieuw he???In januari krijg ik de real-one pas hoor.Ik was haast vergeten hoe een knappe tandarts ik had.....nu weet ik t weer....quote:
Waar moet je eigenlijk heen?quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:29 schreef Jian het volgende:
Jullie kunnen me wat met je pokke sneeuw.![]()
nou gelukkig Annie, ben je voor niks bang geweest viel dus allemaal meequote:Op vrijdag 18 december 2009 11:52 schreef Anniebab het volgende:![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou gelukkig Annie, ben je voor niks bang geweest viel dus allemaal mee
Vier uur gaan ze erin en om zeven uur doet Maxima de deur dicht.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:02 schreef Toverheks het volgende:
Weet iemand wanneer het glazen huis van start gaat, wel vandaag maar hoelaat worden ze erin opgesloten, las ook dat Maxima de deur op slot gaat doen.
De grote wegen zijn goed begaanbaar hoor....quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Van Haarlem naar Zeist en weer terug
En dat moet echt? Ga toch niet, klaar opgelost slotje.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Dank je wel, dus ik zit om 4 uur klaarquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vier uur gaan ze erin en om zeven uur doet Maxima de deur dicht.
Oh ja, ook dat nog. Ik geloof niet dat FOK! veel met SR gaat doen dit jaar.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vier uur gaan ze erin en om zeven uur doet Maxima de deur dicht.
Ga jij niet uit de kleren voor het goede doel?quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:07 schreef Noek het volgende:
Oh ja, ook dat nog. Ik geloof niet dat FOK! veel met SR gaat doen dit jaar.
Vorig jaar was het wel leuk.
Ik had al besloten om het even aan te kijken, als het echt slecht is op de wegen vanavond dan cancel ik 'tquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:05 schreef Noek het volgende:
[..]
En dat moet echt? Ga toch niet, klaar opgelost slotje.
Natuurlijk wel. Voor geen goed doel ook wel.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ga jij niet uit de kleren voor het goede doel?
ik dacht al wanneer komt tie?quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ga jij niet uit de kleren voor het goede doel?
Zou ik ook doen....quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik had al besloten om het even aan te kijken, als het echt slecht is op de wegen vanavond dan cancel ik 't
quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:20 schreef Gert het volgende:
Ik haak net op tijd in zie ik.![]()
Joejemiddaj!<-- kop erwtensoep
Fuck dat glazen kankerhuis, dat gehypte gezeur. Oeee hee ze zijn ópgesloten! Wow! Wat een martelaren, jezus is er niets bij!
Ah nee, het is best wel leuk. Even overnieuw. Sorry!
[ afbeelding ] Wat een hééérlijke mooie winterdag voor zo'n sympathiek project[ afbeelding ]
Ga je doen in Zeist dan? Ook dineren? Effe opletten dan.quote:
Ik moet een contract bespreken met een goede klant daar, maar dat kan, volgende week ook wel.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Ga je doen in Zeist dan? Ook dineren? Effe opletten dan.
Ik hang daar morgen ook rond en zoek een puik restaurant.
Volgende week wordt het helemáál Lapland hier, ik zou vandaag maar gaan!quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik moet een contract bespreken met een goede klant daar, maar dat kan, volgende week ook wel.
Vraag me niet naar een Restaurant daar, want verder ben ik er niet bekend. Misschien kan je bij de KNVB wat nassen
Als de wegen vanavond goed zijn en er staat niet te veel file doe ik dat ook. Ander zie ik volgende week wel.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgende week wordt het helemáál Lapland hier, ik zou vandaag maar gaan!
rondjes draaienquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh ja cool. Vroeger ging ik zo rondjes draaien met de auto maar dat doe ik niet meer.
Nou ja, misschien vanavond nog eventjes dan.
Ja dat wordt feest, want Zeist heeft niet echt een eigen station. Het station ligt in niemandsland tussen Zeist en Driebergen in. Los daarvan: wat wás de NS weer betrouwbaar gisteren!quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Als de wegen vanavond goed zijn en er staat niet te veel file doe ik dat ook. Ander zie ik volgende week wel.
Desnoods ga ik dan met de trein,................. ha ha ha, hoor mij nou met de trein
De lichamelijke na zo'n 9 maanden als het goed is, de geestelijke kan levenslang zijnquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:34 schreef Copycat het volgende:
When does the hurting stop?
Patricia Paay (60) heeft kinderwens .
Als het echt Winter wordt zou het me verbazen als ze nog één trein het station uit krijgenquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat wordt feest, want Zeist heeft niet echt een eigen station. Het station ligt in niemandsland tussen Zeist en Driebergen in. Los daarvan: wat wás de NS weer betrouwbaar gisteren!
Ik kan het me niet herinneren, maar hadden ze er vroegâh niet minder last van?quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Als het echt Winter wordt zou het me verbazen als ze nog één trein het station uit krijgen
Dat ging gisteren anders best goedquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Rustig D. het ging niet over ijsdansen
Privatisering hè, dat bevordert de kwaliteit van de dienstverlening enzoquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan het me niet herinneren, maar hadden ze er vroegâh niet minder last van?
Ik vind het woord dienstverlening zo positief klinken, kan dat niet diensthandel of dienstverkopen heten?quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Privatisering hè, dat bevordert de kwaliteit van de dienstverlening enzo
Ik doe mee, richting de saunaquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:57 schreef Jian het volgende:
Maakt het uit hoe ze het noemen, de NS levert het sowieso niet![]()
Ik ga nog een paar rondjes draaien
Héél vroeger, toen er driemaal per week een trein reed op het handjevol trajecten dat Nederland rijk was, lukte het redelijk om volgens de dienstregeling te rijden. Daarna is het bergafwaarts gegaan (waarmee ik niet bedoel dat het snéller ging.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan het me niet herinneren, maar hadden ze er vroegâh niet minder last van?
nou, ik zie haar daar wel voor aanquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dan "Telegraaf"
Ze zal het vast niet zo gezegd hebben
Hadden de honden leuk gevonden, kunnen ze lekker jagenquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Te glad om nu te skeeleren, anders had ik ook even gegaan. Veel plezier
Van Zeist weet ik het niet maar Haarlem is heel goed te doen, behalve bij in de straatquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:02 schreef Jian het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vrijdag heb je ook een kerstboom.
Mooie pot man!quote:
Ik ga er vanuit dat die al uitgedroogd zijn, en zo niet, dat ze dan weinig gezonde eicellen meer produceren, dat begint rond je 40ste al lastig te worden.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
die denkt echt dat ze 30 is ofzo.Nou ja, voor de buitenkant hebben ze conserveringsmiddelen genoeg, vraag me of of dat voor haar eierstokken ook geldt.
Net als tegen Anderlechtquote:
Als je spelbepalende spelers niet opstelt dan krijg je dat.quote:
Blsblablabla.....quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
In Afrika schijnen ook veel bomen te staan, daar heb je net zoveel aan.
Pa belde vorige week, hij kon een kaartje regelen. Ik zou bijna zijn gegaan, tot ie zei dat 't *kuch* 65 euro kosttequote:Op vrijdag 18 december 2009 13:56 schreef Gert het volgende:
Als je spelbepalende spelers niet opstelt dan krijg je dat.
Wat ik overigens minachtend vind naar het in de kou opgedraafde publiek!
65 euro?quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Pa belde vorige week, hij kon een kaartje regelen. Ik zou bijna zijn gegaan, tot ie zei dat 't *kuch* 65 euro kostte.
Wat, voor een wedstrijd die nergens meer over gaat
.
Zou Juventus dit nu ervaren als een zware loting (door de historie), of zijn we al zover afgetakeld dat iedereen weet dat 't NL voetbal in 't slop zit.
Dan moet je er wel bijvertellen wat je voor de 65 euro krijgt, je wordt thuis opgehaald met een limo en op de tribune delen ze champagne uitquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Pa belde vorige week, hij kon een kaartje regelen. Ik zou bijna zijn gegaan, tot ie zei dat 't *kuch* 65 euro kostte.
Wat, voor een wedstrijd die nergens meer over gaat
.
Zou Juventus dit nu ervaren als een zware loting (door de historie), of zijn we al zover afgetakeld dat iedereen weet dat 't NL voetbal in 't slop zit.
Was er een pottenindeling of zo? Heb 't volledig gemist, maar het zijn toch retezware ploegen uit een dito competitiequote:Op vrijdag 18 december 2009 14:14 schreef Gert het volgende:
Twente en PSV hebben ook niet het meest gelukkig geloot overigens, met respectievelijk Werder Bremen en Hamburger SV als opponent.
Nog een weekje en je kan niet meer zonder.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Mam, hij sleet niet?!
Ik denk dat je ze een sleehelling moet laten bouwen.....quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Mam, hij sleet niet?!
Hij zat op een helling.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat je ze een sleehelling moet laten bouwen.....
Vooral van de sneeuw die op het pad en de oprit ligt
Ik geef Twente een grotere kans dan PSV, meer een gevoel. Bij HSV is ene Elia wel erg lekker bezigquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:14 schreef Gert het volgende:
Twente en PSV hebben ook niet het meest gelukkig geloot overigens, met respectievelijk Werder Bremen en Hamburger SV als opponent.
Ah, das wel nasty als de slee niet wil op een hellingquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hij zat op een helling.we hebben geprobeerd een sleebaan te maken, maar geen doorkomen aan joh.
Dat is tenminste een pak sneeuw! Maar jij moet er voor rennen toch?? heb geen kinderen dus weet niet hoe dat werkt, wij werden met sneeuw naar het Kopje van Bloemendaal gebracht of naar Kraantje Lekquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Mam, hij sleet niet?!
Jeuj!!!quote:
Oh, Lavenderr, ik snapte dat bericht van Snakey al niet helemaal.... over Lavanderrquote:
Is er ergens een uitleg voor die afkortingen??quote:
Ja echt, als toch iemand geniaal gecast is, dan is hij het wel.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:25 schreef Copycat het volgende:
Ik moet elke keer weer zo lachen om die geniale snik op het eind:
http://forum.fok.nl/index/forumindexquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:37 schreef KRIBBET het volgende:
Is er ergens een uitleg voor die afkortingen??Ben nieuw en blond vandaar
Ow ik dacht dat het Bloot en Naakt Worstelen wasquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/index/forumindex
Brave New World
BNW is Brave New World, voor de betere samenzweringstheorieën en dat soort spul.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Is er ergens een uitleg voor die afkortingen??Ben nieuw en blond vandaar
Gaat een hele wereld voor me openquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/index/forumindex
Brave New World
Niet teveel lezen, voor je 't zelf in de gate hebt ben je een believerquote:
Dat was een veel betere uitleg geweest iets waar ik wat mee kan doenquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
BNW is Brave New World, voor de betere samenzweringstheorieën en dat soort spul.
Niet voor Blond Nieuw en Warrig
Ja, ik zei vorige week tegen Tom toen ik die reclame zag....quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:38 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja echt, als toch iemand geniaal gecast is, dan is hij het wel.
Ja, echt zo'n sukkel maar wel zo'n goeierd. Dat worden ook bedrijfsleiders bij supermarkten. Ooh, ik vind ze echt altijd schattig, die bij de Mc Donalds ook. Die nemen het zo serieus en dat moet ook, dat is goed maar dan wil ik ze altijd een aai over de bol geven zo van,' Dat doe je goed, jongen!'quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:47 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja, ik zei vorige week tegen Tom toen ik die reclame zag....
Het trucje van de reclame en die man is dat je denkt dat als je in AH loopt, je hem zo tegen het lijf loopt. Hij heeft zo'n vertrouwelijk/gemoedelijk iets over zich.
Grijnsquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:52 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, echt zo'n sukkel maar wel zo'n goeierd. Dat worden ook bedrijfsleiders bij supermarkten. Ooh, ik vind ze echt altijd schattig, die bij de Mc Donalds ook. Die nemen het zo serieus en dat moet ook, dat is goed maar dan wil ik ze altijd een aai over de bol geven zo van,' Dat doe je goed, jongen!'
Aw.
Daar kan ik dus kwijt dat ik ontvoerd ben geweest door marsmannetjes en vrouwtjes?quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niet teveel lezen, voor je 't zelf in de gate hebt ben je een believer.
Ik heb daar nog nooit iets gelezen, sowieso kom ik maar ik een aantal topics op Fok. Heb ook niet de behoefte gelukkig om daar te lezen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niet teveel lezen, voor je 't zelf in de gate hebt ben je een believer.
Dat is meer iets voor The Truth is in Here... - Brave New World is meer voor de complottheoriën, werd Kennedy door de CIA vermoord en waarom wil de overheid ons GPS chips implanteren met het mexicaanse griep vaccin enzo.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Daar kan ik dus kwijt dat ik ontvoerd ben geweest door marsmannetjes en vrouwtjes?
Ik kom ze nog dagelijks tegen
Ik kom er ook amper, lijkt me ook best een lastig subforum om te modden.....quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:56 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik heb daar nog nooit iets gelezen, sowieso kom ik maar ik een aantal topics op Fok. Heb ook niet de behoefte gelukkig om daar te lezen.
Ik heb een klein stukje gelezen... er zijn een hoop mensen daar die vergeten zijn hun medicijnen in te nemenquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is meer iets voor The Truth is in Here... - Brave New World is meer voor de complottheoriën, werd Kennedy door de CIA vermoord en waarom wil de overheid ons GPS chips implanteren met het mexicaanse griep vaccin enzo.
Mjah, het is niet het makkelijkste forum om te modden, om het zacht uit te drukkenquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb een klein stukje gelezen... er zijn een hoop mensen daar die vergeten zijn hun medicijnen in te nemen![]()
Dat zat ik net ook te bedenken tijdens het lezenquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kom er ook amper, lijkt me ook best een lastig subforum om te modden.....
Al die Lambiekjes en aluhoedjesdragers enzo
Aliciaquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:04 schreef Copycat het volgende:
Als de rat kerstvakantie viert, danst de cat op tafel.
Heb laatst een leuk filmpje of reclame gezien van 2 buitenaardse wezens die graancirkels maakte met plankjes onder hun voeten, erg grappig maar kan het even niet vindenquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Mjah, het is niet het makkelijkste forum om te modden, om het zacht uit te drukken
shit, Pietje, ik ging voor vijf op een rij en ik wilde al roepen; Remlof opschuivenquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jep, alleen nog ff een afkorting kiezen.
Waarom ga ik stoppen met posten?!quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Over een half jaar komen er in deze SC alleen nog maar blauwen.
En ik.
Okay, ik ga wel vastquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Over een half jaar komen er in deze SC alleen nog maar blauwen.
En ik.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Waarom ga ik stoppen met posten?!
Jullie zijn dan ook allemaal heul blauw, bedoelde ik.quote:
Ik wil heul niet blauw zijnquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn dan ook allemaal heul blauw, bedoelde ik.
http://radioplayer.omroep.nl/3fm-default-video/quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:18 schreef Toverheks het volgende:
Wie heeft er een goede link voor SR van de webcam????
Ik heb er nu 1 waar je gerard en giel wel ziet maar niet de tekst van de smsjes eronder aan, en groter krijg je hem ook niet.
Als ze me blauw maken en knopjes geven dan geef ik mezelf gewoon zoveel notes dat ik automagisch ontblauwd wordquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar heb je niets over te zeggen, ze maken je blauw of je wil of niet
Doe eens een paint Vincentquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Overigens, DIKKE sneeuw hierMijn oor is eraf gevroren daarnet
Mijn dank is groot, hij doet het en zie allesquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:28 schreef Jian het volgende:
[..]
http://radioplayer.omroep.nl/3fm-default-video/
http://thepiratebay.org/quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:34 schreef liesje1979 het volgende:
Oh en ik ga zo een film terugbrengen en wil graag een nieuwe meenemen.
Iemand nog tips, het liefst spannend.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:34 schreef liesje1979 het volgende:
Wtf gebeurd daar?quote:
Nou! ik woe hat nat zajje!quote:
Jeuzus, iemand die nog naar de videotheek gaat, da's volgens mij best zeldzaamquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:34 schreef liesje1979 het volgende:
Ik was er maandag nogquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Jeuzus, iemand die nog naar de videotheek gaat, da's volgens mij best zeldzaam
Echt?quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Jeuzus, iemand die nog naar de videotheek gaat, da's volgens mij best zeldzaam
Dan neem je digitale tv, kan je films on demand kijkenquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Echt?
Ik ben niet zo handig met downloaden.
Is ook niet erg, maar in mijn omgeving ken ik er nog weinig die de deur uit gaan voor een filmquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Echt?
Ja hè.... en dan gaat ie heel droog reageren dat ie een foto heeftquote:
Zo, al 2 weken in huis en nog geen mod-chip erinquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
WeheheIk ging PS3 spelletjes lenen
is niet moeilijk. is simpelquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Echt?
Lijkt mij een prima film voor vanavond.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wtf gebeurd daar?
http://www.imdb.com/title/tt0936501/ <<<<<<<<<<
Dat dus.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja hè.... en dan gaat ie heel droog reageren dat ie een foto heeft![]()
Ik zal nog eens een grapje met woorden doen enzo
quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja hè.... en dan gaat ie heel droog reageren dat ie een foto heeft![]()
Ik zal nog eens een grapje met woorden doen enzo
Of via usenet. gewoon effe FTD downloaden voor een beetje overzicht, een newsleecher en slurpen maarquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb torent er alweer afgegooid
Het is net alsof je bij mij woont....quote:
Beetje een standaard kutboom, maar de eerste die ik officieel heul zelf heb gehaald en versierd enzoquote:
Hallo, de grap kwam aan en was goed, moet ik het nou gaan zitten painten?quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is net alsof je bij mij woont....![]()
Een paint van je afgevroren oor Vincent.... djeez, hoe moeilijk is het nou helemaal?!
Ja....quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hallo, de grap kwam aan en was goed, moet ik het nou gaan zitten painten?
Er hebben al zoveel mensen geprobeerd mij het te leren, dat ik al chagerijnig woord bij het woord torent icm de woorden simpel en makkelijk.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Euuuh, Liesje is een vrouw hè, ik zeg niet dat het onmogelijk is, maar .......
Oei, Liesje, dan heb je of slechte instructeurs gehad of het is gewoon echt niet je ding, want gebruik maken van torrents is best wel eenvoudig eigenlijkquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er hebben al zoveel mensen geprobeerd mij het te leren, dat ik al chagerijnig woord bij het woord torent icm de woorden simpel en makkelijk.
om niet te zeggen simpel en makkelijkquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Oei, Liesje, dan heb je of slechte instructeurs gehad of het is gewoon echt niet je ding, want gebruik maken van torrents is best wel eenvoudig eigenlijk
en ik had die woorden juist zo voorkomend omzeildquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:57 schreef gomi het volgende:
[..]
om niet te zeggen simpel en makkelijk
Het is torrent, met dubbel Rquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er hebben al zoveel mensen geprobeerd mij het te leren, dat ik al chagerijnig woord bij het woord torent icm de woorden simpel en makkelijk.
"Mediatheek"quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:01 schreef liesje1979 het volgende:![]()
Het zal aan de uitleggers liggen.
Neh, ik kan gewoon niets vinden en word er kriegel van. Ik stap wel op mijn fietsje naar de videotheek (wat een verouderde naam eigenlijk ook). Komt mooi uit, want die zit naast de kruidvat en ik moet haarverf hebben. Wat een leuke avond wordt het vanavond
Toch vet, met 11 man een land "binnenvallen"quote:
Ehm.... jij was toch onze voorhoede?!quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Toch vet, met 11 man een land "binnenvallen"![]()
Ik heb volgens mij makkelijk 10 man bij elkaar...![]()
IK GA DUITSLAND BINNENVALLEN!
Ze hebben een olieveld bezet, de prijs van olie schiet al omhoog.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Toch vet, met 11 man een land "binnenvallen"![]()
Ik heb volgens mij makkelijk 10 man bij elkaar...![]()
IK GA DUITSLAND BINNENVALLEN!
Gewoon verklede Shell-medewerkers dusquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze hebben een olieveld bezet, de prijs van olie schiet al omhoog.
Ik ben aan het scouten, als het warequote:Op vrijdag 18 december 2009 17:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm.... jij was toch onze voorhoede?!
Oeh, als we die meet bij jou doen dan valt FOK! RLS gewoon Duitsland binnen![]()
![]()
Eens kijken hoe snel we CNN halen
ik zou zeggen dat we voor t ruhrgebied gaan.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben aan het scouten, als het ware
Ayequote:Op vrijdag 18 december 2009 17:12 schreef gomi het volgende:
[..]
ik zou zeggen dat we voor t ruhrgebied gaan.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben aan het scouten, als het ware
quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:14 schreef Leandra het volgende:
A Dutch action group that calls itself FOK! RLS seized a German restaurant today.
The group was founded on a Dutch forum website called "FOK!"
Owner Danny says he has nothing to do with this specific sub forum and had no idea they were planning anything else than an innocent meeting, which was discussed openly on the RLS sub forum.
The sub forum was closed immediately and user data were handed over to the Dutch national security departement.
A Dutch action group that calls itself FOK! RLS seized a German restaurant today.
Owner Danny says he has nothing to do with this specific sub forum and had no idea they were planning anything else than an innocent meeting, which was discussed openly on the RLS sub forum.
The sub forum was closed immediately and user data were handed over to the Dutch national security department.
Ik dacht eerder aan Rebel Leader Gert.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:17 schreef liesje1979 het volgende:
Wijzen we gewoon met z'n allen naar Pietje, zijn schuld.
The sub forum was closed immediately and user data were handed over to the Dutch national security department.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |