Ik ben dit jaar 20kg kwijt geraakt door stress, van 95 naar 75kg. Zit nu op 82, dus gaat goedquote:Op donderdag 17 december 2009 23:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Niet oeverdadig schransen zoals 90% van de Nederlanders? Hier komt het gourmetstel weer te voorschijn.
Komen nog 8 vrienden die blijven eten dus dat gaat gezellig worden.
Per ongeluk afvallen is toch nooit erg? Zolang het niet door ziekte of stress is ofzo.
(neemt nog een stukje chocoladecake)
Dit jaar van 70 naar 57 en nu weer richting 63 bij 1m78quote:Op donderdag 17 december 2009 23:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar 20kg kwijt geraakt door stress, van 95 naar 75kg. Zit nu op 82, dus gaat goed
Ooh wat lekker, ik wil ook een sauna thuisquote:Op donderdag 17 december 2009 23:13 schreef KRIBBET het volgende:
De sauna staat warm te worden, eerst de honden uitlaten en dan even lekker zweten.
Tot straks
Ik wil naar 85, da's perfect voor m'n lengte en lichaamsbouwquote:
Sauna is echt heerlijk, zeker in deze tijdquote:Op donderdag 17 december 2009 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ooh wat lekker, ik wil ook een sauna thuis![]()
Met Davos olie.
55kg bij 1.68.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wil naar 85, da's perfect voor m'n lengte en lichaamsbouw
* remlof trekt nog een zak chips open
Wat heeft een magnum met eten te makenquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
55kg bij 1.68.
*neemt nog een lekkere Magnum voor het slapen gaan*
Truste all
Een ijsje jaquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wat heeft een magnum met eten te maken[ afbeelding ]
En dat voor het slapen gaan en in de winter?quote:
Ja, die is ook heerlijkquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:16 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En dat voor het slapen gaan en in de winter?![]()
Koud biertje oke, maar ijs, mij te koud.
Maar anders die met witte chocola en aardbeien, weet de naam niet maar die is erg lekker!
Welterusten!quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, die is ook heerlijk![]()
En nu echt lekker pitten,truste
Ik wil naar 80, en dan naar 90, en dan wellicht 100quote:Op donderdag 17 december 2009 23:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wil naar 85, da's perfect voor m'n lengte en lichaamsbouw
* remlof trekt nog een zak chips open
Waar lees jij iets over eten?quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wat heeft een magnum met eten te maken[ afbeelding ]
http://shop.tootimid.com/fun-factory-magnum-dildo.aspx
Ja! Ik heb gister haast een beetje in een roes geleefd. Het was zo'n leuke dag!quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:05 schreef tuinfluiter het volgende:
Goedemorgen.
Gefeliciteerd Liesje, wat zie je er tevreden uit. Fijn gevoel zo'n mooie 7.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:06 schreef liesje1979 het volgende:
Ja! Ik heb gister haast een beetje in een roes geleefd. Het was zo'n leuke dag!
En nu heb ik zin in school want we gaan het tentamen nabespreken.
Als ik een onvoldoende had gehad had ik daar ws minder zin in gehad
Mompelt iets van: vroeg, u scherp zijn en het was laat en nu is het weer vroeg.quote:Op vrijdag 18 december 2009 07:48 schreef D. het volgende:
[..]
Waar lees jij iets over eten?
Ik lees 'nemen'
Ik ben altijd scherp 's morgens, ik heb geen koffie nodig om wakker te wordenquote:Op vrijdag 18 december 2009 08:24 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mompelt iets van: vroeg, u scherp zijn en het was laat en nu is het weer vroeg.
Koffie!
Dat denk ik ook, daar houden we wel rekening mee hoor, met ons enthousiasmequote:Op vrijdag 18 december 2009 08:09 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja .
Die andere die niet bij het groepje van vier zitten voelen zich ws iets anders.
Ik heb het in de gatenquote:Op vrijdag 18 december 2009 08:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben altijd scherp 's morgens, ik heb geen koffie nodig om wakker te worden
Gelukkig was er een volgende straatquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:28 schreef Deisyy het volgende:
Het was vanmorgen nog gladder op de weg dan gisteren![]()
Ik wilde hier de straat inrijden, remde af en glee gewoon door, dus de volgende straat maar ingereden
Remmen met 80 kilometer per uur is altijd lastigquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:28 schreef Deisyy het volgende:
Het was vanmorgen nog gladder op de weg dan gisteren![]()
Ik wilde hier de straat inrijden, remde af en glee gewoon door, dus de volgende straat maar ingereden
Ik wil ook een sauna!quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:21 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb het in de gatenIk wel, zeker als de nacht maar 4 uurtjes was.
Maar sauna staat aan daarna de onder de douche en lekker mijn bedje nog even opzoeken (links in de hoek)
Ik reed denk ik een kilometer of 40, echt hèquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Remmen met 80 kilometer per uur is altijd lastig
Of eerst in de sneeuw rollen en daarna de sauna inquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik wil ook een sauna!En daarna in de sneeuw rollen.
Dat laatste sla ik even over, een warme douche en warm waterbed lijkt mij een stuk beter!quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik wil ook een sauna!En daarna in de sneeuw rollen.
Ik geloof je op je blauwe ogenquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik reed denk ik een kilometer of 40, echt hè
die denkt echt dat ze 30 is ofzo.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:36 schreef KRIBBET het volgende:
Ongelooflijk....Patricia Paay (60) heeft kinderwens
Die moeten ze nu echt achter een groot wit hek gooien
Moet je wel sneeuw hebbenquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of eerst in de sneeuw rollen en daarna de sauna in![]()
Vorig jaar zat in met kerst een week in een huisje met sauna, zo lekker
Het zou gewoon verboden moeten worden, die eierstokken liggen al jaren te rotten evenals de baarmoeder,daar kan nooit iets normaals uitkomenquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
die denkt echt dat ze 30 is ofzo.Nou ja, voor de buitenkant hebben ze conserveringsmiddelen genoeg, vraag me of of dat voor haar eierstokken ook geldt.
Gelukkig hoef je volgend jaar niet meer een minimaal aantal uren te werkenquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vanmorgen een artikel in de NRCnext dat de werkloosheid lager uitvalt doordat veel werklozen besluiten als ZZP'er aan de gang te gaan. Maar die markt ligt weer volledig op z'n gat.
Daardoor zijn de economische resultaten veel beter (qua statistieken) dan 't in werkelijkheid is (de arme ZZP'ers komen nergens in de statistieken voor).
Jezus, dat is wel heftig hoor. 20kg!quote:Op donderdag 17 december 2009 23:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar 20kg kwijt geraakt door stress, van 95 naar 75kg. Zit nu op 82, dus gaat goed
Oi, niet terug gelezen, maar dit is wel heel heftig zeg!quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Jezus, dat is wel heftig hoor. 20kg!![]()
Gelukkig dat het nu weer beter gaat. Arm relmoppie toch.
Watwatwat?!quote:
Gewoon een echt gesprek voor een echte baan. Dat lesgeven is vooral leuk maar is geen baan. Na zoveel afwijzingen is het gewoon een verademing dat ze met je willen praten. Het is een beetje raar aan komen waaien maar toch! Yay!quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:26 schreef Noek het volgende:
Gewoon een echt gesprek voor een echte baan. Dat lesgeven is vooral leuk maar is geen baan. Na zoveel afwijzingen is het gewoon een verademing dat ze met je willen praten. Het is een beetje raar aan komen waaien maar toch! Yay!
Oeh!! tof! Nou ja, maakt niet uit toch, hoe het aan komt waaien, als het maar komt!quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Gewoon een echt gesprek voor een echte baan. Dat lesgeven is vooral leuk maar is geen baan. Na zoveel afwijzingen is het gewoon een verademing dat ze met je willen praten. Het is een beetje raar aan komen waaien maar toch! Yay!
Hoera voor de kerstvakantiequote:Op vrijdag 18 december 2009 10:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oeh!! tof! Nou ja, maakt niet uit toch, hoe het aan komt waaien, als het maar komt!oké, ik moet nu echt naar buiten met deze of gene
ik ben de ruzies nu wel zat ja.
bijna?quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:29 schreef CarOnline het volgende:
Wel genoeg om bijna op je muil te gaan op 't schoolplein, dat dan weer wel
Heuj! da's nie goed nie. alles nog heel fraulein?quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:29 schreef CarOnline het volgende:
Yay voor de baan van Noek
![]()
Morninque![]()
Buuv tis echt bizar! Alsof je op de noordpool woont. Nou scheelt het ook niet zo heul veul maar, jee, bizar!
Hier ligt bijna niks!
Wel genoeg om bijna op je muil te gaan op 't schoolplein, dat dan weer wel
Ja ik deed even een driedubbele axel en een flikflak a la carte en zo bleef ik nog net staanquote:
Jij gaat een zeer geslaagde zzp-er worden, for sure!quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:29 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Kun je er meer over uitweiden? Welke richting enzo?
Voordat ik een kansloze zzp-er word.
quote:
Ja bijna he!quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Heuj! da's nie goed nie. alles nog heel fraulein?![]()
![]()
Ja joh, het is echt heel raar. En nu schijnt de zon. Ga toch maar even mijn zonnebril opzoeken.(sorry Noek
)
Zijn ze wéér vrij?quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hoera
![]()
En gewoon al de tweede dagWant ja, ze hadden nog naar school gemoeten vanmorgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |