Dacht 't nietquote:Op donderdag 17 december 2009 21:05 schreef naatje_1 het volgende:
Weet je wat susi, ga gewoon naar GC en vraag een avv aan
Ja.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:27 schreef Susi het volgende:
OOOOOOH mag de bioscoop er in Tab ? Plies, toeeeehoeee
Héquote:
Sowiesoquote:
't Is in elk geval niet dankzij mijquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
't Is in elk geval niet dankzij mij
Ik heb Buffy the Vampire Slayer herontdektEn Angel
Maar dat komt vooral door David Boreanaz
![]()
![]()
Die hoofdrolspeelster is wel mooiquote:
Ach joh moet kunnenquote:Al ben ik wel een beetje truttig. Ik kijk ook Boer zoekt vrouw en allemaal van die vrouwenfilms
Jajajajajaja, die vrouwelijke gedachten kan ik niet in mee gaan hoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die hoofdrolspeelster is wel mooiEn what's his face die ooit in Costa (geloof ik
) speelde, is ook niet verkeerd
quote:[..]
Ach joh moet kunnen
Zo ben ikquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:44 schreef Etcetera het volgende:
Wat een timing trouwens, dit topic wordt gereanimeerd en de helft van m'n series heeft winterpauze
meid tochquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:51 schreef Etcetera het volgende:
Gelukkig is er Serious Request, heb ik nog een beetje afleiding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:44 schreef Etcetera het volgende:
Ja het is naatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee gek, voor boer Josquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:38 schreef naatje_1 het volgende:
Boer zoekt vrouw kijk je toch voor de vrouwen hoop ik
naadje denkquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:49 schreef Etcetera het volgende:
Jouw nickname = naatje, en naatje is ook dat het bagger is. Maar ik weet niet of dat nou naatje of naadje is
Denk ik ook, maar voor de uitspraak boeit het niet hequote:
quote:
toch voor de vrouwenquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]Jos is tof
En zn vrouw ook [ afbeelding ] En de dochters [ afbeelding ]
Die Jos meebrengtquote:
Alweer?quote:Op donderdag 24 december 2009 23:55 schreef Etcetera het volgende:
Dit Was Het Nieuws op 3 (laatst aflevering)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |