Nee tuurlijk niet, de invoering van een officiële feestdag voor het Suikerfeest is een initatief om de Joden te appeasen joh.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee nee de islamisering is een feit. Ik zeg het je! Open je ogen!
En het openbare leven ligt op die dag niet stil.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:11 schreef Mylene het volgende:
In o.a. Engeland is tweede kerstdag Boxing Day.
Iddquote:Op donderdag 17 december 2009 21:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee nee de islamisering is een feit. Ik zeg het je! Open je ogen!
Alle vrije dagen zijn wat mij betreft welkom.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ik bén wel voor die afschaffing, daar raakte men de vorige keer ook al zo overstuur van
Nou, dat hoeft van mij nou ook weer nietquote:Op donderdag 17 december 2009 21:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ik bén wel voor die afschaffing, daar raakte men de vorige keer ook al zo overstuur van
Ik denk simpelweg dat het steekt dat moslims geloofsgetrouwer lijken te zijn terwijl de kerken leeglopen. Terwijl in de praktijk het aantal praktizerende moslims ook afneemt, al zijn cultuur en traditie misschien nog wel meer intact.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
Tja, van de hele PO verwacht ik dat eigenlijk.
Maar goed als ze er ook een christenen zijn in de toekomst in de minderheid verhaal bij hebben gedaan, weten we natuurlijk wel weer hoe laat het is.
Ja maar daarom moet je ook aan vervanging denken. Suikerfeest, divali, 1 mei...quote:Op donderdag 17 december 2009 21:13 schreef IHVK het volgende:
[..]
Alle vrije dagen zijn wat mij betreft welkom.
Angst zaaien is tegenwoordig de norm. Ook bij de NOS:quote:Op donderdag 17 december 2009 21:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
Tja, van de hele PO verwacht ik dat eigenlijk.
Maar goed als ze er ook een christenen zijn in de toekomst in de minderheid verhaal bij hebben gedaan, weten we natuurlijk wel weer hoe laat het is.
Hier ook niet helemaal. In de grote steden zijn de winkels open van 12:00 tot 17:00 en in het rest van het land gaan mensen naar woonboulevards.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:12 schreef Disana het volgende:
[..]
En het openbare leven ligt op die dag niet stil.
Is dat zo'n ramp dan?quote:Op donderdag 17 december 2009 21:12 schreef Disana het volgende:
[..]
En het openbare leven ligt op die dag niet stil.
Ja, en we wijken er ook mee af van bijna alle andere westerse landen. Nu overigens zelfs drie dagen achter elkaar.quote:
Nee ik snap het al. Moslims in Nederland hebben blijkbaar geëist dat Suikerfeest een officiële feestdag zou worden, anders is er oorlog. 'appeasen'quote:Op donderdag 17 december 2009 21:12 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, de invoering van een officiële feestdag voor het Suikerfeest is een initatief om de Joden te appeasen joh.
Dus geen kerstfeest, maar wel Divali of Suikerfeest?quote:Op donderdag 17 december 2009 21:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar daarom moet je ook aan vervanging denken. Suikerfeest, divali, 1 mei...
Waarom is dat zo'n ramp dan? Dan bellen ze na de kerst maar terug hoor, in de praktijk boeit dat echt niet.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en we wijken er ook mee af van bijna alle andere westerse landen. Nu overigens zelfs drie dagen achter elkaar.
Het is al van de zotte dat het ter sprake komt.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:19 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee ik snap het al. Moslims in Nederland hebben blijkbaar geëist dat Suikerfeest een officiële feestdag zou worden, anders is er oorlog. 'appeasen'![]()
Man ga toch fietsen.
Het is for Gods sake niet eens ingevoerd.
Dat vind ik ook. Wat mij betreft is het compleet onbespreekbaar.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:20 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Het is al van de zotte dat het ter sprake komt.
Het is principieel en praktisch niet meer van deze tijd. Principieel omdat de maatschappij heel seculier is geworden en niet-christenen (net als op zondagen overigens) gedwongen vast zitten vanwege een christelijk feest (drie keer dus per jaar). Praktisch omdat ik bijvoorbeeld graag vers brood wil kopen.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:20 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Waarom is dat zo'n ramp dan? Dan bellen ze na de kerst maar terug hoor, in de praktijk boeit dat echt niet.
Maar dat kun je moslims niet aanrekenen.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:20 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Nee, maar als het voorstel was om de Amerikaanse onafhankelijkeidsdag aan ons feestkalender toe te voegen, dan was het zeker wel in orde?quote:Op donderdag 17 december 2009 21:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Wat mij betreft is het compleet onbespreekbaar.
Dat doe ik ook niet, ik zeg alleen dat dit voorstel waarschijnlijk weer van die overmatig bezorgde knuffelaars komt die denken dat moslims niets liever willen dan de godganze dag in de kont te worden gekropen door politieke figuren in Den Haag.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:22 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Maar dat kun je moslims niet aanrekenen.
Ja ach het is voor velen weer een lekker moment om moslims te bashen.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:20 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Ja haha, maar even serieus: ik denk dat er aan het suikerfeest wordt gedacht omdat het een vrolijk leuk feest is. Daarom zijn er ook mensen die aan divali denken. We willen er immers geen zware herdenkingsdag o.i.d. bijquote:Op donderdag 17 december 2009 21:23 schreef Aloulou het volgende:
Na die advocaat die zijn recht. en de Kopt die zijn kruisje moet verbergen, nu dit weer. Het gaat goed met de Islam in Nederlanden het leuke is dat sommige niet-Moslims nog leuk meedoen ook met het Islamiseren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |