Doet dat jou als TS geen pijn? Het begon zo onschuldig en zo pril en nu gaan die rappende gangsters dat mooie nummer misbruiken ten gunste van hun nogal onfrisse bezigheden. Lijkt me niet leuk om mee te maken.quote:Op vrijdag 14 september 2018 19:46 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Gelijk met ruime voorsprong op nummer 1 in de Dutch Charts Single Top 100.
quote:Op zaterdag 15 september 2018 09:35 schreef Durmada het volgende:
Lil Kleine kans dat ze het anders gekend zouden hebben.
De zwarte bontkraagjes onder de jeugd bedoel je hopelijk?quote:Op zaterdag 15 september 2018 09:35 schreef Durmada het volgende:
Het is toch juist mooi dat de jeugd nu ook in contact komt met het nummer van Abel?
Kleine kans dat ze het anders gekend zouden hebben.
Ja, zo denk ik er ook precies over maar wil wel een beetje positief blijven.quote:Op zaterdag 15 september 2018 18:24 schreef DevFreak het volgende:
[..]
De zwarte bontkraagjes onder de jeugd bedoel je hopelijk?
Wat een kansloze verkrachting van een mooi nummer. Autotune eronder met standaardritme is het, niets meer. Kansloze troep!
Ik noem het beestje graag bij de naam.quote:Op woensdag 19 september 2018 22:09 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ja, zo denk ik er ook precies over maar wil wel een beetje positief blijven.
Het nummer staat op 1, het trekt dus een veel breder publiek aan.quote:Op zaterdag 15 september 2018 18:24 schreef DevFreak het volgende:
[..]
De zwarte bontkraagjes onder de jeugd bedoel je hopelijk?
Wat een kansloze verkrachting van een mooi nummer. Autotune eronder met standaardritme is het, niets meer. Kansloze troep!
Dat kliklijstje is allang niet meer serieus te nemen. Wellicht had het nog enige relevantie toen het een pure-verkooplijst was, maar sinds het streaming/klik-tijdperk kan iedereen er lustig op los manipuleren.quote:Op vrijdag 14 september 2018 19:46 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Gelijk met ruime voorsprong op nummer 1 in de Dutch Charts Single Top 100.
Ja, sinds vorige week echt 25 jaar oud.quote:
Van wie was het origineel dan?quote:Op zondag 13 januari 2002 22:44 schreef D. het volgende:
Tjonge jonge, dit topic is al bijna 2 jaar oud.
Abel heeft inmiddels bewezen een 1dagsvlieg te zijn.
Onderweg was wel een aardig nummer, maar dan het origineel, niet die kwijl-cover van Abel.
Wat issie oud geworden zeg.quote:Op woensdag 5 februari 2025 00:08 schreef tombolafan het volgende:
Wel een goed nummer hoor trouwens
En dit was ook cool
Bekijk deze YouTube-video
24 jaar ouder jaquote:
Van Abel zelf. Dat is echt wel het origineel.quote:
Heerlijk.quote:Op zondag 23 juni 2024 18:44 schreef Arcee het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ik vind dit een mooie cover.
Vooral omdat het nog maar weer eens onderstreept wat een prachtig nummer dit is.
En dit topic dan?quote:Op donderdag 26 december 2013 11:04 schreef Arcee het volgende:
Deel 1 was destijds het langzaamste topic ooit op FOK! Het staat nu nog steeds in de top 10 langzaamste.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |