heeft Pheno gemaaktquote:Op donderdag 17 december 2009 20:44 schreef Klonk het volgende:
ik zie nu pas dat filmpje in de OP, briljant gedaan
Ja iddquote:
als je morgen er net zolang over doe met de heenwegquote:
Sterkte alvastquote:Op donderdag 17 december 2009 20:49 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja idd![]()
Morgen maar weer een poging wagen
Dan ben ik halverwege omgedraaid en zit ik vanaf de bank thuis gezellig met jullie te SC'enquote:Op donderdag 17 december 2009 20:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als je morgen er net zolang over doe met de heenweg
Dankjequote:
en ik geef je groot gelijkquote:Op donderdag 17 december 2009 20:50 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan ben ik halverwege omgedraaid en zit ik vanaf de bank thuis gezellig met jullie te SC'en
Jongequote:Op donderdag 17 december 2009 20:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik kwam thuis, boos. Toen ging ik was uit de machine halen waarbij ik keihard met mn kop tegen de wastafel knalde en nouja, toen ramde ik op de spiegel en die ging helaas stukWas niet echt de bedoeling hahaha
Ik ben rustigquote:
Dankquote:
is ie al vertrokkenquote:
Hij slaapt vanavond in een slabedquote:
Hij is professioneel slapwner dus komt goedquote:Op donderdag 17 december 2009 21:09 schreef biekske2009 het volgende:
Ooooooooh, ZO'N slabedMoet hij er natuurlijk wel eentje kunnen vinden nu
Alsof daarvan bekend is wie zijn voorouders precies zijnquote:Op donderdag 17 december 2009 21:20 schreef Fha het volgende:
Shit man. Zit ik even niet op te letten.. kijk ik ineens Jan Smit
Hahahahahahahahahahahahaquote:Op donderdag 17 december 2009 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alsof daarvan bekend is wie zijn voorouders precies zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |