Eindelijkquote:Op donderdag 17 december 2009 19:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
En het begint weer te sneeuwen
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:19 schreef MissMSX het volgende:
Romantische duin/strandwandeling in de sneeuw gemaakt
Ik ook!! Vandaag was het (we moesten achter parkeren ipv op het parkeerdek) ook even lekker losgaan met de handrem, mijn co piloot vond ik zelfs leukquote:Op donderdag 17 december 2009 21:35 schreef zeemonster het volgende:
Ik was een beetje laat met het kopen van een kerstboom , maar ik heb toch nog een mooie kunnen vinden.
Nu nog een piek , elk jaar sloop ik hem weer.
Oh en ik vind rijden met dit weer stiekem wel een beetje leuk.
Dat heb ik net ook gedaanquote:Op donderdag 17 december 2009 22:13 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik ook!! Vandaag was het (we moesten achter parkeren ipv op het parkeerdek) ook even lekker losgaan met de handrem, mijn co piloot vond ik zelfs leuk
Ik heb het niet gezien.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Nou, hier in Laakkwartier is het redelijk aan het sneeuwen al die tijd, nog steeds
, straat is weer wit en auto's zijn weer bedekt
Hier in de buurt ook met die klinkerstraatjes, tis echt continue slip and slide. Gaat weer lekker vriezen vanaaf.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:45 schreef nectarientje het volgende:
Mijn straat is nu echt spekglad. Dat wil ook wel met die klinkertjes natuurlijk en het is uiteraard heel zielig enzo maar ik moet toch wel grinniken als er weer eens een fietser onderuit gaat
Ja, heb je je auto al bij de t splitsing weggehaald?quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:06 schreef Jill-RMC het volgende:
Hier in de buurt ook met die klinkerstraatjes, tis echt continue slip and slide. Gaat weer lekker vriezen vanaaf.
Ik wilde m net neerzetten bij plek op de Schipperstraat en ik heb m geparkeerd en zit zo te kijken. Als ze zeg maar uit de richting van de sloepstraat de schipperstraat indraaien en door zouden slippen is het eerste wat ze tegen komen mijn auto. Dus heb ik maar even schuin daar tegenover tussen twee andere auto's ingezet, uit de buurt van die hoekquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:02 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ja, heb je je auto al bij de t splitsing weggehaald?Jij bent toch altijd de gelukkige met dat soort dingen bij dit soort weer..
Watje!quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:34 schreef zeemonster het volgende:
Ach ik kan gewoon niet zo goed tegen enge films , of het nu nep is of niet.
Maar ik moet ze wel altijd zien , terwijl ik weet dat ik er niet tegen kanquote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:44 schreef zeemonster het volgende:
[..]
klopt ik ben een watje maar wel een lieve![]()
Jij bent dan weer een ongelofelijke Slijmbal. Met de hoofdletter s ja, en dat is bewust.quote:
Je snapt toch wel dat ik gewoon jaloers ben.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:36 schreef zeemonster het volgende:
voel ik mij eens gevleid , komt Airwin weer aanhuppelen om het teniet te doen!
quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat ik gewoon jaloers ben.
De sinassnippers bij de buren zijn altijd lekkerder.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:40 schreef zeemonster het volgende:
Jij hebt de vrouw met de sinassnippers al!
Ik ben verslaafd aan bananenmilkshakes! Als je die meebrengt mag jij de sinassnippers hebben!quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De sinassnippers bij de buren zijn altijd lekkerder.
Verkoopt Floris die?quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:42 schreef zeemonster het volgende:
Ik ben verslaafd aan bananenmilkshakes! Als je die meebrengt mag jij de sinassnippers hebben!
Heb ik dat gedaan?quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:40 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Jij hebt de vrouw met de sinassnippers al!
meen mij vaag te herinneren dat ze ooit eens een foto had neergezet op fok , dus jij hebt niks om jaloers te zijn als zij dat was![]()
Daar sta je dan wel bijzonder appetijtelijk op.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:44 schreef MissMSX het volgende:
Trouwfoto misschien? Verder niet hoor
Dat was m'n stunt doublequote:Op zaterdag 19 december 2009 17:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar sta je dan wel bijzonder appetijtelijk op.
De eigenaar van de snackbar hier in het winkelcentrum.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:47 schreef zeemonster het volgende:
Floris? ik denk bij bananenmilkshakes altijd aan die van de Mac.
Dat is terecht!quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:47 schreef zeemonster het volgende:
En msmsx ik dacht het serieus! maar evengoed dan heb ik een mooi beeld bij je.
Ik ga bijna nooit naar snackbarsquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De eigenaar van de snackbar hier in het winkelcentrum.
[..]
Dat is terecht!
Eh ja.... mijn beste vriend vertelde me dat er een enge waargebeurde film was en dat ik die zo snel mogelijk moest zien. Dus ja, na het zien van de film was ik niet overtuigd en googelde ik erop. Hij is niet dom of zo maar ook niet de snuggerste van mijn vriendengroepquote:Op zaterdag 19 december 2009 12:32 schreef Jill-RMC het volgende:
Sorry, maar daar moest je nog op googlen?
Ik ben echt al jaaaaaaaaaren niet in de McD geweest.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:57 schreef zeemonster het volgende:
Ik ga bijna nooit naar snackbarsIk ben wel vast klant bij McDonalds voor de chicken wrap en dus de milkshake!
Ik heb RATMEN ook gezienquote:
De HTM website doet het ook niet, zou het er mee te maken hebbenquote:Op zondag 20 december 2009 11:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
Trams, bussen, randstadrail... niks rijdt meer de gehele dag. 4 trams ontspoord. oa op Lorentzplein
Komt door de grote drukte en dat servers het niet aankunnenquote:Op zondag 20 december 2009 11:29 schreef becky27 het volgende:
[..]
De HTM website doet het ook niet, zou het er mee te maken hebben
Zit er hier ook aan te denken om ff te lopen. Met camera natuurlijk, heb ik alleen eerst nieuwe batterijen nodigquote:Op zondag 20 december 2009 11:05 schreef nectarientje het volgende:
Tot zover dus mijn plannen om er even uit te gaan met de tram
Ik ga zo wel even een stukje lopen
Wil je je foto's wat kleiner maken, want de pagina laadt nu eeeeeeeeeeeeeeeeeerg traagquote:Op zondag 20 december 2009 11:50 schreef Civilian het volgende:
[..]
Zit er hier ook aan te denken om ff te lopen. Met camera natuurlijk, heb ik alleen eerst nieuwe batterijen nodigmoet ik eerst langs de albert heyn ofzo..
Ai, daar wordt je niet echt vrolijk vanquote:Op zondag 20 december 2009 11:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
Vanochtend op Lorentzplein
[ afbeelding ]
En sommige collega's staan al sinds vanochtend 0830 in zoetermeer vast
Good luckquote:Op zondag 20 december 2009 11:56 schreef nectarientje het volgende:
oioioi, zwaar niet tof!
Ik ga goed ingepakt een kopje thee bietsen bij Miss en AIrEens kijken hoe ver ik kom
Donequote:Op zondag 20 december 2009 11:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wil je je foto's wat kleiner maken, want de pagina laadt nu eeeeeeeeeeeeeeeeeerg traag
Dank jequote:
Nope, niks rijd meerquote:Op zondag 20 december 2009 12:27 schreef Ammi het volgende:
Ga zo naar Clingendael, lekker met de slee van heuvels afgaan
Rijden de bussen nog?
Het is absoluut mooi buiten maar met tegensneeuw wonen jullie toch net te ver wegquote:
Inmiddels is het opgehouden met sneeuwen. Tot straks!quote:Op zondag 20 december 2009 12:28 schreef nectarientje het volgende:
Het is absoluut mooi buiten maar met tegensneeuw wonen jullie toch net te ver weg
Dat dusquote:Op zondag 20 december 2009 12:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Inmiddels is het opgehouden met sneeuwen. Tot straks!![]()
Ik heb net mn natte maillot afgepeldquote:Op zondag 20 december 2009 12:29 schreef AirwiN het volgende:
Inmiddels is het opgehouden met sneeuwen. Tot straks!![]()
In een pyjama kan je ook gewoon buiten lopen hoor.quote:Op zondag 20 december 2009 12:30 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb net mn natte maillot afgepeldIk blijf in pyama vandaag
mijn roze met stipjes is geen aanwinst voor de buurtquote:Op zondag 20 december 2009 12:31 schreef AirwiN het volgende:
In een pyjama kan je ook gewoon buiten lopen hoor.
Ik denk van welquote:Op zondag 20 december 2009 12:34 schreef nectarientje het volgende:
[..]
mijn roze met stipjes is geen aanwinst voor de buurt
Ga lopen/fietsenquote:Op zondag 20 december 2009 12:38 schreef Ammi het volgende:
Stom OVDaar gaat me clingendael avodtuur
Het valt in ieder geval op in de sneeuw.quote:Op zondag 20 december 2009 12:34 schreef nectarientje het volgende:
mijn roze met stipjes is geen aanwinst voor de buurt
Lopend is wat te ver, fietsend...... ik heb geen fiets is vorige week in de prak gereden had ongeluk gehad.quote:
O, dus jij bent beckyquote:Op zondag 20 december 2009 11:28 schreef becky27 het volgende:
[..]
Ik heb RATMEN ook gezien![]()
Effe gekletst, ben benieuwd of ie de autorit nog gewaagd heeft vanochtend....
Binnen nu en een half uur gaan wij richting de Appie. Nieuwe ronde, nieuwe kansen!quote:Op zondag 20 december 2009 13:41 schreef zeemonster het volgende:
Ik probeer al eeuwen msMsx en Airwin te spotten .. tot op heden niet gelukt .. Ronnie_bravo is mijn collega dus die ziet mij al meer dan hem lief is..
Ik zie eruit als een versneeuwde heks , ik heb mijn rondje buitenlucht gehad nuquote:Op zondag 20 december 2009 13:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Binnen nu en een half uur gaan wij richting de Appie. Nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Daar wil ik je ook wel meeten hoor.quote:Op zondag 20 december 2009 13:47 schreef zeemonster het volgende:
Ik zie eruit als een versneeuwde heks , ik heb mijn rondje buitenlucht gehad nu, Ik stap binnen nu en vijf minuten onder een kokend hete douche
Alleen als MsMsx meedoetquote:Op zondag 20 december 2009 13:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar wil ik je ook wel meeten hoor.
Khad je natuurlijk ff kunnen bellen, was ik wel even binnengekomen voor 'n kopje theequote:Op zondag 20 december 2009 13:53 schreef nectarientje het volgende:
he! Je bent bijna langs mijn huis gelopenHet scheelt een metertje of 20
Had je best mogen doen!quote:Op zondag 20 december 2009 13:59 schreef Civilian het volgende:
Khad je natuurlijk ff kunnen bellen, was ik wel even binnengekomen voor 'n kopje thee
Apeldoornselaanquote:Op zondag 20 december 2009 14:04 schreef SolidasRock het volgende:
Waar ongeveer zijn deze fotos gemaakt?
Wandel binnenkort wel weer 'n keertje langs danquote:
Als je volgende week dinsdag langs wandelt, krijg je misschien zelfs een gebakje bij je thee!quote:Op zondag 20 december 2009 14:10 schreef Civilian het volgende:
Wandel binnenkort wel weer 'n keertje langs dan
Die houdt wel van kokendhete douches.quote:
Die was echt extreem heet ja! Ben nog nooit zo snel klaar geweest met douchen.quote:Op zondag 20 december 2009 14:12 schreef AirwiN het volgende:
Die houdt wel van kokendhete douches.
Daar heb ik nog pijnlijke herinneringen aan.
Ik vrees dat t regen gaat worden, dus dan wordt t 1 grote baggerzooi buiten. En als het dan nog gaat vriezen vannacht wordt t morgen bingoquote:Op zondag 20 december 2009 14:14 schreef AirwiN het volgende:
Er komt toch een donkere lucht aanzetten vanuit de kust. Nog veel meer sneeuw!
Gebakquote:Op zondag 20 december 2009 14:11 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Als je volgende week dinsdag langs wandelt, krijg je misschien zelfs een gebakje bij je thee!
Op dit moment komt er nog sneeuw uit.quote:Op zondag 20 december 2009 14:15 schreef Flappekz het volgende:
Ik vrees dat t regen gaat worden, dus dan wordt t 1 grote baggerzooi buiten. En als het dan nog gaat vriezen vannacht wordt t morgen bingo
Een jaar extra op de tellerquote:
Je hebt toch wel alles teruggeschept op hun net schoongemaakte straatje hoop ik?quote:Op zondag 20 december 2009 14:17 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Wat heb ik een asociale teringburen zeg!! Hebben ze hun straatje sneeuwvrij gemaakt ......echter hadden ze dus voor en achter mijn auto een aardige sneeuwberg gemaakt, net alsof het zonder die berg makkelijk wegrijden is,...ik kon niet voor en/of achteruit. Ben dus meer dan een half uur bezig geweest met uitparkeren dankzij die achterlijke domme Drentse steuntrekkers. Kutlui!
Overigens was ik niet van plan om mijn auto te gebruiken maar toen ik dus die twee bergen zag liggen toen ik foto's wou gaan maken had ik dus maar het besluit genomen om nu te gaan kutten ipv morgenochtend voordat ik naar mijn werk moet gaan. Stel je voor dat die berg gaat vastvriezen....kan je dus echt geen kant meer op. Bah, ik heb een hekel aan dit soort mensen die alleen maar aan zichzelf denken,...hebben notabene elke dag 24 uur per dag de tijd om hun straatje schoon te maken want werken doen die paupers niet, nogmaals bah bah bah en bah!
jaja, we kunnen niet allemaal zo jong zijn als jijquote:
Os ook maar 'n paar jaartjes verschilquote:Op zondag 20 december 2009 14:19 schreef nectarientje het volgende:
[..]
jaja, we kunnen niet allemaal zo jong zijn als jij
quote:Op zondag 20 december 2009 14:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die houdt wel van kokendhete douches.
Daar heb ik nog pijnlijke herinneringen aan.
Aanstellersquote:Op zondag 20 december 2009 14:13 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Die was echt extreem heet ja! Ben nog nooit zo snel klaar geweest met douchen.
't is ook niet boeiend, maar als jij me ouwe gaat noemen moet ik wel even reageren natuurlijkquote:Op zondag 20 december 2009 14:20 schreef Civilian het volgende:
Is ook maar 'n paar jaartjes verschil
Aanstellers? Echt, ik was kreeftjesrood en durfde niet eens mn haren te wassen omdat ik bang was dat mn vel eraf zou smelten bij het uitspoelenquote:
Misschien kan zeemonster wel aan je verwachtingen voldoen.quote:
Ik deed het toch ook?quote:Op zondag 20 december 2009 14:22 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Aanstellers? Echt, ik was kreeftjesrood en durfde niet eens mn haren te wassen omdat ik bang was dat mn vel eraf zou smelten bij het uitspoelen
Je bent natuurlijk gewoon nog een jong vrouwpersoonquote:Op zondag 20 december 2009 14:21 schreef nectarientje het volgende:
[..]
't is ook niet boeiend, maar als jij me ouwe gaat noemen moet ik wel even reageren natuurlijk
Jij ongevoelig vrouwpersoonquote:
beterquote:Op zondag 20 december 2009 14:25 schreef Civilian het volgende:
Je bent natuurlijk gewoon nog een jong vrouwpersoonOuderdom duurt nog wel even
zoiets?
Dat gevoel had ik al, ik meende de la rey weg te herkennen en de neherkade maar besloot om dat maar niet te zeggen anders sta ik voor lul als het totaal ergens anders isquote:Op zondag 20 december 2009 14:07 schreef Civilian het volgende:
[..]
Apeldoornselaan
Escamplaan
Soestdijksekade
en de La Reyweg.. zo ongeveer
quote:Op zondag 20 december 2009 16:00 schreef SolidasRock het volgende:
[ afbeelding ]
ff naar buiten
[ afbeelding ]
RAAAAH, KOUDDDDDDDDDDD!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Nee toch maar weer naar binnen
Gelukkig hebben we nog internet. Of ben je dat ook al zat?quote:Op zondag 20 december 2009 16:18 schreef zeemonster het volgende:
Ik vind het helemaal niks om zo binnen te zitten , maar naar buiten is ook geen optie. Ik ben de sneeuw inmiddels zat...
Nou ik wil eigenlijk best naar buiten , ik had zoveel plannen deze kerstvakantie .. en sleeen en een sneeuwhappende hond is leuk maar nu wil ik eigenlijk gewoon kerstkadootjes halen (iets wat ik al veel eerder had moeten doen...) .quote:Op zondag 20 december 2009 16:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nog internet. Of ben je dat ook al zat?
Oh leuk je gaat kado'tjes halen.....krijg ik ook nog iets?quote:Op zondag 20 december 2009 16:28 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Nou ik wil eigenlijk best naar buiten , ik had zoveel plannen deze kerstvakantie .. en sleeen en een sneeuwhappende hond is leuk maar nu wil ik eigenlijk gewoon kerstkadootjes halen (iets wat ik al veel eerder had moeten doen...) .
Ach ik hoef alleen morgen te werken en dan heb ik vakantie
Hier moesten we de buren helpen de auto over de verkeersdrempel te duwenquote:Op zondag 20 december 2009 16:29 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Oh leuk je gaat kado'tjes halen.....krijg ik ook nog iets?
Ik heb zo geen zin om morgen het verkeer in te gaan,.......maar ik moet natuurlijk ook gewoon naar het werk. Van mij mag het keihard gaan dooien vannacht.....anders kom ik morgen de wijk niet uit hier
Voordat je hier de wijk uit kunt moet je ook een heuvel op....en daar de klootzakken overal strooien behalve in woonwijken verwacht ik nog wel het een en ander morgenquote:Op zondag 20 december 2009 16:34 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Hier moesten we de buren helpen de auto over de verkeersdrempel te duwen.
De wielen draaiden wel , alleen de auto ging niet vooruit lol.
Ik zal kijken of ik een kadootje voor je kan vinden, moet het alleen eerst wat normaler weer worden
Ik verwachtte dat er PLOTS iets zou gebeuren maar er gebeurde niets...quote:Op zondag 20 december 2009 16:27 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Het katje van de buren in mijn tuin vanmorgen....beestje zakt af en toe wat weg hahaha maar het is een sneeuwliefhebber!
De kat die pas een paar maanden oud is vind het minder grappig dan wij, geloof me maar.quote:Op zondag 20 december 2009 16:33 schreef Jill-RMC het volgende:
Awwww, doet ie ook zo zn pootjes spastisch omhoog trekken SolidasRock...zo van ieuw sneeuwDat is grappig.
Tis trouwens roze buiten...
Neuh, maar het is wel apart dat zo'n beestje niet verder wegzakt,....quote:Op zondag 20 december 2009 16:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik verwachtte dat er PLOTS iets zou gebeuren maar er gebeurde niets...
[..]
De lucht was daarstrax helemaal roze. Denk door de ondergaande zon ofzo. Zag er heel freaky uit.quote:
Ik denk dat je daar weinig hoop op hoeft te hebbenquote:Op zondag 20 december 2009 18:24 schreef nectarientje het volgende:
Ik hoop dat het OV morgen weer een beetje op gang komt anders gaat het lastig worden om op mn werk te komenen ik heb afspraken staan dus liever ben ik er gewoon
Ik heb er ook niet heel veel vertrouwen in hoorquote:Op zondag 20 december 2009 18:25 schreef MissMSX het volgende:
Ik denk dat je daar weinig hoop op hoeft te hebben
Ik ook, ik moet morgen om 9 uur in MCH zijn. Zonder OV gaat me dat niet lukken...quote:Op zondag 20 december 2009 18:24 schreef nectarientje het volgende:
Ik hoop dat het OV morgen weer een beetje op gang komt anders gaat het lastig worden om op mn werk te komenen ik heb afspraken staan dus liever ben ik er gewoon
Klopt, maar ik vraag me sowieso af of het doen is om op de fiets te stappen voor huisbezoeken.quote:Op zondag 20 december 2009 18:26 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik heb er ook niet heel veel vertrouwen in hoorEn ik heb mijn thuiswerkspul standaard in mn tas zitten dus als het niet lukt, kost het me geen vrije dagen maar toch.. Voor mn clienten wel erg vervelend.
http://www.telegraaf.nl/b(...)treinen__.html?p=2,2quote:Op zondag 20 december 2009 18:26 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik heb er ook niet heel veel vertrouwen in hoorEn ik heb mijn thuiswerkspul standaard in mn tas zitten dus als het niet lukt, kost het me geen vrije dagen maar toch.. Voor mn clienten wel erg vervelend.
Ik denk dat ik de brug niet overkomquote:Op zondag 20 december 2009 18:28 schreef MissMSX het volgende:
Klopt, maar ik vraag me sowieso af of het doen is om op de fiets te stappen voor huisbezoeken.
Ik heb geen auto en op het moment ook geen fiets dus ik moet eerst met de tram naar HS en dan met de trein verder. We gaan het morgen wel zienquote:Op zondag 20 december 2009 18:30 schreef zeemonster het volgende:
Ik ga gewoon met de auto.. ik probeer het gewoon en anders loop ik wel verder. Ik heb overigens een zus die denkt dat ze gewoon ijsvrij krijgt ofzo
, dit omdat ze anders veels te lang moet reizen naar haar idee .
Ik zou er persoonlijk niet aan beginnenquote:Op zondag 20 december 2009 18:31 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik heb geen auto en op het moment ook geen fiets dus ik moet eerst met de tram naar HS en dan met de trein verder. We gaan het morgen wel zien
Maar je probeert het in ieder geval wel en ach wie weet heb ik na morgen ook geen auto meer en is mijn blikblik een wrakwrak gewordenquote:Op zondag 20 december 2009 18:31 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik heb geen auto en op het moment ook geen fiets dus ik moet eerst met de tram naar HS en dan met de trein verder. We gaan het morgen wel zien
Ik zet mn wekker, check voor ik ga douchen eerst de websites en gaat het inderdaad niet gaat er een mailtje naar mn chef en duik ik er nog even een uurtje of wat inquote:Op zondag 20 december 2009 18:32 schreef MissMSX het volgende:
Ik zou er persoonlijk niet aan beginnen
Dat ja , maar als je zoals Nectarientje afhankelijk bent van fiets en trein geef ik haar groot gelijkquote:Op zondag 20 december 2009 18:42 schreef Flappekz het volgende:
Ik denk dat ik morgenochtend maar gewoon naar Maasland ga rijden. Ik vind rijden in deze omstandigheden best leuk eigenlijk
Tenzij de boel hier écht één grote ijsplaat is....
Idd, afhankelijk van het OV is in dit geval echt niet fijn...quote:Op zondag 20 december 2009 18:44 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Dat ja , maar als je zoals Nectarientje afhankelijk bent van fiets en trein geef ik haar groot gelijk. Sowieso is dat voor iedereen verschillend en kan je beter thuisblijven als je denkt dat het niks gaat worden in het verkeer.
... en het hagelt.quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 20:17 schreef zeemonster het volgende:
Bij nader inzien denk ik gewoon dat ik in mijn eskimopak op de slee naar mijn werk ga
Ik heb al een leuke sneeuwfoto , ik heb er zeven keer over gedaan om er met een normaal gezicht op te staan maar goedquote:Op zondag 20 december 2009 20:18 schreef nectarientje het volgende:
[..]Maak je foto's thuis en bij aankomst op je werk?
quote:Op zondag 20 december 2009 20:19 schreef zeemonster het volgende:
Ik heb al een leuke sneeuwfoto , ik heb er zeven keer over gedaan om er met een normaal gezicht op te staan maar goed
Ik ben wel benieuwd. Waar is die foto te bewonderen?quote:Op zondag 20 december 2009 20:19 schreef zeemonster het volgende:
Ik heb al een leuke sneeuwfoto , ik heb er zeven keer over gedaan om er met een normaal gezicht op te staan maar goed
Dat je hem zo van ons onthoudt, vind ik weer erg inhumaan.quote:Op zondag 20 december 2009 20:24 schreef zeemonster het volgende:
Op msn als profielfoto , zo klein mogelijk want dan blijft het nog humaan
Ik bescherm je juistquote:Op zondag 20 december 2009 20:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat je hem zo van ons onthoudt, vind ik weer erg inhumaan.
dan zal ik beter niet vragen naar je msnadresquote:
Ik ben niet bang voor sneeuw hoor.quote:
Als de bereikbaarheid van de website een voorteken is, dan vrees ik het ergste.quote:
Dat vroeg ik mij ook al afquote:
Great.. 4 en 6 niet, dat zijn nou net mn opties. Of ik moet een stuk gaan lopen naar de 2 en dan via CS gaan.quote:Op zondag 20 december 2009 21:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
Lijn 2 rijdt morgen, lijn 6 is buiten gebruik. Randstadrail 3 rijdt de normale route (krakeling wel alleen rechtsaf) en Randstadrail 4 rijdt in ieder geval niet. Ieder uur zal opnieuw bekeken worden hoe de situatie is en of ze bepaalde lijnen gaan hervatten.
Over de andere tramdiensten/busdiensten heb ik geen info in ieder geval
Maar de treinen rijden toch niet, dus waarom zou je naar het station willen?quote:Op zondag 20 december 2009 21:37 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Great.. 4 en 6 niet, dat zijn nou net mn opties. Of ik moet een stuk gaan lopen naar de 2 en dan via CS gaan.
Ik zit me nu ook ernstig de meerwaarde van naar kantoor gaan af te vragen. Ik ga met dit weer ook echt niet op mijn fietsje op huisbezoek..quote:Op zondag 20 december 2009 21:44 schreef MissMSX het volgende:
Maar de treinen rijden toch niet, dus waarom zou je naar het station willen?
Daarom. Gewoon thuis blijven met een kop warme chocomelkquote:Op zondag 20 december 2009 21:48 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik zit me nu ook ernstig de meerwaarde van naar kantoor gaan af te vragen. Ik ga met dit weer ook echt niet op mijn fietsje op huisbezoek..
Ja, die rit heb ik gemaakt. Vanmorgen om 06:45 uur vertrokken naar Waalwijk en net pas thuis. Terugrit was een "ride from hell" compleet met glijpartijen met de auto, sneeuwstormen en heftig onweer.quote:Op zondag 20 december 2009 11:28 schreef becky27 het volgende:
[..]
Ik heb RATMEN ook gezien![]()
Effe gekletst, ben benieuwd of ie de autorit nog gewaagd heeft vanochtend....
Geen trams dus behalve in Zoetermeer. Ik moet ook 20 minuten lopen naar een bushalte waar iets stopt dat me nog op ten minste 20 min lopen van mijn werk brengt. Nu maar hopen dat de aangepaste dienstregeling niet inhoud dat specifiek die bus niet rijd... je weet het nietquote:Door de extreme sneeuwval is er beperkt openbaar vervoer mogelijk.
RandstadRail rijdt alleen tussen Den Haag Centraal Station en Zoetermeer Centrum West, rechtsom door de krakeling en dan direct terug naar Den Haag Centraal Station.
Tussen Segwaart en de Javalaan rijdt een pendelwagen.
Er rijden geen trams.
De bussen gaan een aangepaste dienstregeling rijden.
Het is nog niet bekend hoelang deze maatregelen gaan duren.
Dus ik kruip weer in bed bij mijn schatjequote:In grote delen van het land rijden er maandagochtend nog steeds minder bussen door de hevige sneeuwval en de ontstane gladheid. Ook in de plaatsen waar wel wordt gereden, adviseren wij u om rekening te houden met uitvallende ritten en vertraging.
Er rijden GEEN bussen in:
Almelo
Almere Buiten
Almere Haven
Alphen ad Rijn
Arnhem
Bolsward
Dieren
Net gehoord op radiowest dat de bussen wel rijden met een aangepaste dienstregeling, maar de trams voorlopig niet. Dammit. http://www.htm.net blijft ook nog wel een tijdje offline.quote:Op maandag 21 december 2009 08:06 schreef Gewas het volgende:
Ben net naar de tramhalte gelopen, stond niemand en op de rails lag een dikke laag sneeuw. Trams gaan niet rijden denk ik.
Op de vorige pagina is wel een gestrande tram te zien op lorentzplein. Zoek naar postje van admiraal anaal.quote:Op maandag 21 december 2009 08:31 schreef MelawanDunia het volgende:
[..]
Net gehoord op radiowest dat de bussen wel rijden met een aangepaste dienstregeling, maar de trams voorlopig niet. Dammit. http://www.htm.net blijft ook nog wel een tijdje offline.
Er staan schijnbaar ook nog een paar trams in de stad die gisteren gestrand zijn. Iemand beelden daarvan?
Dan zwaaien we naar elkaarquote:Op maandag 21 december 2009 08:49 schreef nectarientje het volgende:
Ik werk thuis vandaag, mn afspraken worden afgezegd. Ik kon niet eens op het station komen laat staan verder. Zit nu heerlijk met een kop thee en een beschuitje hagelslag te tikken
Zo dichtbij woon jij toch ook niet?quote:Op maandag 21 december 2009 09:28 schreef RATMEN het volgende:
Dan zwaaien we naar elkaar. Mooie van thuiswerken is dat het gewoon in een lekkere warme joggingbroek kan en dat ik mn pak niet aan hoef
.
En vanmiddag heb je prolly hetzelfde probleemquote:Op maandag 21 december 2009 09:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb het gehaald vanuit Gouda. Trams rijden niet. Bussen wel. Sort of.
Dat zit er wel in ja. Baas wilde per se dat ik zou komen. Waarom? Geen reden. Omdat hij óók richting Den Haag moest.quote:Op maandag 21 december 2009 09:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En vanmiddag heb je prolly hetzelfde probleem
En hij is er zelf wel?quote:Op maandag 21 december 2009 09:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat zit er wel in ja. Baas wilde per se dat ik zou komen. Waarom? Geen reden. Omdat hij óók richting Den Haag moest.
Nog niet.quote:
Nee, ik ben geen vieze overbuurmanquote:Op maandag 21 december 2009 09:30 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Zo dichtbij woon jij toch ook niet?![]()
Of ben jij stiekem die vieze overbuurman in gifgroene badjas?
En idd, ik zit nu in een gemakkelijk kloffie met ernstig dikke sokken, ongekamd haar en een oude trui lekker mn ding te doen. Heb zelfs klassieke muziek opgezet op de achtergrond, echt zalig werken dit!
Dan gaat het zwaaien op afstand worden hequote:Op maandag 21 december 2009 10:08 schreef RATMEN het volgende:
Nee, ik ben geen vieze overbuurman. Ik heb overigens wel een gifgroene trui aan
.
quote:Op maandag 21 december 2009 10:13 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dan gaat het zwaaien op afstand worden he
Ik had hetzelfde. Lijkt me kwestie van die trambaan sneeuwschuiven en gáán. Ik vond de bus heel wat onveiliger vanochtend. Achterkant brak paar keer uit, met name op de rotondes.quote:Op maandag 21 december 2009 10:38 schreef Atreidez het volgende:
Wat is de reden van de trams eigenlijk.. Vastgevroren wissels? Zou zelf verwachten dat trams eerder rijden als bussen
Er lag gister een erg dik pak sneeuw op het spoor, dat zal ook niet helpen natuurlijkquote:Op maandag 21 december 2009 10:38 schreef Atreidez het volgende:
Wat is de reden van de trams eigenlijk.. Vastgevroren wissels? Zou zelf verwachten dat trams eerder rijden als bussen
Trams duwen de sneeuw op en lopen dan uit de rails schijnt. Volgens mij kunnen die gasten gewoon geen tram besturen maar dat terzijde.quote:Op maandag 21 december 2009 10:38 schreef Atreidez het volgende:
1 keer raden: hij had het verschillende keren over collega's die gestrand waren...quote:
Ik had ook gedacht dat de trams gewoon zouden rijden, ze hebben meer dan een dag gehad om de belangrijkste lijnen enigszins sneeuwvrij te maken. Helaas was waar lijn 9 rijdt vanmorgen nog maagdelijk wit, dus toen maar in de auto naar mijn afspraak in de stad...quote:Op maandag 21 december 2009 10:41 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Trams duwen de sneeuw op en lopen dan uit de rails schijnt. Volgens mij kunnen die gasten gewoon geen tram besturen maar dat terzijde.
Ze hebben vannacht ook alle sporen vrij geredenquote:Op maandag 21 december 2009 13:48 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik had ook gedacht dat de trams gewoon zouden rijden, ze hebben meer dan een dag gehad om de belangrijkste lijnen enigszins sneeuwvrij te maken. Helaas was waar lijn 9 rijdt vanmorgen nog maagdelijk wit, dus toen maar in de auto naar mijn afspraak in de stad...
Dit klinkt als een staaltje goede communicatiequote:Op maandag 21 december 2009 14:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ze hebben vannacht ook alle sporen vrij geredenAlleen als de gemeente Den Haag dan met sneeuwschuivers komt en het sneeuw weer terug op de sporen geduwd wordt
dan kunnen ze uiteraard weer niet rijden
Nog niks bekend, maar zal vannacht ff updaten mocht ik nog thuis kunnen komen want nu ga ik naar oosterheem om wat collega's te helpenquote:Op maandag 21 december 2009 14:10 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dit klinkt als een staaltje goede communicatieIs er al enig zicht op wat er morgen gaat gebeuren? (voor mij mn RR4 of lijn 6)
Jammer dat ik maar 1 keer mag radenquote:Op maandag 21 december 2009 13:20 schreef Lovechild het volgende:
[..]
1 keer raden: hij had het verschillende keren over collega's die gestrand waren...
Hij had het ook in dit topic een aantal malen genoemdquote:Op maandag 21 december 2009 14:18 schreef SolidasRock het volgende:
Jammer dat ik maar 1 keer mag raden, ik ben anderhalf jaar niet op FOK geweest en heb hem zelf nooit zien schrijven dat hij voor HTM werkt. Maar oke, dat weet ik dan ook weer
Doe voorzichtigquote:Op maandag 21 december 2009 14:37 schreef Atreidez het volgende:
Ik hoopte vandaag terug naar huis te kunnen met tram 1.. maar dat zit er dus ook niet inMoet ik weer met de auto zeker ...
Ik kan het niet helpen dat ik nu meteen een volledig beeld van jouw manager hebquote:Op maandag 21 december 2009 14:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, uiteindelijk wel. Het is nu: thuisblijven mag, maar kost je verlof. Te laat komen en eerder weg is no problem. Nouja, dat doen we dan maar!
Ik heb het zelf ook maar uit dit topic gehaald hoorquote:Op maandag 21 december 2009 14:18 schreef SolidasRock het volgende:
rijdt tram 3 of 2 of 11 weer?
[..]
Jammer dat ik maar 1 keer mag raden, ik ben anderhalf jaar niet op FOK geweest en heb hem zelf nooit zien schrijven dat hij voor HTM werkt. Maar oke, dat weet ik dan ook weer
Niet voordat ik antwoord van jou kreeg. Pas na jouw antwoord schreef hij iets over collegas. Ik "ijs" excuses van je.quote:Op maandag 21 december 2009 14:19 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Hij had het ook in dit topic een aantal malen genoemd
quote:Op donderdag 17 december 2009 19:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
En het begint weer te sneeuwen
quote:Op donderdag 17 december 2009 20:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Nou, hier in Laakkwartier is het redelijk aan het sneeuwen al die tijd, nog steeds
, straat is weer wit en auto's zijn weer bedekt
quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 20:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
Die ontspoorde tram op Lorentzplein hier, blijft de hele nacht hier staan omdat ze hem niet weg kunnen halen ivm sneeuw
quote:Op zondag 20 december 2009 21:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
Lijn 2 rijdt morgen, lijn 6 is buiten gebruik. Randstadrail 3 rijdt de normale route (krakeling wel alleen rechtsaf) en Randstadrail 4 rijdt in ieder geval niet. Ieder uur zal opnieuw bekeken worden hoe de situatie is en of ze bepaalde lijnen gaan hervatten.
Over de andere tramdiensten/busdiensten heb ik geen info in ieder geval
3 keer? 3 keer is scheepsrecht of zo.quote:Op maandag 21 december 2009 15:16 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik heb het zelf ook maar uit dit topic gehaald hoor![]()
Maar hoeveel keer had je dan willen raden?
Maar je had aan 1 keer toch genoeg?quote:Op maandag 21 december 2009 15:38 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
3 keer? 3 keer is scheepsrecht of zo.
Eh ja, daar komt het wel op neerquote:Op maandag 21 december 2009 14:48 schreef nectarientje het volgende:
dus dat je effectief 3 uurtjes kan werken vindt hij geen probleem? Rare snoeshaan..
Valt toch wel mee? Volgens mij gaat er vannacht niet zoveel vallen. De tijd om goed te strooien is overigen wel aangebroken lijkt mij.quote:Op maandag 21 december 2009 16:44 schreef DutchTrain het volgende:
Vannacht en morgen nog meer sneeuw en wellicht ook ijzel, dus als het vandaag al niet ging, zou ik het morgen niet eens proberen...
Je hebt meer te vrezen van de opgevroren sneeuwprut, dan van vers gevallen sneeuwquote:Op maandag 21 december 2009 16:46 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Volgens mij gaat er vannacht niet zoveel vallen. De tijd om goed te strooien is overigen wel aangebroken lijkt mij.
Maar dan heb je nog verkeer nodig om het goed uit te rijden. Gistermorgen was er ook flink gestrooid, maar er lag nog overal sneeuw en ijs, omdat er geen auto;s overheen reden. De spits zal wederom moeizaam zijn morgenochtend.quote:Op maandag 21 december 2009 16:46 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Volgens mij gaat er vannacht niet zoveel vallen. De tijd om goed te strooien is overigen wel aangebroken lijkt mij.
quote:Op maandag 21 december 2009 16:46 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Nu staat er alleen nog maar een waarschuwing voor het zuidoosten, vanochtend was het nog voor het zuidwesten..quote:Weerbericht geldig tot morgen middernacht.
Opgesteld op maandag 21 december 2009 om 15.31 uur.
Van het zuiden uit af en toe sneeuw.
Geleidelijk neemt de bewolking van het zuiden uit verder toe, gevolgd door af en toe lichte sneeuw. Eerst in het zuiden en midden, vanavond sneeuwt het ook in het noorden van het land. Er kunnen opnieuw enkele centimeters sneeuw vallen. De temperatuur ligt meest onder het vriespunt. De wind is zuidoost, matig, kracht 3 of 4, aan zee en op het IJsselmeer vrij krachtig, 5
Komende nacht trekt een volgend gebied met sneeuw naar alle waarschijnlijkheid over het zuidoosten van het land. In de loop van de nacht en dinsdagochtend bestaat er in die regio ook kans op IJZEL. Het kan dan ook weer verraderlijk glad worden. Er zijn vooral in het noordwesten opklaringen en kan er lokaal mist voorkomen. Het vriest licht tot matig. In de loop van de ochtend trekt de neerslag naar Duitsland en laat de zon zich even zien. In de middag nadert vanuit het zuiden een volgende storing, die in de namiddag in het zuiden sneeuw geeft. Het kwik ligt landinwaarts net iets onder het vriespunt. Aan zee 1 a 2 graden boven nul. De zuidelijke wind is zwak tot matig rond kracht 3. In de avond breidt de sneeuw zich noordoostwaarts over het land uit.
De chauffeur van de sneeuwschuiver moest met de tram komenquote:Op maandag 21 december 2009 17:40 schreef Flappekz het volgende:
De straten in Den Haag zijn echt schandalig slecht
Hehe, wie weetquote:Op maandag 21 december 2009 17:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
De chauffeur van de sneeuwschuiver moest met de tram komen.
Ja, begint te komen. Duvel is al wel helemaal gewend. Zullen binnenkort ff fotootje makenquote:Op maandag 21 december 2009 17:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hehe, wie weet
al gewend aan je nieuwe lamp?
Nicequote:Op maandag 21 december 2009 17:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, begint te komen. Duvel is al wel helemaal gewend. Zullen binnenkort ff fotootje maken
Hoi poepiequote:Op maandag 21 december 2009 21:14 schreef summer29 het volgende:
Mijn katje!!![]()
Echt heel erg, ze vond niks aan buiten in sneeuw tijdens wandeling! Ze kroop helemaal onder haar dekentje en liet zich niet meer zien.
Eenmaal binnen bij Solid huppelt ze blij rond, blij dat ze lekker vrij uit haar kooitje is en binnen lekker warm is......
het is ook wel heel zielig voor zo'n beestje in de kouquote:Op maandag 21 december 2009 21:14 schreef summer29 het volgende:
Mijn katje!!![]()
Echt heel erg, ze vond niks aan buiten in sneeuw tijdens wandeling! Ze kroop helemaal onder haar dekentje en liet zich niet meer zien.
Eenmaal binnen bij Solid huppelt ze blij rond, blij dat ze lekker vrij uit haar kooitje is en binnen lekker warm is......
We hebben zitten af te wegen wat het beste was. Meenemen of achterlaten met voldoende eten en drinken. We kozen ervoor om hem goed in te pakken met veel dekentjes en mee te nemen zoals je op de foto ziet en daarnaast heeft hij zijn eigen bontjas nog aan hoor. En ah, zo kan hij in de kattenhemel over heel veel jaren opscheppen dat hij burger king heeft gezien, reizen maakte naar andere steden en meerdere huizen zijn territorium waren.quote:Op maandag 21 december 2009 21:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
het is ook wel heel zielig voor zo'n beestje in de kou
Je hebt toch wel gevloekt als een echte Hagenees he?quote:Op maandag 21 december 2009 21:27 schreef Armageddon het volgende:
Ik blijf morgen mooi thuis als het vannacht weer als een mongool gaat sneeuwen en er weer geen trams rijden. Ga niet weer lopen. Ben vandaag al 2 keer op m'n smoel gegaan.
quote:Door de extreme sneeuwval is er beperkt openbaar vervoer mogelijk.
RandstadRail 3 en RandstadRail 4 rijden op dit moment de normale route.
Er rijden geen trams.
De bussen rijden een aangepaste dienstregeling.
Het is nog niet bekend hoelang deze maatregelen gaan duren.
Ja wat dacht jij dan.quote:Op maandag 21 december 2009 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt toch wel gevloekt als een echte Hagenees he?
Ik heb zelf de HTM twitter gemaakt. Omdat die kut site van de HTM er elke keer uit ligt.quote:Op maandag 21 december 2009 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt toch wel gevloekt als een echte Hagenees he?
Van de HTM website:
[..]
Als het vannacht weer goed gaat sneeuwen dan rijden de bussen morgen niet. Echt niet.quote:Op maandag 21 december 2009 21:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Even een crosspost uit een ander topic:
Ik ben heel benieuwd of de bussen morgen rijden. Stond op de terugweg naast de chauffeur en die zei dat de eerste chauffeurs het 'verpest' hadden. Als die geweigerd hadden uit te rijden, hadden de bussen ook niet gereden de hele dag. Vrees dus wel voor morgen... als al die sneeuwprut dan opgevroren is.
Dan wordt het een pittige wandeling van CS naar iets verder dan Madurodam.quote:Op maandag 21 december 2009 21:32 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als het vannacht weer goed gaat sneeuwen dan rijden de bussen morgen niet. Echt niet.
Dat ga je toch niet doen hè? Dan blijf je toch wel thuis?quote:Op maandag 21 december 2009 21:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dan wordt het een pittige wandeling van CS naar iets verder dan Madurodam.
Nope. Ik moet er zijn.quote:Op maandag 21 december 2009 21:33 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat ga je toch niet doen hè? Dan blijf je toch wel thuis?
Hou er rekening mee dat op de fietspaden niet wordt gestrooid...quote:Op maandag 21 december 2009 21:34 schreef Asschen_sukar het volgende:
Wat een stoere sneeuwtijger op je foto's![]()
Ik ben erg benieuwd wat de htm morgen doet, als er wederom een vers pak sneeuw valt, wat inmiddels wel de voorspelling is.
Ik ga denk ik maar eens op de fiets naar het werk morgenavond. De tram mag morgenavond dan misschien wel rijden, maar dat zegt nog niks over woensdagochtend. Zit ik straks vast me op m'n werk, na een nachtdienst
Het is ook geen verwijtquote:Op maandag 21 december 2009 21:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
We hebben zitten af te wegen wat het beste was. Meenemen of achterlaten met voldoende eten en drinken. We kozen ervoor om hem goed in te pakken met veel dekentjes en mee te nemen zoals je op de foto ziet en daarnaast heeft hij zijn eigen bontjas nog aan hoor. En ah, zo kan hij in de kattenhemel over heel veel jaren opscheppen dat hij burger king heeft gezien, reizen maakte naar andere steden en meerdere huizen zijn territorium waren.
Schijnbaar welquote:Op maandag 21 december 2009 21:39 schreef Asschen_sukar het volgende:
Wordt er op de wegen wel gestrooid dan?
Goede vraagquote:
Dan is het dus niet belangrijk. Thuisblijven dus. Moet ik je baas even bellen?quote:Op maandag 21 december 2009 21:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik weet het zelf ook niet
.
Dan wordt het over straat fietsenquote:Op maandag 21 december 2009 21:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Schijnbaar wel
maar daar wordt iig wel meer gereden met auto's waardoor het minder erg is dan op de stoepen en fietspaden
Dat zou op zich nog wel hilarisch kunnen zijnquote:Op maandag 21 december 2009 21:41 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dan is het dus niet belangrijk. Thuisblijven dus. Moet ik je baas even bellen?
Het lijkt mij weer doodeng op de weg te gaan rijden met al die auto's. Die zijn altijd nog groter en sterker dan jij op je fietsjequote:Op maandag 21 december 2009 21:42 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Dan wordt het over straat fietsen
Ik fiets normaal over de hoefkade om op me werk te komen (i know) , dus ik ben wel wat obstakels gewend.
Niet gaan is ook niet echt een optie helaas.
Ja SolidasRock, vergeet het niet dat ik met feestdagen katje ook niet achter kan laten.. Vooral oud/nieuw..quote:Op maandag 21 december 2009 21:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
We hebben zitten af te wegen wat het beste was. Meenemen of achterlaten met voldoende eten en drinken. We kozen ervoor om hem goed in te pakken met veel dekentjes en mee te nemen zoals je op de foto ziet en daarnaast heeft hij zijn eigen bontjas nog aan hoor. En ah, zo kan hij in de kattenhemel over heel veel jaren opscheppen dat hij burger king heeft gezien, reizen maakte naar andere steden en meerdere huizen zijn territorium waren.
Zelf bellen en zeggen dat je je nek hebt gebroken op de terugweg naar huis vandaagquote:Op maandag 21 december 2009 21:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat zou op zich nog wel hilarisch kunnen zijn. Maar ik ga het morgen maar gewoon proberen.
Haha, dus je had een keuze tussen 'zielig' en 'zielig'. Dan maar beter bij je jaquote:Op maandag 21 december 2009 21:44 schreef summer29 het volgende:
[..]
Ja SolidasRock, vergeet het niet dat ik met feestdagen katje ook niet achter kan laten.. Vooral oud/nieuw..
quote:Op maandag 21 december 2009 21:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zelf bellen en zeggen dat je je nek hebt gebroken op de terugweg naar huis vandaag
Hehe, het idee staat mij ook niet echt aan. Maar als ik niet ga, dan zit het ziekenhuis de komende nachten zonder rontgenlaborant. Vinden ze ook niet zo handig vrees ikquote:Op maandag 21 december 2009 21:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het lijkt mij weer doodeng op de weg te gaan rijden met al die auto's. Die zijn altijd nog groter en sterker dan jij op je fietsje
Nah ja, ik heb gelukkig het probleem niet. Wil nog wel naar de stad morgen en hoop dus dat tram 3 rijdt
Als je valt, kan je je eigen pols op de foto zetten!quote:Op maandag 21 december 2009 21:49 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Hehe, het idee staat mij ook niet echt aan. Maar als ik niet ga, dan zit het ziekenhuis de komende nachten zonder rontgenlaborant. Vinden ze ook niet zo handig vrees ik
Oew, welk ziekenhuis? Heb ik jou wel eens gezien?quote:Op maandag 21 december 2009 21:49 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Hehe, het idee staat mij ook niet echt aan. Maar als ik niet ga, dan zit het ziekenhuis de komende nachten zonder rontgenlaborant. Vinden ze ook niet zo handig vrees ik
Nou vraag ik me af hè. Je werkgever verplicht je om op je werk te komen. Desnoods lopend. Wat nou als je je nek echt breek tijdens die wandeling?quote:Op maandag 21 december 2009 21:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zelf bellen en zeggen dat je je nek hebt gebroken op de terugweg naar huis vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |