Eindelijkquote:Op donderdag 17 december 2009 19:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
En het begint weer te sneeuwen
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:19 schreef MissMSX het volgende:
Romantische duin/strandwandeling in de sneeuw gemaakt
Ik ook!! Vandaag was het (we moesten achter parkeren ipv op het parkeerdek) ook even lekker losgaan met de handrem, mijn co piloot vond ik zelfs leukquote:Op donderdag 17 december 2009 21:35 schreef zeemonster het volgende:
Ik was een beetje laat met het kopen van een kerstboom , maar ik heb toch nog een mooie kunnen vinden.
Nu nog een piek , elk jaar sloop ik hem weer.
Oh en ik vind rijden met dit weer stiekem wel een beetje leuk.
Dat heb ik net ook gedaanquote:Op donderdag 17 december 2009 22:13 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik ook!! Vandaag was het (we moesten achter parkeren ipv op het parkeerdek) ook even lekker losgaan met de handrem, mijn co piloot vond ik zelfs leuk
Ik heb het niet gezien.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Nou, hier in Laakkwartier is het redelijk aan het sneeuwen al die tijd, nog steeds
, straat is weer wit en auto's zijn weer bedekt
Hier in de buurt ook met die klinkerstraatjes, tis echt continue slip and slide. Gaat weer lekker vriezen vanaaf.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:45 schreef nectarientje het volgende:
Mijn straat is nu echt spekglad. Dat wil ook wel met die klinkertjes natuurlijk en het is uiteraard heel zielig enzo maar ik moet toch wel grinniken als er weer eens een fietser onderuit gaat
Ja, heb je je auto al bij de t splitsing weggehaald?quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:06 schreef Jill-RMC het volgende:
Hier in de buurt ook met die klinkerstraatjes, tis echt continue slip and slide. Gaat weer lekker vriezen vanaaf.
Ik wilde m net neerzetten bij plek op de Schipperstraat en ik heb m geparkeerd en zit zo te kijken. Als ze zeg maar uit de richting van de sloepstraat de schipperstraat indraaien en door zouden slippen is het eerste wat ze tegen komen mijn auto. Dus heb ik maar even schuin daar tegenover tussen twee andere auto's ingezet, uit de buurt van die hoekquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:02 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ja, heb je je auto al bij de t splitsing weggehaald?Jij bent toch altijd de gelukkige met dat soort dingen bij dit soort weer..
Watje!quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:34 schreef zeemonster het volgende:
Ach ik kan gewoon niet zo goed tegen enge films , of het nu nep is of niet.
Maar ik moet ze wel altijd zien , terwijl ik weet dat ik er niet tegen kanquote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:44 schreef zeemonster het volgende:
[..]
klopt ik ben een watje maar wel een lieve![]()
Jij bent dan weer een ongelofelijke Slijmbal. Met de hoofdletter s ja, en dat is bewust.quote:
Je snapt toch wel dat ik gewoon jaloers ben.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:36 schreef zeemonster het volgende:
voel ik mij eens gevleid , komt Airwin weer aanhuppelen om het teniet te doen!
quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat ik gewoon jaloers ben.
De sinassnippers bij de buren zijn altijd lekkerder.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:40 schreef zeemonster het volgende:
Jij hebt de vrouw met de sinassnippers al!
Ik ben verslaafd aan bananenmilkshakes! Als je die meebrengt mag jij de sinassnippers hebben!quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De sinassnippers bij de buren zijn altijd lekkerder.
Verkoopt Floris die?quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:42 schreef zeemonster het volgende:
Ik ben verslaafd aan bananenmilkshakes! Als je die meebrengt mag jij de sinassnippers hebben!
Heb ik dat gedaan?quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:40 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Jij hebt de vrouw met de sinassnippers al!
meen mij vaag te herinneren dat ze ooit eens een foto had neergezet op fok , dus jij hebt niks om jaloers te zijn als zij dat was![]()
Daar sta je dan wel bijzonder appetijtelijk op.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:44 schreef MissMSX het volgende:
Trouwfoto misschien? Verder niet hoor
Dat was m'n stunt doublequote:Op zaterdag 19 december 2009 17:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar sta je dan wel bijzonder appetijtelijk op.
De eigenaar van de snackbar hier in het winkelcentrum.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:47 schreef zeemonster het volgende:
Floris? ik denk bij bananenmilkshakes altijd aan die van de Mac.
Dat is terecht!quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:47 schreef zeemonster het volgende:
En msmsx ik dacht het serieus! maar evengoed dan heb ik een mooi beeld bij je.
Ik ga bijna nooit naar snackbarsquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De eigenaar van de snackbar hier in het winkelcentrum.
[..]
Dat is terecht!
Eh ja.... mijn beste vriend vertelde me dat er een enge waargebeurde film was en dat ik die zo snel mogelijk moest zien. Dus ja, na het zien van de film was ik niet overtuigd en googelde ik erop. Hij is niet dom of zo maar ook niet de snuggerste van mijn vriendengroepquote:Op zaterdag 19 december 2009 12:32 schreef Jill-RMC het volgende:
Sorry, maar daar moest je nog op googlen?
Ik ben echt al jaaaaaaaaaren niet in de McD geweest.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:57 schreef zeemonster het volgende:
Ik ga bijna nooit naar snackbarsIk ben wel vast klant bij McDonalds voor de chicken wrap en dus de milkshake!
Ik heb RATMEN ook gezienquote:
De HTM website doet het ook niet, zou het er mee te maken hebbenquote:Op zondag 20 december 2009 11:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
Trams, bussen, randstadrail... niks rijdt meer de gehele dag. 4 trams ontspoord. oa op Lorentzplein
Komt door de grote drukte en dat servers het niet aankunnenquote:Op zondag 20 december 2009 11:29 schreef becky27 het volgende:
[..]
De HTM website doet het ook niet, zou het er mee te maken hebben
Zit er hier ook aan te denken om ff te lopen. Met camera natuurlijk, heb ik alleen eerst nieuwe batterijen nodigquote:Op zondag 20 december 2009 11:05 schreef nectarientje het volgende:
Tot zover dus mijn plannen om er even uit te gaan met de tram
Ik ga zo wel even een stukje lopen
Wil je je foto's wat kleiner maken, want de pagina laadt nu eeeeeeeeeeeeeeeeeerg traagquote:Op zondag 20 december 2009 11:50 schreef Civilian het volgende:
[..]
Zit er hier ook aan te denken om ff te lopen. Met camera natuurlijk, heb ik alleen eerst nieuwe batterijen nodigmoet ik eerst langs de albert heyn ofzo..
Ai, daar wordt je niet echt vrolijk vanquote:Op zondag 20 december 2009 11:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
Vanochtend op Lorentzplein
[ afbeelding ]
En sommige collega's staan al sinds vanochtend 0830 in zoetermeer vast
Good luckquote:Op zondag 20 december 2009 11:56 schreef nectarientje het volgende:
oioioi, zwaar niet tof!
Ik ga goed ingepakt een kopje thee bietsen bij Miss en AIrEens kijken hoe ver ik kom
Donequote:Op zondag 20 december 2009 11:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wil je je foto's wat kleiner maken, want de pagina laadt nu eeeeeeeeeeeeeeeeeerg traag
Dank jequote:
Nope, niks rijd meerquote:Op zondag 20 december 2009 12:27 schreef Ammi het volgende:
Ga zo naar Clingendael, lekker met de slee van heuvels afgaan
Rijden de bussen nog?
Het is absoluut mooi buiten maar met tegensneeuw wonen jullie toch net te ver wegquote:
Inmiddels is het opgehouden met sneeuwen. Tot straks!quote:Op zondag 20 december 2009 12:28 schreef nectarientje het volgende:
Het is absoluut mooi buiten maar met tegensneeuw wonen jullie toch net te ver weg
Dat dusquote:Op zondag 20 december 2009 12:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Inmiddels is het opgehouden met sneeuwen. Tot straks!![]()
Ik heb net mn natte maillot afgepeldquote:Op zondag 20 december 2009 12:29 schreef AirwiN het volgende:
Inmiddels is het opgehouden met sneeuwen. Tot straks!![]()
In een pyjama kan je ook gewoon buiten lopen hoor.quote:Op zondag 20 december 2009 12:30 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb net mn natte maillot afgepeldIk blijf in pyama vandaag
mijn roze met stipjes is geen aanwinst voor de buurtquote:Op zondag 20 december 2009 12:31 schreef AirwiN het volgende:
In een pyjama kan je ook gewoon buiten lopen hoor.
Ik denk van welquote:Op zondag 20 december 2009 12:34 schreef nectarientje het volgende:
[..]
mijn roze met stipjes is geen aanwinst voor de buurt
Ga lopen/fietsenquote:Op zondag 20 december 2009 12:38 schreef Ammi het volgende:
Stom OVDaar gaat me clingendael avodtuur
Het valt in ieder geval op in de sneeuw.quote:Op zondag 20 december 2009 12:34 schreef nectarientje het volgende:
mijn roze met stipjes is geen aanwinst voor de buurt
Lopend is wat te ver, fietsend...... ik heb geen fiets is vorige week in de prak gereden had ongeluk gehad.quote:
O, dus jij bent beckyquote:Op zondag 20 december 2009 11:28 schreef becky27 het volgende:
[..]
Ik heb RATMEN ook gezien![]()
Effe gekletst, ben benieuwd of ie de autorit nog gewaagd heeft vanochtend....
Binnen nu en een half uur gaan wij richting de Appie. Nieuwe ronde, nieuwe kansen!quote:Op zondag 20 december 2009 13:41 schreef zeemonster het volgende:
Ik probeer al eeuwen msMsx en Airwin te spotten .. tot op heden niet gelukt .. Ronnie_bravo is mijn collega dus die ziet mij al meer dan hem lief is..
Ik zie eruit als een versneeuwde heks , ik heb mijn rondje buitenlucht gehad nuquote:Op zondag 20 december 2009 13:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Binnen nu en een half uur gaan wij richting de Appie. Nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Daar wil ik je ook wel meeten hoor.quote:Op zondag 20 december 2009 13:47 schreef zeemonster het volgende:
Ik zie eruit als een versneeuwde heks , ik heb mijn rondje buitenlucht gehad nu, Ik stap binnen nu en vijf minuten onder een kokend hete douche
Alleen als MsMsx meedoetquote:Op zondag 20 december 2009 13:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar wil ik je ook wel meeten hoor.
Khad je natuurlijk ff kunnen bellen, was ik wel even binnengekomen voor 'n kopje theequote:Op zondag 20 december 2009 13:53 schreef nectarientje het volgende:
he! Je bent bijna langs mijn huis gelopenHet scheelt een metertje of 20
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |