Eindelijkquote:Op donderdag 17 december 2009 19:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
En het begint weer te sneeuwen
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:19 schreef MissMSX het volgende:
Romantische duin/strandwandeling in de sneeuw gemaakt
Ik ook!! Vandaag was het (we moesten achter parkeren ipv op het parkeerdek) ook even lekker losgaan met de handrem, mijn co piloot vond ik zelfs leukquote:Op donderdag 17 december 2009 21:35 schreef zeemonster het volgende:
Ik was een beetje laat met het kopen van een kerstboom , maar ik heb toch nog een mooie kunnen vinden.
Nu nog een piek , elk jaar sloop ik hem weer.
Oh en ik vind rijden met dit weer stiekem wel een beetje leuk.
Dat heb ik net ook gedaanquote:Op donderdag 17 december 2009 22:13 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik ook!! Vandaag was het (we moesten achter parkeren ipv op het parkeerdek) ook even lekker losgaan met de handrem, mijn co piloot vond ik zelfs leuk
Ik heb het niet gezien.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Nou, hier in Laakkwartier is het redelijk aan het sneeuwen al die tijd, nog steeds
, straat is weer wit en auto's zijn weer bedekt
Hier in de buurt ook met die klinkerstraatjes, tis echt continue slip and slide. Gaat weer lekker vriezen vanaaf.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:45 schreef nectarientje het volgende:
Mijn straat is nu echt spekglad. Dat wil ook wel met die klinkertjes natuurlijk en het is uiteraard heel zielig enzo maar ik moet toch wel grinniken als er weer eens een fietser onderuit gaat
Ja, heb je je auto al bij de t splitsing weggehaald?quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:06 schreef Jill-RMC het volgende:
Hier in de buurt ook met die klinkerstraatjes, tis echt continue slip and slide. Gaat weer lekker vriezen vanaaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |