Dit jaar kan er maar 1 komen, de rest heeft ze nooit gebrachtquote:Op donderdag 17 december 2009 16:59 schreef Renesite het volgende:
Hop, kunnen we nog meer irriteren over deze zaken!
quote:Bezorger beroofd van extra zakcentje
VEGHEL – Een bezorger van Stadskrant Veghel is woensdagavond rond acht uur beroofd van een klein geldbedrag. Dit had de jongeman opgehaald met het langs de deuren gaan om de mensen in zijn wijk fijne feestdagen toe te wensen en een kaartje af te geven.
Hiermee hopen de bezorgers op een kleine bijdrage als dank voor het trouw wekelijks bezorgen van het huis-aan-huisblad. De dader heeft dit vermoedelijk gezien en overviel de bezorger op het Aa-plantsoen in Veghel. De onbekende man trok de tas van de schouder van geschrokken bezorger en ging er vandoor in een witte auto.
De dader is een wat oudere, gezette man met lang donkerkleurig haar met het model dreadlocks. De schoudertas is zwart van kleur en heeft een witte opdruk. Van de diefstal is aangifte gedaan bij de politie. Die heeft een buurtonderzoek ingesteld. Mensen die iets hebben gezien kunnen contact opnemen met de politie via tel. (0900) 88 44.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:05 schreef julian6 het volgende:
Hopelijk gooit ie volgende keer een warme rochel in je krantje voor ie 'm in de brievenbus schuift.
Ga je schamen want dat is gewoon pure chantagequote:Op vrijdag 12 december 2008 13:45 schreef julian6 het volgende:
Ik zou in ieder geval dan geen krant meer bij jou in de brievenbus gooien.. maar daar doe ik je alleen maar een plezier mee volgens mij.
Surequote:Op donderdag 17 december 2009 17:27 schreef eleusis het volgende:
Helaas heb ik het baantje niet lang gehad, omdat er "te veel klachten" waren. Wat een kankerleugen! Ik was de enige die serieus die krantjes daadwerkelijk rondbracht, in plaats van ze in de sloot te tieven zoals IEDEREEN voor de rest
Bij degene die hadden geklaagd heb ik de week erna 20 krantjes naar binnen gedaan
De week daarna hoefde ik niet meer te komen
Surequote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 15:14 schreef First het volgende:
Denken jullie dat het nu te vroeg is om met die kaartjes rond te gaan of nog een half weekje te wachten?
Zodat mensen meer in de "kerststemming" komen en meer geld geven?
*First heeft meer geld nodig voor de vette games die binnekort uitkomen
Je snapt dus echt niet waar het om gaan bij het lopen met kaartjes.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:39 schreef Deezertje het volgende:
Een postbode belt toch ook niet bij je aan de de deur om fooi te vragen omdat ie het hele jaar bij je heeft bezorgd? Waarom mogen die kleine kinderen 't dan wel!![]()
Mja, als de krant dat flikt, dan gaat subiet het abonnement eruit en lees ik hem voortaan wel online. Gelukkig heeft de krant hier het fatsoen zélf het kerstpakket te kopen voor hun medewerkers, net als alle andere bazen op deze wereld.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:00 schreef First het volgende:
[..]
Je snapt dus echt niet waar het om gaan bij het lopen met kaartjes.
Je moet je krantenbezorger gewoon een goede fooi geven stel nou voor dat de situatie zo is hij heeft nog 2 huizen over om te doen en nog 1 krant raad is waar hij hem in drukt degene waar hij veel van kreeg of degene waar hij weinig van kreeg?
Teminste zo werkt het bij mij.
Bij beide. Ik gok dat je de tweede krant kunt nabezorgen, had je maar niet met een tekort van huis moeten gaanquote:Op donderdag 17 december 2009 23:00 schreef First het volgende:
Je moet je krantenbezorger gewoon een goede fooi geven stel nou voor dat de situatie zo is hij heeft nog 2 huizen over om te doen en nog 1 krant raad is waar hij hem in drukt degene waar hij veel van kreeg of degene waar hij weinig van kreeg?
Da's best een grote bandbreedte.quote:Op vrijdag 18 december 2009 03:27 schreef popolon het volgende:
De krantenbezorger kreeg van mij altijd een eurootje of tien. Kreeg de krant altijd op tijd.
in-ter-punc-tie !!!quote:Op donderdag 17 december 2009 23:00 schreef First het volgende:
[..]
Je moet je krantenbezorger gewoon een goede fooi geven. Sstel nou voor dat de situatie zo is: hij heeft nog 2 huizen over om te doen en nog 1 krant, raad is eens waar hij hem in drukt indrukt ?dDegene waar hij veel van kreeg of degene waar hij weinig van kreeg?
Tenminste zo werkt het bij mij.
Nope, hoef dan niks na te bezorgen, en de depothouder pakt het aantal kranten voor mij dus het is zijn schuldquote:Op vrijdag 18 december 2009 03:23 schreef r_one het volgende:
[..]
Bij beide. Ik gok dat je de tweede krant kunt nabezorgen, had je maar niet met een tekort van huis moeten gaan.
Je snapt dus echt niet waar het om gaat bij het bezorgen van kranten.
In ieder geval wordt de krant wel nabezorgd (wellicht door een ander), maar als er wordt betaald voor en abbo dan krijgt men hem ook.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:19 schreef First het volgende:
[..]
Nope, hoef dan niks na te bezorgen, en de depothouder pakt het aantal kranten voor mij dus het is zijn schuld![]()
Ze kunnen dus eigenlijk niet nagaan waar de fout zit alhoewel het natuurlijk wel opvalt als je iedere dag 5 kranten niet bezorgt.
/care ik hoef er niet langs.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:55 schreef Accordtje het volgende:
[..]
In ieder geval wordt de krant wel nabezorgd (wellicht door een ander), maar als er wordt betaald voor en abbo dan krijgt men hem ook.
Zulke mensen had ik vroeger ook in de wijk wonen waar ik liep. Ik belde toch echt gewoon aan (tenslotte het hele jaar bezorgd). Als ze vervolgens niks gaven (omdat de nee-nee sticker erop zat) dan kregen ze daarna van mij in ieder geval niks meer (meestal was de sticker er in januari weer af). Trieste lui zijn dat..quote:Op donderdag 17 december 2009 17:01 schreef Conflict het volgende:
ik plak de laatste twee weken van december altijd zo'n nee-nee sticker op de bus
Jij vind dat ze dat verdiend hebben ondanks het salaris wat ze al van de baas krijgen?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:01 schreef Accordtje het volgende:
Geef nu zelf iig ¤ 2,- voor de folder bezorgers en ¤ 10,- voor de dagblad bezorger..
Tenslotte ligt bij weer en wind de krant gewoon op tijd in de bus..
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:08 schreef Sjeen het volgende:
Ik had een heel vrolijk meiske aan de deur gisteren die me heel vriendelijk goede feestdagen wenste, heb haar hetzelfde gewenst. Ik heb sowieso nooit meer dan 10 cent en een knoop in mijn portemonnaie zitten![]()
Tuurlijk, het heeft ook een beetje te maken bij wie het is.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:06 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Jij vind dat ze dat verdiend hebben ondanks het salaris wat ze al van de baas krijgen?
Da's wel een heel dure tandarts dan...quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:13 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Tuurlijk, het heeft ook een beetje te maken bij wie het is.
Pizzabezorgers ( ruim afronden)
Folderaar (euro)
Dagblad (10 euro)
Voordat de huillies komen met "DOEUHH JEUHH DAT OOWK BIJ DE TANDTARDS?"
Nee want de folderaar rekent geen 68 euro voor een controle van 4 minuten.
Ach, zo goed zijn die salarissen van die gasten niet...zie er niet zo'n probleem in om eens in het jaar zo'n kerel ¤ 10,- te geven...quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:06 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Jij vind dat ze dat verdiend hebben ondanks het salaris wat ze al van de baas krijgen?
T was een beetje overdreven idd, (al is het soms schandalig )quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:16 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Da's wel een heel dure tandarts dan...
Maar goed, ik heb echt nooit cash in huis. En om nou de spaarpot van mijn dochter te gaan plunderen, vind ik ook weer zoiets.
Zo denk ik er ook over, ware het niet dat het advertentieblad hier maar net bezorgd wordt, wanneer het de bezorger uitkomt.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:59 schreef .aeon het volgende:
Ik geef altijd wel een euro of 2, heb vroeger ook een wijk gehad en voor zo'n kutbaan - door weer en wind, kou, regen, sneeuw, etc. - mag je best even een bonusje krijgen. Mits de krant goed bezorgd wordt uiteraard. Liever dat dan geld geven aan de hartstichting, waar de directie 175000,-/jaar vangt.
Nee, die ook niet, want ik heb dus echt letterlijk nauwelijks cash in huis...quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:19 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
T was een beetje overdreven idd, (al is het soms schandalig )
T komt erop neer dat al is het de verantwoordelijkheid van de krantenlopers zelf hun eigen salaris te bemiddelen. Ze er amper wat voor krijgen. En als je het huidige weer van deze week ziet, mag een extratje er wel vanaf
Als wedervraag, geef je wel iets aan mensen van bijvoorbeeld de hartstichting?
Ik dus wel, als ze meer willen gaan ze maar om loonsverhoging vragen, dat doe ik ook.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:18 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Ach, zo goed zijn die salarissen van die gasten niet...zie er niet zo'n probleem in om eens in het jaar zo'n kerel ¤ 10,- te geven...
Ja dat kan. Ieder z'n eigen gedachten daarover. Ik weet alleen vrijwel zeker dat z'n baas zal zeggen: jongen, voor jouw 5 andere die op de wachtlijst staan. De groeten. Maar op zich kan ik me nog wel wat voorstellen bij jouw gedachte.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:34 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik dus wel, als ze meer willen gaan ze maar om loonsverhoging vragen, dat doe ik ook.
Tenminste, zo werkte het bij mij wel.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:56 schreef First het volgende:
/care ik hoef er niet langs.
Ik trek de stekker er gewoon uit als mijn kinderen slapen. Scheelt meer dan de helftquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:01 schreef _evenstar_ het volgende:
of je plakt op de deur. kind slaapt niet bellen na 18:00scheelt al de helft van de bellers
Lekkere simpele redenatie (weer). Ben je al miljonair dan? Zo niet dan vraag je te weinig.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:34 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik dus wel, als ze meer willen gaan ze maar om loonsverhoging vragen, dat doe ik ook.
Zo zo, jij bent stoer, zo kan je maar liefst 2 of 3 euro besparen!!! Geniaal idee!!quote:Op donderdag 17 december 2009 17:01 schreef Conflict het volgende:
ik plak de laatste twee weken van december altijd zo'n nee-nee sticker op de bus
Nee ik ben geen miljonair maar wel tevreden met mijn salaris. Dat krantenbezorgers weinig verdienen is een bekend feit dus dat weet je als je er aan begint.quote:Op zondag 20 december 2009 00:19 schreef popolon het volgende:
[..]
Lekkere simpele redenatie (weer). Ben je al miljonair dan? Zo niet dan vraag je te weinig.
Krantenbezorgers verdienen vrij weinig, wat is er mis om iets extra te geven voor een goede service?
Wat een vervelende mensen vond ik dat altijd als krantenbezorger, zeg dan gewoon dat je niks geeftquote:Op zondag 20 december 2009 01:47 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Zo zo, jij bent stoer, zo kan je maar liefst 2 of 3 euro besparen!!! Geniaal idee!!
Als ik 50 weken iets bezorgde en dit de laatste week van december zou zien,kreeg je toch wat in de brievenbus,zo ongeveer 31 december om 23.45 uur.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:01 schreef Conflict het volgende:
Net of je je eigen krantenbezorger/folderbezorger niet kentquote:Op donderdag 24 december 2009 11:54 schreef klipper het volgende:
December is echt een perfecte maand.
Mijn printertje draait overuren voor het drukken van al die kaartjes, en mijn kinderen lopen zich warm en rijk.
Ga uit van gemiddeld ¤1,50 per woning en ze hebben aan het eind van de maand meer dan een gemiddeld maandloon, en dat in wijken waar ze nooit komen.
Je moet natuurlijk wel verschillende kaartje drukken, anders kan je maar 1 keer bij iemand langs gaan.
quote:Op donderdag 24 december 2009 12:20 schreef .aeon het volgende:
[..]
Net of je je eigen krantenbezorger/folderbezorger niet kent
Als er zo iemand bij mij aan de deur komt lach ik 'm eerst hartelijk uit en dan bel ik de politie, echt hoe triest ben je dan.
Ik denk dat de meeste mensen hier ook de folder en weekkrant bezorgers bedoelen en niet de krant waar je op geabonneerd bent, dus wat dat betreft kijk in de spiegel.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:46 schreef Bananenman het volgende:
Wat zitten er hier gierige mensen tussen zeg![]()
Die folderjochies/huis- aan huis bende geef ik ook niks, maar de dagbladbezorger natuurlijk wel. Hij brengt toch maar netjes elke dag van de week voordat hij naar school gaat de krant langs om half 7 's ochtends. En ja dat is inderdaad zijn werk, maar ik ben blij dat hij z'n werk zo goed doet en dat laat ik merken dmv een kleine beloning.
Was jij ook al zo geweldig op je 14/15de om salarisonderhandelingen te doen met je baas?quote:Op maandag 21 december 2009 10:21 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Nee ik ben geen miljonair maar wel tevreden met mijn salaris. Dat krantenbezorgers weinig verdienen is een bekend feit dus dat weet je als je er aan begint.
"kaartje aanpakken, 'ik wens jou ook heel erg fijne feestdagen', strak doch vriendelijk aankijken, 2 tel wachten, folderpuber druipt af, 'daahaag', deur dicht"quote:Op donderdag 24 december 2009 10:47 schreef _Flash_ het volgende:
Gister weer zo'n gastje aan de deur terwijl ik stond te koken![]()
Volgens mij kom ik best lomp over met m'n "kaartje aanpakken, van hetzelfde, deur dicht".
Wie heeft er tips om minder lomp te zijn?
(Tegenover folder- en huis aan huis-mannetjes.)
Hoezo helden ? wat een domme reactie weer.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:45 schreef MacorgaZ het volgende:
Wat een helden hier, vooral die jaloerse mensen met hun "als ik mijn werk goed doe krijg ik toch ook geen extra geld??"-argument.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |