quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Wel een nieuwe openen, dotje.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh ik wel. Genoeg eigenlijk.
*checkt FoBoquote:Op donderdag 17 december 2009 15:52 schreef AryaMehr het volgende:
Waarom trek ik altijd Turkse meisjes aan?
Op mijn FoBo staat geen foto.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
*checkt FoBo
Ik zou het niet weten.
quote:Op donderdag 17 december 2009 19:17 schreef TheMagnificent het volgende:
Tering, wat ben ik vandaag toch hard op m'n bek gegaan... op het Centraal Station in Tilburg... terwijl 10.000 man vrolijk toekeek. Ik heb nog steeds bipspijn. Morgen ga ik, denk ik maar, met tennisrackets onder mijn schoenen naar school.![]()
Waarom?quote:Op donderdag 17 december 2009 15:53 schreef Pakspul het volgende:
Als we hier toch zijn, waarom hebben jullie eigenlijk van die kleine thee glazen zonder oortje?
Altijd kut als dat gebeurtquote:Op donderdag 17 december 2009 19:17 schreef TheMagnificent het volgende:
Tering, wat ben ik vandaag toch hard op m'n bek gegaan... op het Centraal Station in Tilburg... terwijl 10.000 man vrolijk toekeek. Ik heb nog steeds bipspijn. Morgen ga ik, denk ik maar, met tennisrackets onder mijn schoenen naar school.![]()
Er lag eerst 3 cm de hele dag. Maar nu sneeuwt het hard dus ik denk dat we 5-10 cm hebben morgen.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:15 schreef wikwakka2 het volgende:
Koop winterschoenen!
Hoeveel sneeuw ligt er in de stad der steden?
Oh, dat valt wel mee dus. 3cm meteen een goede winter noemenquote:Op donderdag 17 december 2009 20:18 schreef IHVK het volgende:
[..]
Er lag eerst 3 cm de hele dag. Maar nu sneeuwt het hard dus ik denk dat we 5-10 cm hebben morgen.
Anyway, ik zou ook net zo goed in Egypte willen chillen hoor.(<-- Zonnebril jwtzlf)
Verlos hem eens uit z'n lijdenquote:Op donderdag 17 december 2009 20:19 schreef IHVK het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vuilnisbak wordt er verdrietig van. Al die sneeuw op zijn hoofd.
Nu alweer 5 als ik zo naar buiten kijk. Gaat vrij hard.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, dat valt wel mee dus. 3cm meteen een goede winter noemen.... Maar toch, mijn eerste sneeuw in een jaar of 3, heb ik wéér gemist.
Ja hij heeft wel geluk dan, ik hoor nu net dat sommige dorpen in Friesland zijn ingesneeuwd? Dat is wel lastig. Lquote:Mijn broer had mazzel dat hij naar Schiphol kon komen vanuit Groningen, hij moest helemaal naar het station lopen omdat er geen taxi's en bussen reden. En de trein reed.. nog net
.
Oeh, een helderziende/wijze. Gooi jij ook altijd van die briefjes in mensen hun brievenbusquote:Op donderdag 17 december 2009 20:26 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nu alweer 5 als ik zo naar buiten kijk. Gaat vrij hard.
Maar ja, je zult nog veel meer sneeuw in je leven meemaken. *voorspelling*
[..]
Ja hij heeft wel geluk dan, ik hoor nu net dat sommige dorpen in Friesland zijn ingesneeuwd? Dat is wel lastig. L
Ik zag die Ogilvie een paar maanden terug op Schiphol toen ik met de trein daar wasquote:Op donderdag 17 december 2009 20:40 schreef wikwakka2 het volgende:
Het zijn de Derrick Ogilvies voor de normale, nog naievere mens. Triest dat mensen er in trappen, maar nog triester zijn de mensen die anderen ermee afzetten.
Herkenbaar dit.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:17 schreef TheMagnificent het volgende:
Ogilvie is feyk.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:09 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik zag die Ogilvie een paar maanden terug op Schiphol toen ik met de trein daar was
Hij werd meteen aangesproken door zo'n schoonmaker die hem waarschijnlijk vroeg naar z'n overleden shizzle
Ogilvie keek van "![]()
![]()
![]()
ik wil naar huis
![]()
![]()
"
Ik vind hem stom.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:22 schreef Rookert het volgende:
[..]
Maar hij praat Schots en dat is baas![]()
Verder is BN'er zijn als Brit wel
Je kan gewoon niet met hakken omgaan.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Herkenbaar dit.![]()
Ik ging vorig jaar vol op mijn bek midden op CS Den Bosch. Hakken en gladde tegels gaan niet samen.
Leer het haar eensquote:Op donderdag 17 december 2009 22:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je kan gewoon niet met hakken omgaan.
quote:Op donderdag 17 december 2009 22:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je kan gewoon niet met hakken omgaan.
quote:Op donderdag 17 december 2009 22:26 schreef IHVK het volgende:
Wie is Oglivie trouwens, die gast die met dode gozers praat?
(mijn google is kapot)
quote:Op donderdag 17 december 2009 22:26 schreef IHVK het volgende:
Wie is Oglivie trouwens, die gast die met dode gozers praat?
(mijn google is kapot)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |