quote:Whenbecame famous the main members were Peter Cunnah (vocalist, songwriter), Al Mackenzie (musician) and Cian McCarthy (sax), although later the group would become a one man band, exclusively centred upon the singer.
Ik vind haar leuk, zeker als je bedenkt dat ze al in de 40 is!quote:Op maandag 21 december 2009 11:38 schreef Mark het volgende:
Nou ranja, je hebt wel eens leukere dames gepost
quote:Op maandag 21 december 2009 13:11 schreef Beregd het volgende:
[..]
Ik vind haar leuk, zeker als je bedenkt dat ze al in de 40 is!
axelle red dus.
Dub-i-dub-i-dum-dumquote:Op maandag 21 december 2009 13:34 schreef iggyinthehouse het volgende:
jona lewie - stop the cavalry
quote:you'll never settle any of your score
your grace is wasted in your face,
your boldness stands alone among the wreck
learn from your mother or else spend your days biting your own neck
quote:but it was not your fault but mine
and it was your heart on the line
i really fucked it up this time
didn't I, my dear?
Leuk nummer schaap +001quote:Op maandag 21 december 2009 14:28 schreef schaap001 het volgende:
ah, Mumford and Sons - Little Lion Man
quote:is er niet in geslaagd genoeg geld bij elkaar te sprokkelen voor een nieuw album. De groep probeert sinds oktober 250 duizend dollar (bijna 175 duizend euro) op te halen via Sellaband.
De nieuwe plaat vanmoet volgend jaar al in de schappen liggen. Om geld op te halen voor het album hoopten ze dat tienduizend fans een 'muziekaandeel' van 25 dollar zouden kopen.
heeft echter pas zo'n 73 duizend euro opgehaald, nog geen dertig procent van het gevraagde totaalbedrag. Of
hun album uit gaan stellen, is nog niet bekend.
zijn niet de enige artiesten die via Sellaband proberen geld bij elkaar te krijgen voor een album. Naast een groot aantal amateurs heeft ook Hind zich aangesloten bij het Amsterdamse bedrijf. Hind weet echter heel wat meer fans achter zich te scharen. De 25-jarige zangeres heeft al ruim 47 duizend euro opgehaald en is bijna halverwege.
quote:Op maandag 21 december 2009 16:26 schreef ranja het volgende:
Public Enemy
Belachelijk ook van die aandelen van 25 dollar. Als het album er komt betaal je daar 15 ofzo voor.
Dan moet je wel erg speculeren dat je winst haalt als je er 25 dollar in stopt.
En waarom moet hun album 250.000 dollar kosten? In de vorige opzet van Sellaband stond daar 50.000 voor. Denken ze zoveel geld nodig te zijn voor het clearen van samples ofzo?
Ow, dat wist ik niet.... en als het beoogde bedrag behaald is, gaat je geld 'op slot', neem ik aan. Handig wel.quote:Op maandag 21 december 2009 16:44 schreef ranja het volgende:
Er is volgens mij geen deadline voor. Het geld wat je in de band stopt kun je trouwens op elk moment - tot ze het gehaald hebben - er ook uithalen en in een andere band stoppen, dus als het nog even duurt zal het bedrag wel gaan dalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |