Valt wel mee, hoor.quote:Op zondag 20 december 2009 20:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah, Martyn Ware. Heaven 17 dus, waarschijnlijk met Temptation. Al kan ik me daar de remix niet van herinneren. Of ik heb 'm verdrongen.
Ohja. Vreselijk nummer vond ik dat in 1993quote:Op zondag 20 december 2009 20:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah, Martyn Ware. Heaven 17 dus, waarschijnlijk met Temptation. Al kan ik me daar de remix niet van herinneren. Of ik heb 'm verdrongen.
Het wel of niet kennen van het origineel zal daarbij een rol spelen, lijkt me.quote:Op zondag 20 december 2009 20:21 schreef ranja het volgende:
[..]
Ohja. Vreselijk nummer vond ik dat in 1993
Dus je kende het origineel al voordat de remix uit kwam. Dan klopt datgene wat ik schreef, toch? Of vond je het origineel ook al vreselijk?quote:Op zondag 20 december 2009 20:43 schreef ranja het volgende:
Nee, dat niet. Volgens mij heb ik het orgineel nog op een verzamel lp staan.
Ik ook. Deze om precies te zijnquote:Op zondag 20 december 2009 20:43 schreef ranja het volgende:
Nee, dat niet. Volgens mij heb ik het orgineel nog op een verzamel lp staan.
Euh, die ken ik die plaat.quote:Op zondag 20 december 2009 20:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik ook. Deze om precies te zijn
http://tinyurl.com/yz7ls6y
Compiled By: Herman Heinsbroek
Ja, dat weet ik, maar er is een ander nummer waarin dat stukje tekst ook voorkomt. Ik ben er al achter dat dat van the Dream Academy is, maar weet nog steeds niet welk nummer.quote:Op zondag 20 december 2009 21:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Da's Don't you want me, maar die is 't niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |