ook al nietquote:Op donderdag 17 december 2009 16:50 schreef schaap001 het volgende:
Mogwai?
Dinosaur jr (wel bekend, maar vanwege die nieuwe)?
de verwarrende defintie van de term Indie is altijd het gedonder in de glazen...quote:Op donderdag 17 december 2009 16:51 schreef Bol_Wan het volgende:
zo moeilijk leek het me toch niet, met al die kenners hier:D
jeuj, je hebt er weer eentje:quote:Op donderdag 17 december 2009 16:54 schreef schaap001 het volgende:
[..]
de verwarrende defintie van de term Indie is altijd het gedonder in de glazen...
vrouwelijke vocalist: Yeah Yeah Yeah's?
Freak folk: Devotchka?
mja, maar ik doe het op volgorde van de hoogste indieband, Killers staat op 2 in de algemene lijstquote:Op donderdag 17 december 2009 16:59 schreef schaap001 het volgende:
nummer 2 was toch The Killers?
wb die folk doe ik er nog ff Two Gallants bij
nu zit je dichtbij, die twee worden meestal in dezelfde adem genoemd, als de bands die experimental pop en freak folk "in de ether" brachtenquote:
haha, eindelijkquote:
Wat van wie?quote:was de beste Nederlandse eendagsvlieg van het afgelopen decennium. De nummer-1-hit
werd met grote meerderheid verkozen tot beste nummer door luisteraars van 3FM.
De groep kreeg maar liefst 30 procent van de stemmen. Andere Nederlandse eendagsvliegen in de jaren nul waren Guillermo & Tropical Danny ('Toppertje'), Jordy van Loon ('Verliefdheid') en Jody Bernal ('Que Si Que No').
quote:Op donderdag 17 december 2009 17:22 schreef schaap001 het volgende:
Was dat niet Onderweg van Abel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |