quote:Tussen 20 en 24 december 2004 vond Serious Request in de vernieuwde vorm voor het eerst plaats.,
en
waren daarbij de bewoners van het huis, waarin ze vijf dagen lang, 24 uur per dag radio maakten en daarbij niets aten. In totaal werd er ¤ 916.000 verzameld. Het programma won de Marconi Award 2004-2005 voor het beste radioprogramma.
Goed zat: Wouter van der Goes (wie kent hem nogquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:15 schreef ScottTracy het volgende:
Giel Beelen, Claudia de Breij en Wout (ben achternaam kwijt)
Je zou er lesbisch van worden...quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:23 schreef schaap001 het volgende:
djiezus trouwens: een hele week zonder vreten in een huis opgesloten zitten met Claudia de Breij
Volgens mij is hij programmadirecteur (oid) geworden bij Q Music, geen idee of hij dat nog steeds doetquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:23 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Goed zat: Wouter van der Goes (wie kent hem nog)
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:27 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Volgens mij is hij programmadirecteur (oid) geworden bij Q Music, geen idee of hij dat nog steeds doet
Lang leve wikipedia.quote:Sinds oktober 2006 is Wouter van der Goes werkzaam bij Q-music als programmadirecteur en presenteert daar iedere werkdag van 12.00 tot 13.00 uur het programma De Hitlijn. Van der Goes was de afgelopen jaren namens Q-music jurylid bij de Marconi Awards, de belangrijkste Nederlandse radiovakprijzen.
Maar vooral, en volgens mij is ze verder niet onaardig ofzo, tegenwoordig staat ze op een podium en noemt zichzelf cabaretière...quote:
doodvermoeiendquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:33 schreef ranja het volgende:
eigenlijk hoop ik dat het niet klopt, maar noem 'm toch...
Jet - Are You Gonna Be My Girl?
.... die heb ik in Melkweg gezien toen ze nét doorbraken met dat nummer. Ze hadden maar 1 album (van net 40 minuten) en ze waren zo stoned als garnalen. Hebben ze alles op halve snelheid gespeeldquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:33 schreef ranja het volgende:
eigenlijk hoop ik dat het niet klopt, maar noem 'm toch...
Jet - Are You Gonna Be My Girl?
Gnarls Barkley - Crazy?quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:41 schreef ScottTracy het volgende:
Geen Valerie... en inderdaad een Amerikaanse groep. Duo zelfs.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:43 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Gnarls Barkley - Crazy?
ook nog gezien het 1-dagsvlieg gehalte
Oja, even niet meer aangedacht.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:43 schreef schaap001 het volgende:
ook nog gezien het 1-dagsvlieg gehalte
quote:were a short-lived rock supergroup and side project formed in 1999. The band featured Stone Temple Pilots/ex-Velvet Revolver frontman Scott Weiland, Ian Astbury of The Cult, Mark McGrath of Sugar Ray, Jay Gordon of Orgy and Ryan Shuck of Julien-K & Orgy, Shannon Leto of 30 Seconds to Mars, and Ken Andrews of Failure.
recorded two songs, "Drop That Baby" and Sly Fox's Let's Go All the Way."
Da's correct; want die bovenste foto zijn natuurlijk The Wonders uit de film "That Thing You Do" (voor de mensen die dat niet wisten).quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:16 schreef methodmich het volgende:
Geri was wel dun daar!
The Wondergirls
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |