Ik heb nog garantiequote:
Die is kleinerquote:Op donderdag 17 december 2009 14:47 schreef Schenkstroop het volgende:
kan je niet de pause-toets eruit wippen en dat als pijltjes-toets gebruiken?
Heb ik in eerste instantie geprobeerd, misluktequote:
Warme chocolade melk plakt ook goed, weet ik uit ervaringquote:Op donderdag 17 december 2009 14:50 schreef Tunafish het volgende:
Heb ik in eerste instantie geprobeerd, mislukte
quote:Op donderdag 17 december 2009 14:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Warme chocolade melk plakt ook goed, weet ik uit ervaring
Over het toetsenbord heengooien en dan maar hopen dat alleen die afgebroken toets weer vast komt en de rest niet aan elkaar plakt?quote:Op donderdag 17 december 2009 14:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Warme chocolade melk plakt ook goed, weet ik uit ervaring
Of gewoon iets gerichter en iets minder er over heen gieten natuurlijkquote:Op donderdag 17 december 2009 14:52 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Over het toetsenbord heengooien en dan maar hopen dat alleen die afgebroken toets weer vast komt en de rest niet aan elkaar plakt?![]()
Gewoon d'r opdrukken en een bietje wriemelen. Zittie zo weer vast.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:44 schreef Tunafish het volgende:
Aanvullende klacht: Acer (ja, Acer, kom maar op met die opmerkingen) moet me terugmailen over hoe ik dat ding weer vastmaak
![]()
Ja, want een toets die losraakt omdat je horloge erachter blijft haken (quote:Op donderdag 17 december 2009 15:33 schreef Tacobell het volgende:
Acer.
Bedankt dat je me eraan hebt herinnerd geen Acer laptop te kopen.
De pootjes waarmee hij vast zit zijn afgebroken, dus erop drukken en wat wiebelen heeft weinig nut.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:33 schreef zovty het volgende:
[..]
Gewoon d'r opdrukken en een bietje wriemelen. Zittie zo weer vast.
Tenzij er iets afgebroken is, dan hedde pech kul.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |